He heb je make-up op?
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:57
Misschien een niet belangrijk ding een heel stom maar laatste tijd doe ik regelmatig make-up op en als ik dan mensen tegenkom kijken ze mij vragend aan en stellen de vraag of ik make-up op heb.
Ik voel mij ongemakkelijk bij de vraag. En voel alsof ik een soort van een verklaring moet geven.
Nou ja al met al is het geen groot dilemma maar ik dacht kom laat ik het eens vragen op het viva-forum.
Ik voel mij ongemakkelijk bij de vraag. En voel alsof ik een soort van een verklaring moet geven.
Nou ja al met al is het geen groot dilemma maar ik dacht kom laat ik het eens vragen op het viva-forum.
woensdag 18 oktober 2017 om 19:27
Een soort van hardop constateren dat er iets anders is. Net zoals "Goh loop jij op krukken?" Als je met een gebroken enkel voorbij komt schuifelen op, jawel, krukken.eenzonnigedag schreef: ↑18-10-2017 19:25Alleen zeggen ze niet dat ze het mooi vinden. Ze stellen alleen de vraag.
woensdag 18 oktober 2017 om 19:40
Nee, ik krijg die vraag nooit en gebruik elke dag oogpotlood en mascara.
Als je werkelijk alleen oogschaduw gebruikt dan is dat niet mooi. Ook is oogschaduw mooi aanbrengen iets dat je moet leren. Ik ken ook iemand die met het kwastje een keer naar links strijkt en een keer naar rechts maar dat is niet de bedoeling. Dan staat het heel mal.
Als je werkelijk alleen oogschaduw gebruikt dan is dat niet mooi. Ook is oogschaduw mooi aanbrengen iets dat je moet leren. Ik ken ook iemand die met het kwastje een keer naar links strijkt en een keer naar rechts maar dat is niet de bedoeling. Dan staat het heel mal.
woensdag 18 oktober 2017 om 19:55
Het zijn mensen die ik op straat tegenkom of ken vanuit de buurt.JulienClerc schreef: ↑18-10-2017 19:23Ik krijg zo'n opmerking nooit. Wat voor mensen heb jij in je leven dat ze zulke opmerkingen maken?