Grenietuh fan Freemdgaant!

04-08-2008 21:24 634 berichten
So wijfiies, hier kenne we weer verde.

Moet wel ff wat traandjes droge hoor! Ben best flink pisset ook.

Omdat dur bes wel feel frage komme ofer weneer je nu swanger ken worre, hep onse Ink ff een tsjeklist gemaak.

Dit is um!

Swangersgapstsjeklist:

1. Hep je gefingurt? Dan ken je swanger worre! Licht aan de folgende faktoore:

- heppie je fingers gewasse? Dan ken je tuuk nie swanger worre, loogies.

- heppie je fingers nie guwasse? Sit er poepp aan? Oe.. geufaarlijk! Ga naa de KLM foor een tesst, goet leere!

- gin je muteen staaan? Geen sorge, tan is de beebie na buneede gesakt en plass je um gewooonn uit.

- ben juh nie meteenn gaan staaan en hep je nauw nog steets sin in auwegurreke, of benn je huiwleri, dan loopt je un risico hor!

Doe fff un test bei de GGT, well goet leere, andes zak je!

2. Heppie gebatst? Dan ken je swander worre! Licht aan de folgende faktoore:

- was ut met je eigenste fent en hat je un origami? Dan ken je seeker swanger worre.

- ben ju meteeen gaan staaan? Niks aan du hant, je ben nie swanger.

- was ut met een neukie? Dan ken je seeker nie swanger worre. Je liggaam herkennt ut zperma nie, het is freemt, tus je eiere rejaageere er nie op.

3. Heppie gupeipt? Dan ken je swanger worre! Licht aan de folgende faktoore:

- heppie nie guslikt? Fjoe.. nisk aan du hand.

- heppie guslikt en ben je bleife staan? Niks aaaan du hand, tan hangt ut noch in je longe. Atvies: neeem un hoesdrankie en hoes een paar keer, dan is ut weg. (Fein he?)

- heppie geslikt en ben je nie bleife staan? Fauwte boell. Je ken swanger zein, ga naaar de BZN foor een test, en goet leere erfoor!

4. Hep iemant je gebevt? Dan ken je swanger worre! Licht aan de folgende faktoore:

- hep ie nett se tande gepoest? Geen sorrege, je ben nie swanger.

- ben je bleife staaan teidens het befferen? Je ben seeeker nie swanger, fjoe.

- segt ie dat je dee enigste frauw bent die hei bevt? Je bent nie swanger, je doett ut naameluk feilig, je ken hem fertrauwe.

- hei hep mett een fieze tongg gebevt? Oei.. je ken swamger sein, ga langgs de ANWB foor een test, goet leere he..

5. Hep je fent porrnoo gekeeke?

- je ken neit swanger worre eigeluk. Maaaarrrrr........... as hei aan jauw dagt, je stont niet, hei hep se tande neit gepoest, se fingers neit gewasse en het iss je eigenste fent en je hep trekk in auwegurreke.. renne naar hett IFAW foor een test, fan te foore effe leere, wand je wil nie sakken!

* bei alle opsies gelt: was ut je neukie? Dan ken je nie swanger worre, wand hij is freemt foor je liggaam*
Alle reacties Link kopieren
Ijvie, ik hep ff befesterigt hor! Je bend so leif, kuss!

Zaam, gaaat hart he, maaar freemtgaan iss ook soo leuk!
Swo, ik ga vor ut slape gaan eg eerst ff douse. Hep wel sin in een paar origamies, eg ff goed komme. Maar as ik dat doe as me vent ut siet wil hij dur glijk op klimme en dat wilt ik nie! Dus gaat ik ut ff in de does doen ofsow.

(BTW, moeten we niet even copyright aanvragen op het woord origamies? )
Ik zlapuh. Morgen weer batsteid dus mot ik wel uitgerus sijn. Terustuh weiffies...
kwil jleei ook as vriendjes teovoege.

sjit meiden kmoet so naar bove me man heb een steive paal en wil me te grasen nemuh. Balen.
Das eg kut Sammy. Seg je tog dat je hooftpein heb?

Slaap lekke Doesie!

KusKus
Trusste liefets, ben ookk afgerijst naaar de slapkaamer. Goet idee fan je Ivi, om daaar nog ff tu kompen! Tuukwil je nie dat je eigenste fent je befreedigt!

Kusss liefe friendinne, ik gaat ook lekkah slaape, kus kus xxxxxx

(origamies is werkelijk waar, briljant. Ha ha, net als batsen. Zo grappig is ons)
vor eidereen dikke KNUFF kus ksu!! $

jammer hor dat ieder1 weg moett...sjesus me man reopd me. hij zei zonet; hei lekkah wijffie kheb sin in je lekekre pruim...

xxxZammy.
Batsen zegge alle brabanders volgens mij

Zlaap lekker Ink! As me fent me nou eens sout befredigen, maar das um nog nooit geluk!

Ik gaat ff lekker doese

KusKus Ivy
Egt leuk as we frientjes sijn! Juli sijn egt lief en begreipe allez soo goet, hat ik tat al gesegt?

Feel sterrekte Zaam!!
ijfje, hoee is ut op juh werruk mait??

Kus trauwes!
Kuzzzzzzzzzzzzzzz

Meit, wat ik nouw tog meegemaak heb. Ga het venavond type ast ik een beetje bijgekomme ben!

KusKus
Whahaha meissies wa hauk van julie kuss kuss.
Ik geloof dat ik nu net een stapje te ver ben gegaan. Als ik er vanavond niet ben heb ik een ban voor een week
Wat Ivy??
Haaaaaaai liefe Doesj! kusss kusss!!
quote:IvyRosa schreef op 05 augustus 2008 @ 16:45:

Ik geloof dat ik nu net een stapje te ver ben gegaan. Als ik er vanavond niet ben heb ik een ban voor een week Ja, ik denk dat die kuss het niet kan voorkomen. Balen als het echt zo is.
Yvie wa ben je tog een gek weiffie, mot sow lachuh om jauw. *ps gaat om ander tropic*
Ink hoe was het fandaag wieffie, kuss kuss ensow
Hoiii doesj, kuskuskus.

Me dach was drukk joh, ensoow. Neit so spannunt ook. Me fent woude fanogtend ff wat aandagt (as je begreip wat ik pedoelt, hihi), duss fond het eg nie fein ofsoow.

Mot err de heele dach fan beikommen!

Met jouw lieffet?
quote:Dushi74 schreef op 05 augustus 2008 @ 17:17:

[...]

Ja, ik denk dat die kuss het niet kan voorkomen. Balen als het echt zo is.

Ach, die week overleef ik vast wel, maar ik moést het gewoon proberen

Maar sou juli wel errug misse hoor weiffies!

(Ink, mod tropic op seks)
Sjit Ievie as je ban krijg kenne we nie meer praten. Had al sitte gluren of ik je via hyves kon finne. Maar goe weekje brommen mot he. Ken je weer wat meer batsen. Wel alles onthouden he...wille alluh details.

Meijn dach was bastastisch. Vanmoguh, middach en vanavon weer bats bats. Ken dr geen chenoeg van krijge
Ik ben heeel makkeluk via Hyves te finden. Gewoont mijn eigenste voornaam late soeke. En dan hebt ik alleen nu heel kort swart haar wat je van de agterkant siiet op de fotow.

Jesus, en laat je je dan steets door fesgillende manne batse? As dat so is bent je eg me voorbeelt!
Heb het gelezen Ivy. Ik snap je onbedwingbare behoefte..

Maa ik sou je fet missah! Je ken tog egt nie somaar een weeekkie wech seinn! Watt tan med je bats ferhaale en tata we je kennne helleppe met dingu soals: hij heb me 2 daage neit gesmsdt, wilt hei nauw wat fan me off nie?

Doesj.. je ben eg lekkah beesug. We kennne feel fan jauw leere op dee mietink!
Ja allemal fegillende mannen. Sow lekkah. En ok sow intolligent die mannuh. Maja toch ook nie, want dan zouen se het weten van elkaar.
Sauw tog sonde zein als je ban kreig Ievie. Da vedien je nie. Missien sien se het nie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven