Haal hier je 200 berichten

24-05-2017 10:01 3445 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is bedoeld voor diegenen die graag plaatjes willen plakken, maar nog niet de benodigde 200 berichten hebben en - net als ik - geen andere topics willen 'vervuilen'. Het leek me handig om daar een soort van 'plemp-topic' voor te openen, met als enige doel het opkrikken van je aantal berichten. Alles is geoorloofd en daarmee bedoel ik oneliners, smilies, whatever .. als het maar aantikt. Op elkaar reageren hoeft niet, mág wel ;-)
Wat heb je toch veel cheesy spreuken.
Vandaag weer aan de tuin in het werk :yes:
Het zou nog wel wat warmer mogen worden.
Vannacht zaten we gewoon rond het vriespunt!
Ga ik net de kippen uit het nachthok halen, lopen ze al in de ren!
Ze zijn gisteravond zelf op stok gegaan terwijl ik in de tuin bezig was, en vervolgens ben ik dus vergeten het luikje achter ze dicht te doen.
Sneu, ze zullen het wel koud hebben gehad :-(
Mm, in de 70 berichten.
Ik wil uiterlijk morgen op 200 zitten.
Ondertussen even plattegronden maken van de tuin zodat ik advies kan vragen zodra ik plaatjes kan plakken.
Verder niemand die plaatjesplakrechten wil krijgen?
Het voelt zo raar om tegen jezelf te praten.
Zo, dit is nummer 80.
Tegen de verveling zou je juist plaatjes willen plakken.
Maar ja, dat mag nou juist niet.
En, we gaan weer wat berichten scoren.
Net al een uur in de tuin bezig geweest.
Als je flink aan het spitten bent, is het nu al warm met het zonnetje en zonder wind.
Op zich ideaal tuinierweer dus.
Volgende week wordt het warmer, dus dan heb ik het liefst het zware werk achter de rug.
Ik moet vandaag ook nog thuiswerken, dus het wordt heen en weer lopen tussen tuin en computer.
Daardoor kan ik wel elke keer even uitpuffen tussendoor.
Mocht iemand nog tips hebben voor planten die niet meteen door de kippen te grazen worden genomen dan hou ik me aanbevolen.
We hebben een stuk tuin waar al langer beplanting staat, daar ben ik niet zo bang voor.
Maar het deel wat we nu onderhanden nemen, moet wel een beetje kunnen settelen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven