Heet heet zweet zweet
dinsdag 1 juli 2025 om 16:27
In een deel van het land is code oranje afgekondigd wegens extreme hitte, dus hoog tijd voor mijn zoveelste weertopic. Hoe hangen jullie er nu bij? Zijn de zweetgutsingen nog een beetje binnen de perken te houden? Moet je buiten heel naar werk doen, dakdekken of zo? Welke maatregelen heb je genomen? Of woon je juist in een regio waar het allemaal verschrikkelijk meevalt en ben je jaloers op 'onze' 37 graden? Spui het hier!
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
donderdag 14 augustus 2025 om 16:33
donderdag 14 augustus 2025 om 17:13
Ik heb gisteren avond groentelasagne op en een salade met o.a. penen en tomaat gemaakt. Griekse aardbeiyoghurt op. Gehaktbrood,is dat met rundvlees en ei?vivapimpelmees schreef: ↑13-08-2025 18:00Hier staat de airfryer aan, gevuld met friet, en in de oven kant en klaar gehaktbrood van Picnic. Een zak gemengde sla erbij en ik vind het helemaal prima.
Je pense donc je suis
donderdag 14 augustus 2025 om 17:16
Wat een verhaal zeg!Lady*Voldemort schreef: ↑13-08-2025 18:03Nou dit was wel extreem hoor. Wij woonden toen in Alkmaar en ze hebben mij door een bovenlichtje moeten frommelen zodat ik de ingangen van het het huis sneeuwvrij kon maken, want de deuren gingen naar buiten open en er lag een meter sneeuw voor![]()
En mijn vader kon niet naar zijn werk in Haarlem, want de treinen reden niet en op de A9 lag een sneeuwduin van drie meter hoog dus de auto was ook geen optie. Maar het was wel een stuk prettiger qua temperatuur dan op dit moment.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je lekker verwennen!

Je pense donc je suis
donderdag 14 augustus 2025 om 17:43
Vandaag kantoordag en voor de verandering hadden ze de klimaatbeheersing blijkbaar een keer gerepareerd want het was prima te doen.
Ook was iedereen niet leuk op vakantie en iedereen wel leuk op kantoor. En ik kon dus mooi mijn nieuwe zomerse panterrok showen die ik voor de gelegenheid aan had en iedereen zei wat aardigs erover.
En ik kon ook nog eens mijn auto voor de deur kwijt, in de schaduw nog wel. Dus geen aangebrande vingers wegens een kokend stuur.
En als klapper ook geen opvliegers gehad vandaag waarvan ik me afvraag hoe dat kan want de laatste tijd heb ik daar heel veel last van.
Het kan dus blijkbaar wel, een leuke dag in de stikhitte.
Ook was iedereen niet leuk op vakantie en iedereen wel leuk op kantoor. En ik kon dus mooi mijn nieuwe zomerse panterrok showen die ik voor de gelegenheid aan had en iedereen zei wat aardigs erover.
En ik kon ook nog eens mijn auto voor de deur kwijt, in de schaduw nog wel. Dus geen aangebrande vingers wegens een kokend stuur.
En als klapper ook geen opvliegers gehad vandaag waarvan ik me afvraag hoe dat kan want de laatste tijd heb ik daar heel veel last van.
Het kan dus blijkbaar wel, een leuke dag in de stikhitte.
donderdag 14 augustus 2025 om 18:51
Nee hoor Zielepoot, heb niet geloept, maar las je overdreven reactie in het mods-topic. Wie is hier nu de zielepoot, nogal een volwassen reactie nietwaarLady*Voldemort schreef: ↑13-08-2025 18:23Oh gezellig we hebben geloept? Zielepoot. Je snapt toch zelf ook wel dat het irritant is als je een topic opent over het weer en mensen beginnen pagina's lang offtopic te zaniken over de energiekosten? Ik had natuurlijk ook kunnen staffen maar ja, zo zit ik niet in mekaar dan zeg ik het liever zelf.

Live Life to the fullest
donderdag 14 augustus 2025 om 18:56
GeweldigWeer schreef: ↑14-08-2025 18:51Nee hoor Zielepoot, heb niet geloept, maar las je overdreven reactie in het mods-topic. Wie is hier nu de zielepoot, nogal een volwassen reactie nietwaar![]()
Dat heeft toch niets te maken met het normale verzoek om ontopic te blijven?
Jij bent degene die het modtopic erbij haalde terwijl er gewoon gevraagd werd om het topic niet te vervuilen met off topic gemekker over energiekosten.
donderdag 14 augustus 2025 om 19:07
Het zit je wel hoog he, een normale reactie om gewoon ontopic te blijven?GeweldigWeer schreef: ↑14-08-2025 18:51Nee hoor Zielepoot, heb niet geloept, maar las je overdreven reactie in het mods-topic. Wie is hier nu de zielepoot, nogal een volwassen reactie nietwaar![]()
Maar succes ermee hoor. Ik hoop voor je dat het snel afkoelt, dan ben je misschien wat minder snel aangebrand. Haha woordspeling

donderdag 14 augustus 2025 om 19:09
Klopt, het ging over de manier waarop het werd gevraagd en daar maakte ik een opmerking over. Wat mij betreft is het laatste woord hierover wel gezegd hoor, maar ga gerust door als die behoefte bestaat.
Live Life to the fullest
donderdag 14 augustus 2025 om 19:18
Jij begon na 24 uur uur toch weer te zeuren? Maar even goeie vrienden hoor, ik ben niet zo haatdragend.GeweldigWeer schreef: ↑14-08-2025 19:09Klopt, het ging over de manier waarop het werd gevraagd en daar maakte ik een opmerking over. Wat mij betreft is het laatste woord hierover wel gezegd hoor, maar ga gerust door als die behoefte bestaat.
donderdag 14 augustus 2025 om 20:10
donderdag 14 augustus 2025 om 20:14
donderdag 14 augustus 2025 om 21:03
Hoofd onder de kraan gefrot. Nu is het lekker.Lady*Voldemort schreef: ↑14-08-2025 20:10Lekker in het briesje gaan zitten met je zweethoofd, dan lijkt het net of je afkoelt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in