Hebben jullie dat ook wel eens?

05-07-2014 06:09 55 berichten
Moe was ik vanavond, afgebrand, 3 nachten niet lekker kunnen slapen, kleine snachts wakker want tandjes, werk drama, je kent het wel.

Manlief had enorme trek want ik was helemaal vergeten te koken( De arme schat wilde niet zeuren) dus hield hij zijn mond dicht.

Totdat ik door kreeg dat hij een armzalig broodje pindakaas aan het smeren was.

Ach kan gebeuren dacht ik, maar ik voelde mij wel een beetje schuldig, dus.

Snel wat aardappels schillen en in blokjes snijden, en lekker knapperig bakken.

zo gezegd zo gedaan, grootste pan opgezet die ik in huis heb, flink wat canola olie in de pan, lekker wat rozemarijn, thijm, citroensap, peper en wat zout en de deksel er op.

Zo sta ik een tijdje te "kokkerellen" terwijl ik mijn linkeroog langzaam maar zeker dicht laat vallen, daar sta ik, half in dromenland, half met de geur van rozemarijn in mijn neus.

Ik besef in mijn dromerige staat dat een scheutje extra olie wel een puik plan is, ohhhh wat worden die lekker knapperig zo!

Stond me helemaal te verkneukelen bij de gedachte van zijn pretoogjes bij het aanzicht van deze aardappeltjes.

Ik grijp naar de fles met mijn linkerhand, aan de kant waar mijn oog nog steeds potdicht zit en gooi een flinke scheut waarvan ik denk dat het olie is, de pan in.

Het voelde een stuk vloeibaarder dan olie, maar het zal allemaal wel, mijn lief heeft vanavond de knapperigste aardappels van Nederland!

Maar ineens veranderd de geur van rozemarijn in mijn neus naar een walm van Alcohol, chemische citroen en een vleugje bleek.

Mijn linkeroog trekt zich open en ik besef wat ik heb gedaan!

Ik kijk naar links en zie de half lege fles allesreiniger naast de canola olie staan.

terwijl het hele huis zich vult met schoonmaak damp ,sla ik in paniek.

Oh mijn god! roep ik, OH mijn god! Oh mijn god!

Lief komt natuurlijk in zijn boxer als een gek de hoek om gerend.

Jezus! Wat is er schat, ben je ergens verbrand? en wat is die lucht

Snikkend begraaf ik mn gezicht in zijn borst, liefje, je aardappels.

Nou hij lag dus op de grond van het lachen, terwijl ik daar in tranen stond, Ik hoor de hele avond al dat als ik van hem af wil, ik dat gewoon moet zeggen, maar ik hoef hem niet van kant te maken.

of...een halve fles nog wel, zeker voor het onzekere?

We hebben maar pizza besteld

Ben wel eens met 5 tassen over de kop gegaan door een paaltje midden op straat, de sloot in gefietst omdat mn stuur in die van een ander kwam.

Mn gordijn in de fik gezet door waxine lichtjes, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je denkt, hoe heeft dit kunnen gebeuren?

Hoe.........

Deel je verhaal gezellig hier

Ik zie het helemaal voor me :D.

Ohh, hier een huilend kindje, dus die ga ik uit bed halen, dag!
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge jonge zeg, wat zitten er hier een paar nare zure mutsen, die het allemaal perfect voor elkaar hebben en waarvan hun man nou nooooit een broodje pindakaas smeert, want joh, dan kookt hij toch gewoon zelf even wat

Mijn man is dus gewoon een nare verwende hufter, want om 5 uur staat er een pan aardappels op tafel en een pan groente en een pan vlees, waarna mijn man aan tafel schuift.

En hij hoeft nooit eten te koken, te halen of wat dan ook.. Wat een hufter is het toch zeg.

Ik wacht nog even tot iemand het advies erin gooit voor TO dat ze haar relatie maar moet beëindigen met die hufter die een broodje pindakaas eet.

TO wat heb je leuk geschreven, ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen, allesreiniger in de pan, maar ik kan het me goed voorstellen hoor

Ik ben er zo eentje die ipv curry ketchup koopt, omdat ik dus niet goed kijk wat er op een verpakking staat.

Verder valt het gelukkig (nog) mee
quote:-moedersmooiste- schreef op 05 juli 2014 @ 08:03:

Naara jouw partner moet haast wel malificent zijn, kan me niemand anders voorstellen die het met jou uit houdt. Heb ik toch liever mijn hufter van een vent die verder alles voor me doet. En men die zeurt over dat ik mijn kind niet voed hebben nog nooit aan begrijpend lezen gedaan zie ik nu in dat ik een kut vent heb, ik ben een dom, en ik ben een vreselijke moeder want ik voed mijn kind niet, slechte relatie ook nog die vent van mij komt overal mee weg, haha, ik hou het op tampons, alleen jij niet Naara, jij bent gewoon echt een vage kwartel, ik ga al wat langer mee op dit forum om te weten dat alles wat jij zegt gewoon stom is.Niet happen dan! Ik vond jouw verhaal leuk geschreven.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een onwijze lompe reacties zeg, ik heb er bijna respect voor.

Moedersmooiste, ik lag net helemaal dubbel! Heerlijk op het scherm gezet, zag het helemaal voor me. Maar gezien eerdere reacties, moet je idd maar een scheiding overwegen hoor, want wat een kutvent heb jij

(Ik ook hoor, ook al zo'n zak waar ik geregeld voor kook. Laatst nog, gingen we BBQ-en en ik dacht dat het gezien onze baby poes, slim was om de BBQ op de container te zetten. Ineens begon het toch te stinken, snapte er niks van....shit, iets met hitte en plastic! En ja, ook hij lachte hard om mijn slimme actie. Natuurlijk onacceptabel, want als man had hij die BBQ aan moeten steken )
quote:aphrodisiac_80 schreef op 05 juli 2014 @ 18:16:

Wat een onwijze lompe reacties zeg, ik heb er bijna respect voor.

Moedersmooiste, ik lag net helemaal dubbel! Heerlijk op het scherm gezet, zag het helemaal voor me. Maar gezien eerdere reacties, moet je idd maar een scheiding overwegen hoor, want wat een kutvent heb jij

(Ik ook hoor, ook al zo'n zak waar ik geregeld voor kook. Laatst nog, gingen we BBQ-en en ik dacht dat het gezien onze baby poes, slim was om de BBQ op de container te zetten. Ineens begon het toch te stinken, snapte er niks van....shit, iets met hitte en plastic! En ja, ook hij lachte hard om mijn slimme actie. Natuurlijk onacceptabel, want als man had hij die BBQ aan moeten steken )

Wat een hufter heb jij ook inderdaad, een vent die niet zelf wil barbeknoeien, dr uit met die vent

Gelukkig hebben er genoeg mensen wel de humor van ingezien.

Mijn man is een schatje, en gelukkig kunnen wij om dit soort dingen heel hard lachen samen, heerlijk toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven