Gratis producten (testen), gratis proefmonsters/samples etc

06-09-2019 11:47 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige VIVA-leven was hier nog een goed lopend topic over, maar deze is net als ondergetekende :-P sterk verouderd denk ik.

Ik speur geregeld het internet af op gratis spulletjes, make-upjes, sampletjes ezovoorts. Daarnaast pik ik de juiste cashback acties er uit en doe met (anonieme weten zij veel :P) mailadressen mee met prijsvragen en winacties. Ook zijn allerlei sites waarmee je tegoedbonnen van bol en ici paris en zo kan verdienen, maar ook geld. Heel verslavend, maar ook lonend, want in een goede maand pak ik daar alles bij elkaar wel zo'n 500 tot 600 euro mee. Wie deelt mijn hobby? Wie weet kunnen we tips uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
02-10-2019 17:35
In de categorie gratis sampletjes: https://www.lactacyd.nl/acties/
Dat is een piepklein zakje. Ik had een klein flesje verwacht.
Mijn verwachtingen zijn steeds te hoog voor dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Voor de dames in de overgang:

"Ben jij een vrouw en zit je op dit moment in de overgang? Dan is dit product mogelijk iets voor jou!

De overgang heeft zichtbaar invloed op de huid, zoals een droge of verslapte huid. De Neovadiol-lijn van Vichy gaat de tekenen van de overgang op de huid tegen door de dichtheid, volume en helderheid van de huid te verbeteren.
Wij zoeken 30 vrouwen die dit product voor Vichy willen testen!"

Volledig gratis en voor zover ik kan zien winkelverpakkingen (toch meer dan 2 tientjes)
Alle reacties Link kopieren
staat op het testpanel trouwend die van vichy
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee met Scoupy en krijg bijv 50 cent of een euro tegoed als ik van een bepaald product een foto maak met mijn mobiele telefoon in een Jumbo en upload. Scheelt weer
Alle reacties Link kopieren
ik doe mee aan the insiders en test momenteel kattenvoer, verwachtte een kilozak ofzo voor mijn eigen katten en wat testzakjes van 100 gram om uit te delen maar kreeg 7 zakken van een kilo thuisgestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Voor The Insinders mogen wij ook kattenvoer testen. Kan vanaf vandaag de doos ophalen bij het UPS punt hier.

The Insiders is altijd heel ruim inderdaad. Heb ook al eens 8 of 9 potten Nutrilon gehad, als het niet meer was.
Alle reacties Link kopieren
Gratis naar Kinky Boots? https://hettestpanel.nl/testpanels/ga-j ... inky-boots Wel snel reageren. Kan tot morgen ergens in de ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Gratis proefpakketten TENA zijn er weer :cheer2: : https://www.testnugratis.nl/gratis-proe ... -lady-men/

Jammer dat er niet wat meer tips binnen komen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet meer. Heb al een paar keer een enquete gedaan, voor niks want het werkte niet. Me opgegeven om iets te testen: werd niet uitgekozen (ik denk omdat ik geen foto’s wil plakken). En een gratis flesje bleek een piepklein zakje.
Dus tot nu toe veel werk en weinig effect. Dus van mij krijg je geen tips.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
29-10-2019 21:05
Ik wil niet meer. Heb al een paar keer een enquete gedaan, voor niks want het werkte niet. Me opgegeven om iets te testen: werd niet uitgekozen (ik denk omdat ik geen foto’s wil plakken). En een gratis flesje bleek een piepklein zakje.
Dus tot nu toe veel werk en weinig effect. Dus van mij krijg je geen tips.
En toch laat je kansen liggen. Als ik jouw 3 voorbeelden eens snel onder de loep neem:

- die enquetes heb je echt botte pech mee gehad of (en ik denk dat dat het vooral is) je hebt je zoekprofiel niet volledig genoeg gemaakt.. ik denk dat je dit probleem bij toluna hebt toch? Probeer eens een andere die misschien beter bij je past.
- bij sommige testproducten (de meeste niet) kun je inderdaad weleens worden uitgeloot of niet of 5 keer achter elkaar. Dat je dat relateert aan het niet plakken van een foto is een aanname die me eerlijk gezegd nergens op gebaseerd lijkt. Soms word ik ingeloot met minimaal aantal gegevens en soms uitgeloot met compleet ingediend profiel
- dat andere was een sampletje, ja die zijn altijd klein, 1 of 2 gebruikseenheden. Daar zit ook niet echt misleiding in. Alleen kun je soms zeggen dat de plaatjes wat groters insinueren.

Jammer dat je eerste ervaringen niet zijn geweest wat je gehoopt had, maar probeer het grote plaatje te zien, laat je niet ontmoedigen en blijf loeren. Al met al heeft het mij heel wat gratis moois opgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me toch nog niet helemaal uit het veld laten slaan. Ik heb nu een steelstofzuiger van Reviewclub om uit te proberen. Ik kan er geen geld mee verdienen, maar ik wilde sowieso eens weten of ik zo’n soort stofzuiger fijn zou vinden. Dus op deze manier kan ik die eens uitproberen.
De grootste uitdaging zal m zitten in het weer in de doos krijgen als ik hem weer terug moet sturen😁. Dat is hogere wiskunde. Ik heb wel foto’s gemaakt bij het uitpakken, dus ik hoop dat het gaat lukken.

Maar enquetes ga ik niet meer doen. Ik vind het de moeite van het gedoe niet waard. Maar ieder zijn ding. Fijn dat jij wel zo tevreden bent!
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
25-11-2019 13:40
Ik heb me toch nog niet helemaal uit het veld laten slaan. Ik heb nu een steelstofzuiger van Reviewclub om uit te proberen. Ik kan er geen geld mee verdienen, maar ik wilde sowieso eens weten of ik zo’n soort stofzuiger fijn zou vinden. Dus op deze manier kan ik die eens uitproberen.
De grootste uitdaging zal m zitten in het weer in de doos krijgen als ik hem weer terug moet sturen😁. Dat is hogere wiskunde. Ik heb wel foto’s gemaakt bij het uitpakken, dus ik hoop dat het gaat lukken.
Wat tof Helena :lol:

Fijne ervaringen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst (of zoiets ;-) ), maar ik heb bij de reviewclub vaker de spullen wel dan niet mogen houden (ook al stond er nergens bij vooraf dat je de spullen eventueel mocht houden). Nu ging dit o.a. om speelgoed (wat wellicht kinderen in hun mond steken), maar toch. Ik zal duimen voor je haha.
Alle reacties Link kopieren
Dit ding is denk ik echt wel te duur om te mogen houden. Al zou ik geen stofzuiger van iemand willen die al gebruikt is. Toch wat viezig.
Maar ik ga ervanuit dat ie weer terug moet. Maar ik ben wel blij dat ik nu kan proberen of ik het wat vind. Er zit ook een dweilgeval bij, daar was ik ook wel nieuwsgierig naar. Dus ik vind het wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
https://actie.bolletje.nl/

gratis kruidnoten testen,
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
https://yakult.nl/85jaar-puzzelboekje/? ... dy-5426911

Gratis puzzelboekje van Yakult
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
https://fairytabs.com/survey/

nieuwe tandpasta tabletten? merk, lijkt me wel leuk om eens te testen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven