HellllP!!

12-11-2009 15:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen plakt maar HELLLP in zijn topictitels. En dan wil ik lelijke dingen POSSSSTEN met ookkk te veel LETTErss en WiLleKeurige HoofdLetteRSSs!!

Maar dat is lelijk tegen de forummers die 'Helppp' nodig hebben. Weet ik veel, misschien is nu weten wat je over maanden aanmoet wel vreselijk dringend. Is het idee dat je zelf moet bedenken welke maat je lief draagt echt heel beangstigend en iets wat je niet zonder viva-forum aankunt.

Daarom hier een speciaal topic waar je fijn je favoriete hEEEEEElp's kwijt kunt. Ook fijne varianten op 'zou ik zwanger kunnen zijn?' van harte welkom

HelPP er gooit iemand iets in mijn brievenbus!
Bij Klaas Vaak ?
Is er geen Q-man waar ik deze ongeregeldheden kan melden?

(Klaas vaak luistert nooit naar mij....)
Is het niet de bedoeling dat wij naar Klaas Vaak luisteren?

(Afijn ga (moet) ik maar doen, trusten nachtbrakerts.)
Owww is dát het Mocy?

*Gaat nu proberen Klaas Vaak te horen roepen....*
.
hELp

Ik moeT PLassuh maar kep geen sssinnnnn.
.
HHHHHHHHHHeLLLLLLLLLLPPPPPP

hoe lang moeten aardappels koken??????????????????!!!!!!!!
Heerlijk toppic ga vooral door meiden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh en Nostredame.. 20 minuten.. maar daar is het nu te laat voor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ze zijn gelukt, hhhEEELLLPPPPP, ik hou helemaal niet van gekookte aardappelen!!!!!!!! En ik heb ze tog opgegetuhhhh!!!! Wat nu????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHelp!!!!!!!!!!!
quote:nostradame schreef op 13 november 2009 @ 19:21:

Ze zijn gelukt, hhhEEELLLPPPPP, ik hou helemaal niet van gekookte aardappelen!!!!!!!! En ik heb ze tog opgegetuhhhh!!!! Wat nu????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHelp!!!!!!!!!!!De volgende keer zou ik ze gewoon nog even opbakken, maar dat is zeker te simpel gedacht? Help, ik denk dat ik te simpel ben!
quote:Ann Liv schreef op 14 november 2009 @ 12:09:

[...]

De volgende keer zou ik ze gewoon nog even opbakken, maar dat is zeker te simpel gedacht? Help, ik denk dat ik te simpel ben! Dat vind ik te veel werk. hEEEEEEEEEEEEEEElp ik ben lui!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP!!!!!!

Me vodafoon doet ut nie en nu ken ik nie belluh nie

Wat als ik of kind of goudvis of papegaai ineens heeeeeeel ernstige versgijnselen van de meksikaanse griep krijgen? Dan kan ik de doktur nie belluh nie
HeeLPPPPPP ik ben bijna 2 maanden bezig geweest om klant te worden bij Vodafone via die actie die hier toen op de vivasite stond. En na 100x vergeefs bellen en niet nagekomen terugbelafspraken was er na aandringen eindelijk een medewerker bereid om zelf te kijken ipv het op een andere afdeling af te schuiven. En toen was de telefoon die ik wilde niet meer leverbaar hhhEeeeLPPPpp!!! Maar toen heb ik mar een andere gekozen en toen was direct alles geregeld en de telefoon is zelfs ook al onderweg, en nu heeft Vodafone een dikke storing hhEEEEEElp, ik denk dat dat mijn SGULt is. En de telefoon die ik nu krijg is ook minder mooi HEEEELP!
Heelp! Gisteren ging ik op de fiets naar mijn werk en had ik op de HeeNWegG dikke tegenwind en op de terugweg wINd mee én keiharde regen en ben helemaal doorweekt thuisgekomen dus ging ik vandaag met de auto en nu is het mooi weer en het waait niet en het regent niet HEEElp wat doe ik fout??
Of stel ik me aan???????!!!!!!!!?!?!?!!!!!!
quote:nostradame schreef op 19 november 2009 @ 09:41:

HeeLPPPPPP ik ben bijna 2 maanden bezig geweest om klant te worden bij Vodafone via die actie die hier toen op de vivasite stond. En na 100x vergeefs bellen en niet nagekomen terugbelafspraken was er na aandringen eindelijk een medewerker bereid om zelf te kijken ipv het op een andere afdeling af te schuiven. En toen was de telefoon die ik wilde niet meer leverbaar hhhEeeeLPPPpp!!! Maar toen heb ik mar een andere gekozen en toen was direct alles geregeld en de telefoon is zelfs ook al onderweg, en nu heeft Vodafone een dikke storing hhEEEEEElp, ik denk dat dat mijn SGULt is. En de telefoon die ik nu krijg is ook minder mooi HEEEELP!In deze lijn... hHheEeLLLpPp! Ik heb een paar maanden geleden ook een nieuwe telefoon gekocht en alle opties om zo goedkoop mogelijk uit te zijn op een rij gezet. Uiteindelijk een losse telefoon gekocht maar omdat ik zo blij met het apparaat was gewoon vergeten het losse abonnement te bestellen. Dus nu bel ik alsnog duur. Ben ik nu dom of kan iedereen dit gebeuren? HHHEEELLLUUUUPPPPP!
quote:nostradame schreef op 19 november 2009 @ 09:43:

Of stel ik me aan???????!!!!!!!!?!?!?!!!!!!HHEEEELLLLPPPPHHHEEEELLLPPPPHEEEELLLPPPP, ik durf geen eerlijk antwoord te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven