Hans is jarig!
vrijdag 20 augustus 2010 om 10:00
Dank je wel allemaal. Het zal een mooi feest worden. Tegen 10:30 komen mijn ouders, over een half uur dus. Dat is een voorproefje.
En vanavond om 20:00 gaat het grote feest beginnen.
Ja, Vinyl, ik heb gehoord dat het vandaag een warme dag wordt. Maar helaas, ik houd het feest binnen, omdat ik anders de hele zwik halverwege de verjaardag, tegen 21:30, naar binnen mag slepen, omdat het vroeg donker wordt.
En vanavond om 20:00 gaat het grote feest beginnen.
Ja, Vinyl, ik heb gehoord dat het vandaag een warme dag wordt. Maar helaas, ik houd het feest binnen, omdat ik anders de hele zwik halverwege de verjaardag, tegen 21:30, naar binnen mag slepen, omdat het vroeg donker wordt.
World of Warcraft: Legion