Hallo allemaal!

16-06-2016 13:32 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was al een tijdje op zoek naar een forum om mijn tijd mee te vullen en vanaf vandaag heb ik besloten dat het VIVA forum daar uitstekend geschikt voor is!

Voordat ik begin met reageren wilde ik mezelf eerst even voorstellen. Ik ben een 22-jarige studente uit Gelderland, woon samen met mijn vriend, kat en konijntjes en ben een gigantische Game of Thrones fan (vandaar ook mijn nickname).

Ik ga ervan uit dat ik het hier naar mijn zin zal hebben
You know nothing, Jon Snow!
quote:hanke321 schreef op 16 juni 2016 @ 14:45:

AndereN.

En welkom!Zie, dat komt dus omdat ik nooit mijn getypte dingen nakijk ;) Ik typ heel snel van alles, maar kijk nooit naar eventuele fouten.
quote:Hayek schreef op 16 juni 2016 @ 15:01:

[...]

Huh, ligt het aan mij dat ik daar met een vergrootglaasje naar moet zoeken?Ik zie het ook niet...
quote:Hayek schreef op 16 juni 2016 @ 15:01:

Huh, ligt het aan mij dat ik daar met een vergrootglaasje naar moet zoeken?Ik denk het. Mij vielen er in ieder geval meteen een aantal op in de eerste paar berichten die ik las.
Game of Thrones fan hoort eigenlijk niet los en volgens mij zou je letterkunde kant als één (erg lelijk) woord moeten schrijven, maar veel verder kom ik niet.....

Dus, TO....je had nooit mijn vraag moeten beantwoorden, nu wordt elke letter die je schrijft twintig keer gecontroleerd!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:yasmijn schreef op 16 juni 2016 @ 14:26:

O jee. Nous en Solo kunnen wel inpakken Eindelijk.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
doordat

Power to the people
quote:Hayek schreef op 16 juni 2016 @ 15:11:

Game of Thrones fan hoort eigenlijk niet los en volgens mij zou je letterkunde kant als één (erg lelijk) woord moeten schrijven, maar veel verder kom ik niet.....