Heb jij weleens een ban gehad?

18-06-2021 14:18 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat het hoort bij het ophalen van herinneringen :)

Heb jij weleens een ban gehad?

Totaal aantal stemmen: 179

Nooit (37%)
Een waarschuwing (30%)
24/48 uurs ban (16%)
Week ban (7%)
Maand ban (4%)
Perma ban (4%)
Topic ban (1%)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
18-06-2021 15:18
Een waarschuwing : iemand postte hier onder zijn eigen naam. Ik heb op internet een foto van diegene opgezocht en vervolgens geplaatst. Dat mocht niet... Iets met

Afbeelding
Had van mij een maandban mogen zijn. Of gewoon een perma.
Vroeger een paar keer een waarschuwing
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
18-06-2021 15:26
Terecht dus?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant was die persoon wel een forummer die bij heel veel mensen het bloed onder de nagels vandaan haalde. Maar ik liet me even teveel meeslepen.
MissPiglet schreef:
18-06-2021 18:05
Aan de ene kant wel, aan de andere kant was die persoon wel een forummer die bij heel veel mensen het bloed onder de nagels vandaan haalde. Maar ik liet me even teveel meeslepen.
Is mij ook wel eens gebeurd :)
Alle reacties Link kopieren
1x een onterechte ban die terug werd gedraaid. En ik denk ook 1x een waarschuwing. Maar ik heb echt geen idee meer waar dat allemaal over ging.
Alle reacties Link kopieren
Een keer een waarschuwing vanwege het quoten van de OP. Was nota bene een andijvie-onderwerp, en echt per ongeluk. Ik heb wel eens mensen gestaft die heel onaardig naar mij reageerden, met schelden en al. Volgens mij is daar toen niets mee gebeurd.
-
anoniem_64973e5e496af wijzigde dit bericht op 24-06-2021 00:36
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1 x een waarschuwing omdat ik op napraat had gevraagd of een bepaald iemand "een grote boom" was. Was nickhinten en werd niet gewaardeerd. Alhoewel die grote boom constant terugkeerde en dat toch geen geheim was.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ooit midden in de nacht, kon niet slapen, even forummen op mijn telefoon.
En toen ik het forum wilde openen kreeg ik de mededeling dat ik een permaban had. :-o :O o_o Ik kon het forum ook niet op.
Ik heb toen een mail gestuurd naar de mods en kreeg het antwoord dat ik inderdaad niets schokkends had gedaan en dat wellicht één van mijn buren een permaban zou hebben gekregen.
Sindsdien bekijk ik mijn buren toch met andere ogen. 8-)

Maar ben verder nooit geband.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Serengeti schreef:
18-06-2021 18:42
Ik wilde ooit midden in de nacht, kon niet slapen, even forummen op mijn telefoon.
En toen ik het forum wilde openen kreeg ik de mededeling dat ik een permaban had. :-o :O o_o Ik kon het forum ook niet op.
Ik heb toen een mail gestuurd naar de mods en kreeg het antwoord dat ik inderdaad niets schokkends had gedaan en dat wellicht één van mijn buren een permaban zou hebben gekregen.
Sindsdien bekijk ik mijn buren toch met andere ogen. 8-)

Maar ben verder nooit geband.
Wie weet was jouw buurman wel Claudio (O)
Alle reacties Link kopieren
Datdachtikniet schreef:
18-06-2021 14:25
Jep. Ban gehad omdat ik met Floor aan het rellen was.
Ik heb ook al mijn bannen aan haar te danken
Ik ben heel braaf maar she made me do it :'(
Een waarschuwing ivm medisch advies
Alle reacties Link kopieren
Farizia schreef:
19-06-2021 01:02
Een waarschuwing ivm medisch advies
Dit.

Schijnbaar valt ‘iets om op te sabbelen zodat de zwelling afneemt, bv Vicks’ onder medisch advies. De TO was notabene al naar de huisarts geweest.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
1x waarschuwing omdat ik reageerde op iemand die een TO van trollen verdacht.
wij slapen nooit.
Dwaler schreef:
18-06-2021 14:25
1 x een waarschuwing. Verder niets.
Idem.
Dreamer schreef:
18-06-2021 15:19
Ik in ruim 20 jaar nog niet eens een waarschuwing. Ook al zo braaf :biggrin:
Das knap! Maar ik vind mijn eenmalige waarschuwing ook een prestatie😁
Alle reacties Link kopieren
Nooit een ban en slechts 1 waarschuwing in 19 jaar tijd, omdat ik iemand een boze kabouter had genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een waarschuwing gehad, terwijl ik toen al een flinke tijd niet meer online was geweest.
meisje22 schreef:
19-06-2021 09:46
Nooit een ban en slechts 1 waarschuwing in 19 jaar tijd, omdat ik iemand een boze kabouter had genoemd.
🤣 moet kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit iets gehad, denk ik. Maar ik weet ook niet precies waar je dan zo’n waarschuwing of ban ontvangt...
thalas wijzigde dit bericht op 19-06-2021 10:41
0.90% gewijzigd
geregeld
Overigens altijd onterecht :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Een perma. En twee waarschuwingen voor quoten uitveen ander topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
19-06-2021 10:38
Nog nooit iets gehad, denk ik. Maar ik weet ook niet precies waar je dan zo’n waarschuwing of ban ontvangt...
In je mailbox. En een ban merk je wel hoor, dan kan je niet meer inloggen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
19-06-2021 10:36
🤣 moet kunnen!
😂 ja toch? Volgens mij had ik zelfs iets gezegd als "je klinkt of komt over als een boze kabouter".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven