HellllP!!
donderdag 12 november 2009 om 15:39
Iedereen plakt maar HELLLP in zijn topictitels. En dan wil ik lelijke dingen POSSSSTEN met ookkk te veel LETTErss en WiLleKeurige HoofdLetteRSSs!!
Maar dat is lelijk tegen de forummers die 'Helppp' nodig hebben. Weet ik veel, misschien is nu weten wat je over maanden aanmoet wel vreselijk dringend. Is het idee dat je zelf moet bedenken welke maat je lief draagt echt heel beangstigend en iets wat je niet zonder viva-forum aankunt.
Daarom hier een speciaal topic waar je fijn je favoriete hEEEEEElp's kwijt kunt. Ook fijne varianten op 'zou ik zwanger kunnen zijn?' van harte welkom
HelPP er gooit iemand iets in mijn brievenbus!
Maar dat is lelijk tegen de forummers die 'Helppp' nodig hebben. Weet ik veel, misschien is nu weten wat je over maanden aanmoet wel vreselijk dringend. Is het idee dat je zelf moet bedenken welke maat je lief draagt echt heel beangstigend en iets wat je niet zonder viva-forum aankunt.
Daarom hier een speciaal topic waar je fijn je favoriete hEEEEEElp's kwijt kunt. Ook fijne varianten op 'zou ik zwanger kunnen zijn?' van harte welkom
HelPP er gooit iemand iets in mijn brievenbus!
donderdag 12 november 2009 om 15:59

donderdag 12 november 2009 om 16:02

donderdag 12 november 2009 om 16:08
Heeeellluuppp, ik en me vriend hebben al best lange relatie (3 maand) en hou liegt tegen me.. Want ik zij op de eerrsdte date al dat ik nie van neus peuteren hou baba....en nou zag ik laatst toen we romanties in de pathe zaten dat ie stiekum uit hem zijn neus aan 't eten was....en toen ik da iets van zij ontkende hij ut
Ben nu bang dat ie meer voor mij achter hout HEEEEELLLPP...weet eigenlijk nie wat ik hiermee wil....maar ben ff in panieck,.
Poll:
1. uitmaken
2. niet uitmaken
Ben nu bang dat ie meer voor mij achter hout HEEEEELLLPP...weet eigenlijk nie wat ik hiermee wil....maar ben ff in panieck,.
Poll:
1. uitmaken
2. niet uitmaken