Heel erg vervelen
vrijdag 16 mei 2014 om 15:31
Wie heeft wat tips , om binnenshuis te doen.
Ik heb zwangerschapsverlof, vriend werkt 6 tot 7 dagen momenteel.
Vrienden wonen niet in de buurt, en ik heb geen auto.
Ik loop als een eend, en als ik alleen over straat ga voel ik mij ongemakkelijk omdat iedereen kijkt.
Daarnaast heb ik na 10 minuten overal pijntjes.
Babykleding is gewassen/huis schoongemaakt/kastjes uitgemest.
Wie heeft er wat tips??
Ik heb zwangerschapsverlof, vriend werkt 6 tot 7 dagen momenteel.
Vrienden wonen niet in de buurt, en ik heb geen auto.
Ik loop als een eend, en als ik alleen over straat ga voel ik mij ongemakkelijk omdat iedereen kijkt.
Daarnaast heb ik na 10 minuten overal pijntjes.
Babykleding is gewassen/huis schoongemaakt/kastjes uitgemest.
Wie heeft er wat tips??
vrijdag 16 mei 2014 om 18:19
quote:rover37 schreef op 16 mei 2014 @ 17:48:
Zo dat zijn veel reacties!
Bedankt voor alle tips.
Tis misschien voor sommige inderdaad niet voor te stellen dat ik mij zo erg verveel.
Ik ben naar een dorp verhuisd, omdat vriend daar woont, en we wachten nu op onze nieuwe woning (nieuwbouw).
Dus momenteel zit ik ergens waar ik en geen tuin, en geen balkon heb.
Verder ken ik nog niemand hier, behalve 1 van de zwangerschapsgym waar het mee klikte, en daar ben ik al koffie wezen drinken.
Wil mij ook niet opdingen.
Daarnaast komen mijn vrienden helaas niet naar mij toe, te druk met op vakantie gaan, stappen, en hun vriendje.
Heb in de afgelopen 9 maanden helaas moeten concluderen dat mijn vriendschappen puur opervlakkig zijn.
Een fiets kopen, ga ik denk ik maar eens doen.
En alle creatieve tips vind ik wel heel leuk, heb ook een schilderij gekocht, maar het zit niet echt in me om er iets moois van te maken.
Netflix had ik, heb ik weer opgezegd omdat ik alleen een vaste pc heb, en daar kan ik niet lekker voor liggen.Heb je een androidtelefoon? Zo ja, dan kun je. voor 35 euro een Cbromecast kopen. Dit apparaatje stop je in je tv en dan kun je op tv Netflix kijken en bestuurt alles via je mobiel. Ideaal!!
Zo dat zijn veel reacties!
Bedankt voor alle tips.
Tis misschien voor sommige inderdaad niet voor te stellen dat ik mij zo erg verveel.
Ik ben naar een dorp verhuisd, omdat vriend daar woont, en we wachten nu op onze nieuwe woning (nieuwbouw).
Dus momenteel zit ik ergens waar ik en geen tuin, en geen balkon heb.
Verder ken ik nog niemand hier, behalve 1 van de zwangerschapsgym waar het mee klikte, en daar ben ik al koffie wezen drinken.
Wil mij ook niet opdingen.
Daarnaast komen mijn vrienden helaas niet naar mij toe, te druk met op vakantie gaan, stappen, en hun vriendje.
Heb in de afgelopen 9 maanden helaas moeten concluderen dat mijn vriendschappen puur opervlakkig zijn.
Een fiets kopen, ga ik denk ik maar eens doen.
En alle creatieve tips vind ik wel heel leuk, heb ook een schilderij gekocht, maar het zit niet echt in me om er iets moois van te maken.
Netflix had ik, heb ik weer opgezegd omdat ik alleen een vaste pc heb, en daar kan ik niet lekker voor liggen.Heb je een androidtelefoon? Zo ja, dan kun je. voor 35 euro een Cbromecast kopen. Dit apparaatje stop je in je tv en dan kun je op tv Netflix kijken en bestuurt alles via je mobiel. Ideaal!!