Gratis producten (testen), gratis proefmonsters/samples etc

06-09-2019 11:47 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige VIVA-leven was hier nog een goed lopend topic over, maar deze is net als ondergetekende :-P sterk verouderd denk ik.

Ik speur geregeld het internet af op gratis spulletjes, make-upjes, sampletjes ezovoorts. Daarnaast pik ik de juiste cashback acties er uit en doe met (anonieme weten zij veel :P) mailadressen mee met prijsvragen en winacties. Ook zijn allerlei sites waarmee je tegoedbonnen van bol en ici paris en zo kan verdienen, maar ook geld. Heel verslavend, maar ook lonend, want in een goede maand pak ik daar alles bij elkaar wel zo'n 500 tot 600 euro mee. Wie deelt mijn hobby? Wie weet kunnen we tips uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Als je het écht helemaal gratis, dus zonder verzendkosten wilt hebben, kun je ook bij Reviewclub producten aanvragen. Mijn jongte dochter had laatst een supermooi poppenwarenhuis van Polly Pocket. Ze werken voor zover ik weet altijd zonder waarborgsom en je mag het gratis terugsturen. Ik mocht het trouwens gewoon houden, dat was echt een verrassing. Ik neem aan dat je make-up die je test ook niet hoeft terug te sturen'
jbres87 schreef:
06-09-2019 15:10
Ik heb er geen cent voor betaald. Wel diue verzendkosten uiteraard, maar dat is logisch. Zoals het er zo staat krijg je toch 2 boxen dan?


Als je verzendkosten betaalt betaal je er dus wel iets voor. Voor spullen waarvan je niet weet of het je bevalt. Hoeveel schoonheidsspul heb je inmiddels in huis? Wat doe je met spul dat je niet bevalt?


Zo slecht voor het milieu ook, dit soort acties... lang leve de plasticsoep.
Alle reacties Link kopieren
Per maand € 500,-/€ 600,- is een mooie opbrengst voor een hobby :) Hoeveel tijd ben je daar aan kwijt?
Alle reacties Link kopieren
Kan de box door de brievenbus of komt het met een pakketdienst?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens zitten neuzen op die sites.
Ik snap alleen niet hoe het handig kan zijn om 4 weken een wasmachine uit te proberen. Moet je je eigen wasmachine ergens laten in de tussentijd. Hoop gehannes met aansluiten. Dan weer met terugsturen. En met je eigen machine terugzetten.
Wie gaat dat nou doen?
Alle reacties Link kopieren
Daarom bieden ze het aan!
Mensen vinden het een gedoe, dus besluiten ze vaak niet om hem terug te sturen 😉
Net als met bedrijven die 100 proefslapen aanbieden op een matras.
Na 100 dagen mag je hem terugsturen.
Doet bijna niemand, “kassa”!!”
jbres87 schreef:
06-09-2019 12:12
Ben zelf (en mijn oudste inmiddels ook :-P ) gek op beautyproducten. Had laatst een gratis box van 100 euro gekregen en meteen opgezegd, anders moet je eenmalig 17 euro betalen voor een volgende of zo, maar ook dat is het meer dan waard als je ziet wat je krijgt (vinnik dan).

<edit> dat was deze actie: https://www.testnugratis.nl/gratis-good ... w-v-e-129/

Ik begin nu toch meer en meer een raar gevoel te krijgen hierbij. Je melde je speciaal aan voor dit topic en komt vervolgens niet meer posten.
De box waar je het hier over hebt zat een behoorlijke adder onder het gras. 1e box €5 en in de kleine lettertjes (die bijna iedereen dus te laat ziet) staat dat er nóg een box afgenomen moet worden voor €29,95

Oh en ik was zo dom om in die €5 box te trappen maar het is dikke prut. Geen €100 waard, nog niet eens de betaalde €5,-
wat een rommel.

Afbeelding
Waarde volgens het bijgeleverde foldertje:

- Een plastic toilettasje €9,95 Hahaha not
- Een bril, komt zo bij Aliexpress vandaan €33,50
- Inflatable cup holder €2,95
- Armbandje (prut en voor kinderpolsje) €29,95
- Nagellak van Catrice, rare kleur kost in de winkel de helft van de helft van de helft. Niks dus.
- de lippenstift en rouge van 2x €14,95 die ook in de box moet zitten volgens de folder zit er niet in
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je er voor moet betalen dan is het niet gratis....

Je verdient hier geen 500-600 mee maar je geeft juist meer uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou er eindeloos moe van worden!

Want je gaat me niet zeggen dat daar niks tegenover staat: een enquête invullen, bonnetjes afgeven, zoveel stuks moeten gekocht hebben.

Als ik ooit zie dat er ocharme 25 cent van een mega-verpakking van koekjes of kaas of wat dan ook, afgaat, dan zeg ik al snel: hou uw rommel.

En dan heb je getest en hangt er NATUUUUUUUUURLIJK iemand aan de lijn die wil weten wat je ervan vond en die jij niet wil maar die andere wil de telefoon niet inhangen. Reken je ook al die 'verlulde' uren ook mee in je verdiende bedrag?

Ik was eens op de markt en men kon er een mooi dekbed 'winnen' door je naam in een kartonnen box te deponeren. Dus, ik deed het ook. Krijg ik enkele dagen nadien telefoon of ik thuis een demonstratie wilde laten doorgaan van dit soort dekbedden. Ik zeg: oh, heb ik gewonnen? Want dat schreven jullie! Neen, mevrouw, onder al diegenen die zo een dekbed-party geven daar gaat 1 dekbed onder verloot worden. Hoeveel mensen hebben ze dan al 'gelokt' met 1 te winnen dekbed.

Ik gooi het gewoon weg als ik zie wat ik zogezegd gratis kan krijgen.

Maar dat wil niet zeggen dat TO of alle anderen het niet mogen doen. Alhoewel ik wel twijfel aan 1 puntje: 5 à 600 euro verdienen aan gekregen spulletjes als crèmes? Dat vind ik hééééééééél veeeeeeel.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 11-09-2019 21:32
13.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even op wat sites gekeken, maar tot nu toe heb ik uiteindelijk alles niet doorgezet.
Ik zag namelijk overal dat ik gebeld zou worden, of dat mijn gegevens doorgestuurd zouden mogen worden etc.
Geld terug voor dingen kan wel handig zijn, maar tot nu toe vind ik het geen fijne producten. Dus dan koop ik het toch nooit.

Ik ga er toch niet meer verder.
Alle reacties Link kopieren
[quote=PoesinBoots post_id=30376135 time=1568211603 user_id=387962]
Ik begin nu toch meer en meer een raar gevoel te krijgen hierbij. Je melde je speciaal aan voor dit topic en komt vervolgens niet meer posten.
De box waar je het hier over hebt zat een behoorlijke adder onder het gras. 1e box €5 en in de kleine lettertjes (die bijna iedereen dus te laat ziet) staat dat er nóg een box afgenomen moet worden voor €29,95

Oh en ik was zo dom om in die €5 box te trappen maar het is dikke prut. Geen €100 waard, nog niet eens de betaalde €5,-
wat een rommel.

Alle reacties Link kopieren
FYI ik ben sinds vannacht terug uit Tallinn (NL Elftal) en ik heb niet eerder geïnternet. Vind het echt rot dat je ervaring zo tegen gevallen is, maar ik praat vanuit mijn eigen ervaring en ik was gewoon blij met wat ik had ontvangen. Dat zat vol spulletjes waarvan als ik het niet kon gebruiken ik het door kon schuiven naar mijn oudste meiske. Voor die 5 euro leek het mij een leuke tip.

Maar er zijn zoveel manieren om van alles bij elkaar te sprokkelen. Het meeste verdien ik met GFK, Opinieland, Toluna). Het invullen van enquetes en vragenlijsten. Dat loopt voor mij op tot wel 400 euro per maand plus vaak bonnen van Bol.com, Ici Paris, Wehkamp, etc.

Er zijn verder allemaal stikleuke acties en proefpakketten te vinden. Als je maar goed zoekt. Andrélon doucheschuim van 6 euro bij het kruidvat op dit moment bijvoorbeeld.

Off deze littekencreme https://www.alhydran.nl/proefmonster/, cashbacks bij scoupy, deze vond ook gretig aftrek bij enkele vriendinnen van me.. (jonge moeders) : https://www.theinsidersnet.com/nl-nl/ca ... lgmelk.htm
Gratis tampons, eten, bij campina zijn vaak hele lonende acties, Ja noem maar op.
jbres87 wijzigde dit bericht op 11-09-2019 22:28
Reden: quote ging mis
84.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dalidida schreef:
07-09-2019 09:55
Per maand € 500,-/€ 600,- is een mooie opbrengst voor een hobby :) Hoeveel tijd ben je daar aan kwijt?
Een uurtje, 1,5 maximaal per dag. zo'n 400 aan die enquetes, aanvullende bonnen en vooral ook cashbacks en proefpakketten
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
11-09-2019 16:51
Ik zou er eindeloos moe van worden!

Want je gaat me niet zeggen dat daar niks tegenover staat: een enquête invullen, bonnetjes afgeven, zoveel stuks moeten gekocht hebben.

Als ik ooit zie dat er ocharme 25 cent van een mega-verpakking van koekjes of kaas of wat dan ook, afgaat, dan zeg ik al snel: hou uw rommel.

En dan heb je getest en hangt er NATUUUUUUUUURLIJK iemand aan de lijn die wil weten wat je ervan vond en die jij niet wil maar die andere wil de telefoon niet inhangen. Reken je ook al die 'verlulde' uren ook mee in je verdiende bedrag?
Welnee, allemaal aannames. Ik neem alleen de 100% cashbacks. Ik heb nog nooit iemand aan de lijn gehad vanb die thuiswerksites. Nog geen seconde. Alleen bij winacties van NUON bijvoorbeeld. Die bellen dan om je aanbieding wil. Dan zeg ik "nee bedankt, ik ben al voorzien' en hang op.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
08-09-2019 09:33
Ik heb eens zitten neuzen op die sites.
Ik snap alleen niet hoe het handig kan zijn om 4 weken een wasmachine uit te proberen. Moet je je eigen wasmachine ergens laten in de tussentijd. Hoop gehannes met aansluiten. Dan weer met terugsturen. En met je eigen machine terugzetten.
Wie gaat dat nou doen?
Testen én houden thuis: https://hettestpanel.nl/testpanels/bosch-testpanel
Ik geloof er geen drol van! Volgens mij zit jij hier gewoon wat reclame te maken om mensen hier ook toe aan te zetten. Cashbacks? Het beste dat ik al ooit heb meegemaakt is als ik een product KOOP, dat ik bijvb de helft kan terugkrijgen als ik de bon die aan dat product hangt, AANGETEKEND terugstuur. Allemaal moeite, allemaal kosten. En dan zeg ik bij mezelf, hou uw helft. Ik zet het product terug in het schap en koop een product waar AAN DE KASSA 25 cent afgaat, want daar moet ik geen moeite voor doen en ook geen kosten.
400, 500, 600 euro met niks te doen, alleen cash-backs?
Of eerst iets kopen en dan de helft terugkrijgen, dan tel jij dat op bij wat je verdiend hebt. Neen ik tel dat op bij jouw uitgaven. Want de klant laten kopen, daar is het bij de firma's om te doen.


Wij gaan toch ook winkelen en weten ook dat sinterklaas niet bestaat hoor!

Maar als u er zich goed bij voelt, dan moet u het voor mij niet laten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, maar €500 of €600 per maand? Reken je dan die wasmachine mee die je eens in de 5 jaar test en voor een prikkie mag houden? Dat lijkt me een beetje overdreven eerlijk gezegd.

Ik heb laatst via Reviewclub een AEG steelstofzuiger getest. Winkelwaarde €600. Na de testperiode kon ik 'm gratis verzekerd terugsturen (labels zitten erbij, is al betaald) of houden met meer dan 75% korting. Ik vond het een top ding, dus heb 'm gekocht. Je hoeft bij Reviewclub geen waarborg te betalen.
Reviewclub heeft vaak grote artikelen (stofzuigers, wasmachines, koelkasten), maar ook regelmatig speelgoed, make-up en verzorgingsproducten. Die laatste mag je na de testperiode gratis houden en speelgoed vaak ook.

Ik ben ook lid van Buzzer, The Insiders, Ivomar en Trnd. Vooral voor Ivomar (tegenwoordig merk van Normec Foodcare, maar ze werken nog wel als Ivomar) mag ik vaak iets testen.
Ik vul ook enquetes in voor TNS Nipo, GFK en doe aan Euroclix.

Oh en ik ben echt NOG NOOIT gebeld door aanbieders van gekke dingen. TNS en GFK geven je gegevens sowieso niet door. Hooguit dat ik eens een reclame mailtje krijg, maar altijd van normale bedrijven en nooit gekke spam dingen.
Die laatste leveren me tussen de €20 en €50 per maand aan cash of Bol.com bonnen op.
Alle reacties Link kopieren
Bij Scoupy doe ik alleen 100% cash backs of dingen die ik echt heel graag wil proberen. Als je dingen gaat kopen die je niet wilt, is het niet bepaald een besparing.
Alle reacties Link kopieren
Maar aangezien ik niet op facebook en insta en weet ik wat nog meer zit, ben ik niet zo’n gewild exemplaar voor al die tests zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Een tip speciaal voor mammezel, zodat ze beter de teksten kan lezen voordat ze ongenuanceerde verdachtmakingen kan spuien:

https://www.lenzendragen.nl/contact-lens-trial
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar geld via ippies.

Je meldt je aan bij ippies, en als je bij een webshop wilt bestellen dan ga je naar ippies en linkt door naar de webshop van je keuze, niet alle webshops doen mee, en dan krijg je punten voor je bestelling.
En die punten kun je inwisselen voor digitale cadeaubonnen.
Ik heb laatst voor 70 euro bol.com cadeaubonnen verzilverd.
Het duurde wel lang voor ik ze had gespaard hoor.

Wehkamp deed eerst ook mee, nu niet meer.
Maar wel coolblue, mediamarkt, bol.com, een webshop voor dierenvoeding zit er ook bij.

Dit sparen kost je niets.
Alle reacties Link kopieren
Jbres...ik denk eerlijk gezegd dat jij betaalt krijgt voor bijvoorbeeld link kliks want ook deze 'gratis' aanbieding leidt tot de afname van een abonnement voor lenzen wanneer je door klikt en de algemene voorwaarden leest: '
3. Abonnementen; opzegging
3.1. De verkoper biedt haar klanten een regelmatige levering van bepaalde producten aan. Hiervoor is het aangaan
van een apart abonnement vereist. Indien de klant een abonnement afsluit is hij voor de duur van de geldende
contractuele looptijd verplicht tot afname van de goederen tegen betaling. De contractuele looptijden en
opzegtermijnen staan binnen het inlog-gebied / online shop van lenzendragen.bel vermeld.
3.2. De koper kan het abonnement met inachtneming van de toepasselijke opzegtermijn, middels een
opzegformulier op lenzendragen.be opzeggen. Desgewenst kan de koper het abonnement ook schriftelijk,
per fax of per e-mail, opzeggen. In dat geval dient de opzegging te worden gericht aan ..'

Volgens mij is dit een jouw spam topic.

Ik twijfel inderdaad niet meer aan jouw intenties. Via deze zogenaamde gratis actie zit je namelijk aan een abonnement voor maand lenzen vast....
In de algemene voorwaarden staat onder meer dat de verzendkosten pas later bekend worden gemaakt (die rekening komt dus sowieso nog als verrassing en je weet dus niet wat dat kost) naast het feit dat je ongemerkt een abbo bent aangegaan....
viva-amber wijzigde dit bericht op 14-09-2019 21:11
9.75% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst Melon, leuke reactie van iemand die mijn liefhebberij/passie deelt :high5:

Dat (gemiddelde) bedrag is voor 80% opgebouwd uit enquetesites. Onderzoeken, vragenlijsten, afijn, je kent het wel. De meeste sites heb ik hiervandaan en ik ben ook nog lid van Cycling Stories. Vergelijkbaar. Het overige bedrag zit hem in cashbacks van o.a. scoupy, maar ook winacties waarmee je incidenteel prijs hebt, gratis proefpakketten, monsters die IK leuk vind en 100% cashback geven, sampletjes.
_melon schreef:
12-09-2019 11:16
Ik heb laatst via Reviewclub een AEG steelstofzuiger getest. Winkelwaarde €600. Na de testperiode kon ik 'm gratis verzekerd terugsturen (labels zitten erbij, is al betaald) of houden met meer dan 75% korting. Ik vond het een top ding, dus heb 'm gekocht. Je hoeft bij Reviewclub geen waarborg te betalen.
Reviewclub heeft vaak grote artikelen (stofzuigers, wasmachines, koelkasten), maar ook regelmatig speelgoed, make-up en verzorgingsproducten. Die laatste mag je na de testperiode gratis houden en speelgoed vaak ook.
Reviewclub is ook een hele fijne uhmm :facepalm: club ja. Wij hebben voor mijn jongste een nieuw speelkasteel wat nog niet op de markt is recent mogen testen. Zonder waarborgsom. Wij lieten weten aan hen dat mijn dochtertje er heerlijk mee gespeeld heeft. Reactie van Reviewclub: "laat haar daar lekker mee spelen dan."Oftewe; en onaangekondigd cadeautje. Fijne menselijke organisatie!
_melon schreef:
12-09-2019 11:16
Ik ben ook lid van Buzzer, The Insiders, Ivomar en Trnd. Vooral voor Ivomar (tegenwoordig merk van Normec Foodcare, maar ze werken nog wel als Ivomar) mag ik vaak iets testen.
Ik vul ook enquetes in voor TNS Nipo, GFK en doe aan Euroclix.
Nu wordt het (voor mij) helemaal interessant. Ivomar, Normec Foodcare, TNS Nipo maak ik helemaal geen gebruik. Kun je iets meer vertellen over de voordelen hiervan?
_melon schreef:
12-09-2019 11:16
Oh en ik ben echt NOG NOOIT gebeld door aanbieders van gekke dingen. TNS en GFK geven je gegevens sowieso niet door. Hooguit dat ik eens een reclame mailtje krijg, maar altijd van normale bedrijven en nooit gekke spam dingen.
Die laatste leveren me tussen de €20 en €50 per maand aan cash of Bol.com bonnen op.
Ook exact mijn ervaring, tenzij je meedoet aan bepaalde winacties. Van NUON bijvoorbeeld. Dan krijg je een telefoontje en zeg je "niet geïnteresserd of ik ben al voorzien" en klaar.
jbres87 wijzigde dit bericht op 14-09-2019 21:11
Reden: quote werkt niet goed
90.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
13-09-2019 13:36
Maar aangezien ik niet op facebook en insta en weet ik wat nog meer zit, ben ik niet zo’n gewild exemplaar voor al die tests zie ik.
Hoe bedoel je precies? Zeker FB is makkelijk, maar beiden zijn zeker niet noodzakelijk. Hou de verzamelsites in de gaten. Er zijn er meerderen en de gegeven tips in dit topic bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven