Gratis producten (testen), gratis proefmonsters/samples etc

06-09-2019 11:47 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige VIVA-leven was hier nog een goed lopend topic over, maar deze is net als ondergetekende :-P sterk verouderd denk ik.

Ik speur geregeld het internet af op gratis spulletjes, make-upjes, sampletjes ezovoorts. Daarnaast pik ik de juiste cashback acties er uit en doe met (anonieme weten zij veel :P) mailadressen mee met prijsvragen en winacties. Ook zijn allerlei sites waarmee je tegoedbonnen van bol en ici paris en zo kan verdienen, maar ook geld. Heel verslavend, maar ook lonend, want in een goede maand pak ik daar alles bij elkaar wel zo'n 500 tot 600 euro mee. Wie deelt mijn hobby? Wie weet kunnen we tips uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
15-09-2019 17:04


Bres, ik plaag je, moet je niet kwaad over worden, want deze post is speels bedoeld.
:hihi: :biggrin: word niet kwaad hoor, schrijf het op vanuit mijn persoonlijke ervaringen
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
18-09-2019 22:19
Je komt ook zonder social media een heel end hoor, maar dan moet je meer afstappen van sites als insiders, reviewclub, etc. zij sturen vaak aan op promotie via social media. Er worden ook veel proefmonsters en pakketten door de merken zelf uit gegeven. Bij enquêtesites heb je ook geen FB, Insta nodig. Geldt volgens mij ook voor winacties.
Ja klopt, voor proefpakketjes en enquetes is dat inderdaad niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Wij mogen nu voor de Reviewclub de Fisher Price - Linkimals Licht en Kleuren Lama testen!

:hello:
_melon schreef:
19-09-2019 12:37
Wij mogen nu voor de Reviewclub de Fisher Price - Linkimals Licht en Kleuren Lama testen!

:hello:

En na 4 weken een ontroostbaar kind omdat dat ding teruggestuurd moet worden?
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
19-09-2019 12:39
En na 4 weken een ontroostbaar kind omdat dat ding teruggestuurd moet worden?
Speelgoed hoef je niet terug te sturen. Ze zitten er ook aan te likken enzo. Dus dat is niet fris.
_melon schreef:
19-09-2019 12:43
Speelgoed hoef je niet terug te sturen. Ze zitten er ook aan te likken enzo. Dus dat is niet fris.

Staat er niet specifiek bij hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat klopt, maar ik weet het uit ervaring. :)
_melon schreef:
19-09-2019 12:58
Nee dat klopt, maar ik weet het uit ervaring. :)

Ah mooi.

Ik ha de dagcreme en oogcreme testen maar verwacht ook niet dat het restant na 4 weken terug moet.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee dat klopt, die hoef je ook niet terug te sturen. :)
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
19-09-2019 12:43
Speelgoed hoef je niet terug te sturen. Ze zitten er ook aan te likken enzo. Dus dat is niet fris.
Ah zou dat de reden de zijn (wel een goeie natuurlijk). Wij mochten (jongste en stiekem oudste dochtertje) het Polly Pocket Winkelcentrum uitproberen. Er bij gezegd dat het een maandje was en dat het speelgoed daarna terug moest. Vooral mijn jongste was helemaal verkocht. Wat schetste onze verbazing? De Reviewclub zei dat we het mochten houden (toch een winkelwaarde van €55). Grote klasse, ja dan heb je mij wel te pakken hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Tipperdetip, bij het Testpanel kun je je opgeven voor het gratis testen van VSM Derma Cardiflor crème voor de gevoelige, uitgedroogde huid.
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
14-09-2019 21:51
https://www.disneyplus.com/nl/

Voor de kleintjes, 2 maanden gratis Disney Plus.

Speciaal voor Viva Amber: pas op na 2 maanden kost een abonnement €6,99 per maand dus zeg tijdig (voor die 2 maanden) op! Als je dat doet heb je dus 2 maanden gratis en vrijblijvend Disney plus.

Ik zal het er voortaan in de post bij zetten als zoiets speelt om misverstanden te voorkomen.
O super chill, Disney Netflix, ik ben benieuwd! Ben echt dol op Disney films maar ze blijven super duur in de winkel als je een dvd koopt. Ga het meteen installeren. Is het 2 maanden gratis of tot 14 november? Want dat is inmiddels minder dan twee maanden.
Alle reacties Link kopieren
Lana_de_deb schreef:
22-09-2019 12:18
O super chill, Disney Netflix, ik ben benieuwd! Ben echt dol op Disney films maar ze blijven super duur in de winkel als je een dvd koopt. Ga het meteen installeren. Is het 2 maanden gratis of tot 14 november? Want dat is inmiddels minder dan twee maanden.
14 november :)
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
20-09-2019 10:03
Ah zou dat de reden de zijn (wel een goeie natuurlijk). Wij mochten (jongste en stiekem oudste dochtertje) het Polly Pocket Winkelcentrum uitproberen. Er bij gezegd dat het een maandje was en dat het speelgoed daarna terug moest. Vooral mijn jongste was helemaal verkocht. Wat schetste onze verbazing? De Reviewclub zei dat we het mochten houden (toch een winkelwaarde van €55). Grote klasse, ja dan heb je mij wel te pakken hoor ;)
Dat is wel logisch, als je iets voor niks krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe trouwens ook Google Opinion Rewards. Dan vul je enquetes in, in de Google Rewards app, voor Google Play tegoed.

De enquets zijn kort. Bijv.
Ben je onlangs bij Jumbo geweest. Nou dan kies ik. Ja gisteren 21 september.
En dan vraagtie of en hoe ik heb betaald.
De beloning varieert van 8 eurocent tot 50 eurocent of meer per enquete. Ik heb er in precies een jaar 35 euro gespaard.
Alle reacties Link kopieren
Ik had me ingeschreven bij Toluna. Enquetes waarbij je tegoeden kunt verdienen voor verschillende winkels enzo.
Maar ik word vaak afgewezen omdat ik niet aan de doelgroep voldoe.
Vanmiddag was ik ongeveer 20 minuten bezig met een enquete, geeft hij halverwege aan dat er iets mis was. Kon ik niet verder. En ik zie dat je wel heel veel enquetes moet doen voor bijv. 10 euro bij Decathlon.
Ik stop ermee.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
22-09-2019 21:48
Ik had me ingeschreven bij Toluna. Enquetes waarbij je tegoeden kunt verdienen voor verschillende winkels enzo.
Maar ik word vaak afgewezen omdat ik niet aan de doelgroep voldoe.
Vanmiddag was ik ongeveer 20 minuten bezig met een enquete, geeft hij halverwege aan dat er iets mis was. Kon ik niet verder. En ik zie dat je wel heel veel enquetes moet doen voor bijv. 10 euro bij Decathlon.
Ik stop ermee.
Als je al 20 minuten bezig bent met een enquête en dan nog eens niet bij de doelgroep hoort, zou ik daar zeker over mailen. Wat een onzin!
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
22-09-2019 21:48
Ik had me ingeschreven bij Toluna. Enquetes waarbij je tegoeden kunt verdienen voor verschillende winkels enzo.
Maar ik word vaak afgewezen omdat ik niet aan de doelgroep voldoe.
Vanmiddag was ik ongeveer 20 minuten bezig met een enquete, geeft hij halverwege aan dat er iets mis was. Kon ik niet verder. En ik zie dat je wel heel veel enquetes moet doen voor bijv. 10 euro bij Decathlon.
Ik stop ermee.
Dat heb ik ook weleens bij Toluna gehad, maar niet vaak. Dan word ik ook chagerijnig hoor. Een enquête levert daar €0,50 tot €3 op (plus soms leuke testproductjes om thuis te proberen). Als het goed is word je daar vooraf over geïnformeerd? Ik neem die sites als een dagelijkse routine mee (en tegen jou gezegd en tegenover een ander gezwegen, ik lees soms de vragen maar half). Ik bedoel, ik ben eigenlijk nooit 20 minuten met een enquête bezig, ik zou zeggen bijt je er niet op stuk. Bakkie koffie of thee, tvtje aan op de achtergrond (of muziekje) en een uurtje-anderhalf per dag vrij maken voor de diverse onderzoekpanels, op een gegeven moment werd dat een dagelijkse routine en leuk om te doen. Snap wel dat als zoiets bij je eerste de beste vragenlijst gebeurt dit demotiverend werkt. Toch zou ik zeggen, geef het niet meteen op, want echt het loont (meer dan wat dan ook als je er eens stuk of 4-5-6 hebt) en het komt in mijn ervaring niet vaak voor dat je er uit gebonjourd wordt.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
23-09-2019 08:59
Als je al 20 minuten bezig bent met een enquête en dan nog eens niet bij de doelgroep hoort, zou ik daar zeker over mailen. Wat een onzin!
Nee, als ik niet bij de doelgroep behoor, krijg ik dat wel vooraf te horen hoor.
Maar als ik dan al 5 keer ben afgewezen en er daarna eentje doe die niet afgemaakt kan worden, dan baal ik wel ja.
Maar goed, ik probeer het dan nog een paar keer en anders ga ik iets anders zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nou, weer twee gedaan, beiden afgewezen. Ik ben denk ik te oud en ik consumeer te weinig. Ik schrijf me uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem deel aan een GFK poststromen onderzoek. Al meerdere jaren. Krijg ik 5 euro in bol.com tegoed als ik telkens per 2 maanden ongeveer een week noteer welke soort post ik in de brievenbus gehad heb. Aangezien ik niet iedere dag post krijg ben ik zo binnen 5 minuten klaar met invullen. Echt makkelijker krijg je ze niet verdiend. Volgens mij kun je je niet meer aanmelden voor deze onderzoeken maar deze loont wel enorm.
Alle reacties Link kopieren
Lana_de_deb schreef:
24-09-2019 21:19
Ik neem deel aan een GFK poststromen onderzoek. Al meerdere jaren. Krijg ik 5 euro in bol.com tegoed als ik telkens per 2 maanden ongeveer een week noteer welke soort post ik in de brievenbus gehad heb. Aangezien ik niet iedere dag post krijg ben ik zo binnen 5 minuten klaar met invullen. Echt makkelijker krijg je ze niet verdiend. Volgens mij kun je je niet meer aanmelden voor deze onderzoeken maar deze loont wel enorm.
Ik doe dit ook! Ik kreeg vorig jaar van GFK een onderzoek met de vraag of ik dat wilde doen. Ik woon best wel in een gekke uithoek (en doodlopend) dus heb waarschijnlijk wel een interessant adres. Ik krijg €0,50 per proefbrief (eerst nog €1 extra als er een tracker in zat) en kan het 'gewoon' laten uitbetalen in geld op m'n rekening.

Dus als je al bij GFK bent, kan het best zijn dat je ineens een onderzoek krijgt om toch aan het PostNL onderzoek mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
23-09-2019 10:21
Nee, als ik niet bij de doelgroep behoor, krijg ik dat wel vooraf te horen hoor.
Maar als ik dan al 5 keer ben afgewezen en er daarna eentje doe die niet afgemaakt kan worden, dan baal ik wel ja.
Maar goed, ik probeer het dan nog een paar keer en anders ga ik iets anders zoeken.
Ah. Ja dat is heel rot.

Ik heb dus wel eens bij Euroclix dat ik na ruim 5 minuten actief invullen nog eens te horen krijg dat ik niet de doelgroep ben of ze genoeg deelnemers hebben. Ik stuur dan altijd een bericht, want het is gewoon irritant.

Soms krijg ik te horen dat het zo werkt. Soms krijg ik uit coulance toch de (of wat) punten.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
25-09-2019 08:38
Ik doe dit ook! Ik kreeg vorig jaar van GFK een onderzoek met de vraag of ik dat wilde doen. Ik woon best wel in een gekke uithoek (en doodlopend) dus heb waarschijnlijk wel een interessant adres. Ik krijg €0,50 per proefbrief (eerst nog €1 extra als er een tracker in zat) en kan het 'gewoon' laten uitbetalen in geld op m'n rekening.

Dus als je al bij GFK bent, kan het best zijn dat je ineens een onderzoek krijgt om toch aan het PostNL onderzoek mee te doen.
Met GFK heb ik dan weer mindere ervaringen qua tijd/opbrengst, maar hoe meer sites je doet hoe hoger eindtotaal dus GFK (zeker betrouwbaar) doe ik er ook nog altijd bij, maar niet meer dagelijks per se. Alleen bij tijd over en zin (of wanneer ik een vooraf ingestelde doelstelling wil halen haha)
Alle reacties Link kopieren
In de categorie gratis sampletjes: https://www.lactacyd.nl/acties/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven