HellllP!!

12-11-2009 15:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen plakt maar HELLLP in zijn topictitels. En dan wil ik lelijke dingen POSSSSTEN met ookkk te veel LETTErss en WiLleKeurige HoofdLetteRSSs!!

Maar dat is lelijk tegen de forummers die 'Helppp' nodig hebben. Weet ik veel, misschien is nu weten wat je over maanden aanmoet wel vreselijk dringend. Is het idee dat je zelf moet bedenken welke maat je lief draagt echt heel beangstigend en iets wat je niet zonder viva-forum aankunt.

Daarom hier een speciaal topic waar je fijn je favoriete hEEEEEElp's kwijt kunt. Ook fijne varianten op 'zou ik zwanger kunnen zijn?' van harte welkom

HelPP er gooit iemand iets in mijn brievenbus!
HELLLLPP ik heb hulp nodig!!
quote:juniper8 schreef op 12 november 2009 @ 16:09:

Heeeellluuppp, ik en me vriend hebben al best lange relatie (3 maand) en hou liegt tegen me.. Want ik zij op de eerrsdte date al dat ik nie van neus peuteren hou baba....en nou zag ik laatst toen we romanties in de pathe zaten dat ie stiekum uit hem zijn neus aan 't eten was....en toen ik da iets van zij ontkende hij ut

Ben nu bang dat ie meer voor mij achter hout HEEEEELLLPP...weet eigenlijk nie wat ik hiermee wil....maar ben ff in panieck,.

Poll:

1. uitmaken

2. niet uitmakenIk denk dat je zwanger bent. Ik zou snel de huisarts bellen.
quote:BosAap schreef op 12 november 2009 @ 16:10:

[...]

Ik denk dat je zwanger bent. Ik zou snel de huisarts bellen.oh echt..maar heb gister pas mijn ei gevoeld..denk ik. Misschien dat het dan een tweeling wordt. Oh men, bedenk me net: wat als ik zie tijdens de echo dat die baby ook neuspeutert.
Irriteer me vaak aan sms/msn-taal. Kreeg laatst een verzoek van een klant. Iets in de trant van;

hallo, kennen jullie ff m'n adres wijzigen? ik verw8 op 1-10-09 de sleutel van mijn nieuwe home te verwachten.

groetjes

Heb de klant gebeld met de vraag of ik dit verzoek moest verwerken gezien wij dachten dat het door een 11-jarige was geschreven.
HHEELPP zwanger of niet?

Laatst wou mijn vriend me me eeehmm jeweetwel en toen hebben we het toch niet gedaan omdat me moeder belde maar ik zat wel in mijn vruchtbare periode ben ik nu zwanger? HHHEEEEEEEEEEEEEEELP!
quote:nostradame schreef op 12 november 2009 @ 16:10:

HELLLLPP ik heb hulp nodig!!Heb je wel eens kritisch naar jezelf gekeken? Het ligt niet alleen aan anderen hoor.
Haha... hoor nu de hele tijd Bertje Visscher

Wwwhheeelp Bertje wwwheelp....
Juniper: ik denk dat een trio jullie relatie wel weer uit de slop trekt.

HelllPPPP ik moet zo gehaktballen draaien, maar dat vind ik heel moeilijk en met gehakt aan mun handen kan ik niet op het forum om hellp vragen. Wat nu?

Poll:

Wel gehaktballen maken

Niet gehaktballen maken

Met een doorzichtige zak om de laptop forummen en gehaktballen maken

Huilend in een hoekje gaan zitten tot de buurvrouw me komt heLLpen.
quote:Mamalijntje schreef op 12 november 2009 @ 16:12:

Irriteer me vaak aan sms/msn-taal. Kreeg laatst een verzoek van een klant. Iets in de trant van;

hallo, kennen jullie ff m'n adres wijzigen? ik verw8 op 1-10-09 de sleutel van mijn nieuwe home te verwachten.

groetjes

Heb de klant gebeld met de vraag of ik dit verzoek moest verwerken gezien wij dachten dat het door een 11-jarige was geschreven.Respect... Dat zouden meer mensen moeten doen (zo'n klant bellen bedoel ik dan).
quote:Mevrouwdekees schreef op 12 november 2009 @ 16:16:

Juniper: ik denk dat een trio jullie relatie wel weer uit de slop trekt.

HelllPPPP ik moet zo gehaktballen draaien, maar dat vind ik heel moeilijk en met gehakt aan mun handen kan ik niet op het forum om hellp vragen. Wat nu?

Poll:

Wel gehaktballen maken

Niet gehaktballen maken

Met een doorzichtige zak om de laptop forummen en gehaktballen maken

Huilend in een hoekje gaan zitten tot de buurvrouw me komt heLLpen.

Best MdK,

Heb je geen man die dadelijk thuis komt en gehaktballen kan maken. Joh, jij zit al de hele dag met de kinderen en het huishouden. Soms moet je gewoon ff tijd voor je zelf nemen en gaan forummen bijvoorbeeld. Jouw man zit de hele dag lekker koffie te drinken op kantoor, dus kan ie ook wel iets doen als hij thuis komt hoor.
HHELP! ik heb net een boterham met pindakaas voor me zoontje gesmeert maar hij wil liever met vlokken. Wat moet ik doen?
quote:nostradame schreef op 12 november 2009 @ 16:19:

HHELP! ik heb net een boterham met pindakaas voor me zoontje gesmeert maar hij wil liever met vlokken. Wat moet ik doen?Borstvoeding! Ontaarde moeder dat je d'r bent!
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEELLPPPPPPPPPPP anderen zeggen áltijd dat het aan mij ligt maar dat is niet zo ben ik de enige of stel ik me aan.

Poll:

1. ik ben de enige

2. ik stel me aan
quote:BosAap schreef op 12 november 2009 @ 16:19:

[...]

Borstvoeding! Ontaarde moeder dat je d'r bent!Hij is 14 HEEELP!!
HHEEELP zonet kwam ik thuis en lag mijn man met de buurvrouw in bed en ik had net schone lakens er op gedaan moet ik nu alweer wassen of niet HEEEELLP!
HHEELP hoe weet je of je klaar bent voor kinderen en of je liever een jongen of een meisje hebt?
HHHHHHHELP ik wil een meisje hoe moet dat?
Oo nee toch liever een jongen HEEEELLLLLLLLLP!
HELPPPPPPPPP ik ben de enigste hier!
Is er dan niemand die me kan helpen HEELPPPP!
quote:nostradame schreef op 12 november 2009 @ 16:21:

[...]

Hij is 14 HEEELP!!Ik denk dat zijn vriendin zwanger is en dat hij daarom liever vlokken heeft.
HEEELLLPP ik pies in mn broek bij het lezen van dit topic!!
Ooh, gelukkig, ik dacht echt dat ik de enige op het forum was die dat soort uitdrukkingen irritant vind.

Als ik dat soort woorden, met interessante spelling, lees, probeer ik ze altijd even uit te spreken. Weet je wel hoe raar het klinkt als je hellllppp probeert te zeggen?!
HEELPPUHHH, mijn vriendje smst niet binnen het uur terug, heeft hij nu een ander of wil hij het uitmaken... Welke subtiele hint is dit, hellppp!!!
quote:BosAap schreef op 12 november 2009 @ 16:25:

[...]

Ik denk dat zijn vriendin zwanger is en dat hij daarom liever vlokken heeft.HEEELPP vlokkentest doen of niet????????????!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven