Heb jij weleens een ban gehad?

18-06-2021 14:18 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat het hoort bij het ophalen van herinneringen :)

Heb jij weleens een ban gehad?

Totaal aantal stemmen: 179

Nooit (37%)
Een waarschuwing (30%)
24/48 uurs ban (16%)
Week ban (7%)
Maand ban (4%)
Perma ban (4%)
Topic ban (1%)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
1 keer 24 uur en 1 keer een week.

Waarschuwingen veel :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
2x een 24 uurs ban waarvan ik 1 niet heb gemerkt.
Weet niet meer waarom.
Alle reacties Link kopieren
Eenmaal een waarschuwing voor op de man.
Het was het waard. Voelde zo lekker die opmerking. :flirting:
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Meerdere.
Degene die me bijgebleven is is de ban voor iemand sneuneus noemen.
vivapimpelmees schreef:
18-06-2021 14:39
Da's lief, en wederzijds.
Laatste tijd ben ik meer een meelezer, maar ik ga dit zo missen!

Idem! Raar sentiment zeg :'(

Zullen we dan maar een reünie gaan plannen? En dan in Prince style ;-D
Merys schreef:
18-06-2021 14:47
Meerdere.
Degene die me bijgebleven is is de ban voor iemand sneuneus noemen.
Ik schreef lul in een zin en volgens de mod ging het om de context. :-D
Alle reacties Link kopieren
In 17 jaar nog nooit een ban, zelfs nog nooit een waarschuwing. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik een waarschuwing of was het nou 24-uurs ban. Ik zei iets lelijks tegen Pejeka. Daarna is hij onder mijn negeer gegaan. Heb ik van geleerd hoor, een andere irritante vent (toevallig, beide irri’s waren mannen :nut: ) is bij mij daarna ook onder de negeer gegaan vóórdat ik uit de bocht vloog. Eigenlijk heb ik er nog steeds geen spijt van. Hij verdiende het wat mij betreft.
Een waarschuwing : iemand postte hier onder zijn eigen naam. Ik heb op internet een foto van diegene opgezocht en vervolgens geplaatst. Dat mocht niet... Iets met

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik in ruim 20 jaar nog niet eens een waarschuwing. Ook al zo braaf :biggrin:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor een paar keer een ban gehad en die waren terecht ook. :lol:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
MissPiglet schreef:
18-06-2021 14:30
Alleen een waarschuwing. Ik noemde iemand walgelijk en zei dat ik medelijden had met haar al dan niet bestaande kinderen.
Terecht dus?
Beter.Laat schreef:
18-06-2021 15:18
Een waarschuwing : iemand postte hier onder zijn eigen naam. Ik heb op internet een foto van diegene opgezocht en vervolgens geplaatst. Dat mocht niet... Iets met

Afbeelding

Persoonlijk vind ik het ook een aso actie om een foto te googlen en dan ook nog hier te plaatsen. Dus ja, dat met die privacy snap ik dan weer heel goed. Had wat mij betreft een ban op mogen staan ipv waarschuwing.
Alle reacties Link kopieren
Nooit.
Ik krijg hier ineens een leuk idee voor nog een topic: heb je wel eens iemand een ban aangenaaid?
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
18-06-2021 14:48
Idem! Raar sentiment zeg :'(

Zullen we dan maar een reünie gaan plannen? En dan in Prince style ;-D
Ga jij ergens anders heen? Ik zie zoveel linkjes voorbijkomen maar heb nog geen idee wat ik hierna ga doen....
vivapimpelmees schreef:
18-06-2021 15:31
Ga jij ergens anders heen? Ik zie zoveel linkjes voorbijkomen maar heb nog geen idee wat ik hierna ga doen....
Volgens mij zitten de meesten op het Femmeforum.
Alle reacties Link kopieren
Datdachtikniet schreef:
18-06-2021 14:38
AAAAARRRR :cheer: misschien?
Ik weet niet meer waar het over ging, maar daar ging het bij mij mis. :proud:
Haha nee... niet om een foute smiley. Volgens mij waren we aan het trollhunten
vivapimpelmees schreef:
18-06-2021 15:31
Ga jij ergens anders heen? Ik zie zoveel linkjes voorbijkomen maar heb nog geen idee wat ik hierna ga doen....

Geen idee nog. Ergens vind ik het kut dat het hier stopt en tegelijkertijd biedt dat ook weer een afgesloten hoofdstuk en ruimte voor nieuwe dingen. Het forum zoals nu ga ik niet missen (en dan toch teveel nutteloze tijd hier rondbrengen), zoals het was jaaaaaaaren geleden, dan wel.
Het idee dat ik hier de liefste vrienden heb overgehouden en een hele stapel mooie mensen via smoelenboek en linkedin, en dat dat straks niet meer is, dat vind ik vooral bagger.
M.a.w. ik hoop dat dit blijft bestaan (eventueel een betere naam kan en mag natuurlijk), dat er een professioneel team komt om het te beheren en aan te sturen en dat ik dus helemaal niets hoef te kiezen :'( :'( :'(
Nooit ik heb weleens een OP verwijdert :facepalm: Dus wellicht dat ik weleens een waarschuwing heb gehad maar dat heb ik niet meer meegekregen haha.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
18-06-2021 15:28
Persoonlijk vind ik het ook een aso actie om een foto te googlen en dan ook nog hier te plaatsen. Dus ja, dat met die privacy snap ik dan weer heel goed. Had wat mij betreft een ban op mogen staan ipv waarschuwing.
Heel erg met je eens.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-06-2021 16:00
Heel erg met je eens.
Ik dacht dat het een grap was.
Life is short. Eat dessert first.
Eenmalig voor op de man voor 24 uur, terwijl dat vrij subtiel was verwoord.
Heb die op de man correcties nooit begrepen. Ik ben ooit op persoonlijk niveau voor achterlijk dom mens en nog veel meer in 1 post uitgemaakt en na staffen is daar nooit iets mee gebeurd.
slushpups schreef:
18-06-2021 16:03
Eenmalig voor op de man voor 24 uur, terwijl dat vrij subtiel was verwoord.
Heb die op de man correcties nooit begrepen. Ik ben ooit op persoonlijk niveau voor achterlijk dom mens en nog veel meer in 1 post uitgemaakt en na staffen is daar nooit iets mee gebeurd.
Het idee dat de mods onbevooroordeeld naar alle forummers kijken is een sprookje natuurlijk. Ik ben voor rotte vis en voor van alles en nog wat uitgemaakt en dat mocht allemaal gewoon, maar als ik er tegenin ging, dan zwaaide er wat voor mij, want dan nam ik het topic over. Right!
doornroosje9 schreef:
18-06-2021 16:02
Ik dacht dat het een grap was.
Geen idee. Maar ook als grap kan ik het niet waarderen. Volgens mijn ex heb ik geen humor, dus in dit geval heeft hij eindelijk eens gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven