Heerlijk genieten

18-08-2013 21:35 64 berichten
Hallo ladies,

Ik doe net de deur en het raam dicht, zodat het licht aan kan, zonder dat ik een muggeninvasie in huis krijg. Besef ook ineens dat het weer steeds vroeger donker wordt en bedacht me de koopavonden waar het al helemaal donker is buiten, met allemaal gezellige lichtjes overal, de gezellige drukte en nog een temperatuurtje van een graad of 19. Ik werd blij bij de gedachte. Het is altijd rond die tijd dat ik elke vrijdag met koopavond in de stad rondloop. Het geeft me zo'n vakantiegevoel.

Wat zijn de kleinigheidjes waar jullie blij van worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik word blij van de topics van Cateautje!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Man en baby slapen en ik lig ook in bed, niet te slapen maar lekker te lezen en het regent. Niet te warm niet te koud, zeg graadje of 19 binnen. Kat op mn voeten slapend. Fijn!

De blik van de baby als ik m kom ophalen bij oma's/kinderdagverblijf... Zoooo lief, zo van hee! Das mijn mama! Die wil ik!
quote:lichtbron schreef op 18 augustus 2013 @ 23:02:

Ik word blij van de topics van Cateautje!! +1
Goedemorgen ladies,

Wat een geweldig begin van de dag, om al die mooie kleinigheidjes te lezen waar jullie blij van worden. Het is om blij van te worden.

Er zijn er een aantal waar ik helemaal in mee ga.

Het is allemaal zo eenvoudig en het meeste kost helemaal niets, alleen maar aandacht er voor.

Het regent hier pijpestelen (nee geen groen boekje) en de balkondeur staat open en er komt heerlijk frisse lucht naar binnen. Ook lekker even tussen de zonovergoten dagen door, daar wordt de natuur weer mooi groen van.

Zo, nu even verder concentreren op de lekkerste beker koffie van het gewestelijk halfrond.
quote:Cateautje schreef op 19 augustus 2013 @ 08:53:

Goedemorgen ladies,

Ook goedemorgen sgatje
Ik word blij van spontane plannen die heel goed uitpakken. Zoals in plaats van een fietstocht maken naar het zwembad fietsen.

Sowieso word ik erg blij van fietsen.

En van vrienden over de vloer hebben, die dan zeggen dat ze nog nooit zulke lekkere guacamole gegeten hebben.
Of gezellig een middagje koffieleuten met een vriendin die je al een tijdje niet meer hebt gezien
Tinkerbell, nog van harte!

Ik word ook gelukkig van wat Cateautje omschrijft. De herfst in aantocht! Heerlijkste seizoen van het jaar. Nu ben ik in het algemeen wel een liefhebber van álle vier seizoenen, maar de herfst is toch wel het seizoen waar ik het meest naar uitkijk en dan wordt deze herfst toch wel de meest bijzondere, met Little Apple in aantocht.
quote:NYC schreef op 19 augustus 2013 @ 10:12:

Tinkerbell, nog van harte!

Ik word ook gelukkig van wat Cateautje omschrijft. De herfst in aantocht! Heerlijkste seizoen van het jaar. Nu ben ik in het algemeen wel een liefhebber van álle vier seizoenen, maar de herfst is toch wel het seizoen waar ik het meest naar uitkijk en dan wordt deze herfst toch wel de meest bijzondere, met Little Apple in aantocht. Little apple. Leest als een baby waar je gelijk je tanden bij in een billetje zet.
Wel zachtjes natuurlijk.

quote:NYC schreef op 19 augustus 2013 @ 10:12:

De herfst in aantocht!

Dat had je nou niet moeten zeggen!
quote:sri schreef op 19 augustus 2013 @ 10:23:

[...]

Dat had je nou niet moeten zeggen!Het wordt een Indian summer, het mooiste geschenk van de natuur.
Er bestaan zo veel blijmakende kleinigheidjes

Zo word ik wel blij van deze emoticon>

En ik zag ergens op het forum zo'n leuke avatar met blije uien :-)

En wat de hierboven seizoenen betreft: die hebben allemaal wel iets blijmakends voor mij.

Ik zie overal steeds groter wordende kastanjes en eikeltjes hangen die binnenkort gaan vallen en er komen weer van die leuke sierpompoenen aan...

In de winter word ik blij van de eerste sneeuw en van het moment dat de sneeuw weer verdwijnt als het er te lang gelegen heeft. En van sneeuwpoppen.

De lente is mijn favoriet; die maakt sowieso blij.

In de zomer word ik blij van de zon, mits hij niet te heet is en van vakantie en van de zee en...
Ik ben op dit moment erg blij dat ik sinds een paar uur als laatste persoon van dit landje eindelijk vakantie heb!!!!!!

Heb mezelf meteen maar even getrakteerd op een heerlijke tompouce! (wel als gevolg 12 ballonnen in mn buik ivm prikkelbare darmen, maar daar gaan we niet dood van...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven