Help hoe kom ik in Huizen.

28-11-2010 16:06 73 berichten
Hallo allemaal!

Voor mijn werk moet ik een paar weken in Huizen aan de slag.

Met het openbaar vervoer is een ware ramp. Weet iemand een oplossing?

Zelf dacht ik aan zo'n illegale taxi: een snodder of zoiets?

Weet iemand hier meer over of misschien een andere oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag maar waarom bedenk je je dat niet VOOR je een klus aanneemt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als het voor een paar weken is, is een uur reistijd toch best te doen? Vervelend ja, maar niet onoverkomelijk.
quote:kikietje schreef op 28 november 2010 @ 16:18:

Tanx voor het meerdenken maar laat maar. ga wel met een gewone taxi

En dan het bonnetje inleveren bij je baas?

Zal die leuk vinden
quote:kikietje schreef op 28 november 2010 @ 16:18:

Tanx voor het meerdenken maar laat maar. ga wel met een gewone taxiJezus,lastvan PMS of zo? je bent wel erg snel aangebrand niet?We proberen mee te denken hoor!
Meestal zijn er toch wel mogelijkheden je ergens om te kleden? En anders toch maar dat uur OV doen. Muziekje mee, boek mee, laptop mee... Het uur is zo voorbij!
AUREEL dankje! hier heb ik wat een! een lieve reactie. Heb al gekeken bij de carpool site.. geen geluk.. bedankt voor het meedenken
Kikietje, je vraagt hier om tips maar ondertussen zit je alles af te kammen. Je geeft in ieder geval geen vriendelijke reacties.

Er wordt hier gereageerd om jou te helpen hoor.

In je mantelpakje op de scooter vind je niets. Je kunt natuurlijk ook gewoon lekkere dikke kleding aan doen en je op je werk even omkleden. Het is maar een idee hoor, je hoeft met niet af te zeiken hierna.
Trein Almere-Naarden Bussum

Snelbus naar Huizen....

Hoezo Ramp?....
tomtom!
Meer dan een uur? Dus niet bijna twee uur? Ik bedoel, meen je dat nou serieus? Vind je dat veel? Echt? Dat vind ik echt vreselijk overdreven. Voor een weekje? Kom op, even doorbijten...
Ik ben wel een beetje beledigd dat je nu alleen Aureel bedankt. Wat was er mis met mijn post?!
quote:viva1973 schreef op 28 november 2010 @ 16:21:

Ik ben wel een beetje beledigd dat je nu alleen Aureel bedankt. Wat was er mis met mijn post?!Tja,zal ook nog eens meedenken met je!
Of je kijkt eens op backseatsurfing.com als je een beetje avontuurlijk bent óf je kijkt op couchsurfing.org of je misschien een weekje bij iemand kan logeren. Maar goed, dat moet natuurlijk bij je passen.
quote:viva1973 schreef op 28 november 2010 @ 16:21:

Ik ben wel een beetje beledigd dat je nu alleen Aureel bedankt. Wat was er mis met mijn post?!Was waarschijnlijk niet in het straatje van TO
Dat heb ik ook. Je reageert een beetje typisch.

Laatste vraag... Kan je geen auto lenen van iemand?! En hoe denk je over het omkleden?
quote:Aureel schreef op 28 november 2010 @ 16:18:

Dat klopt, ov is gigantisch omrijden terwijl almere en huizen hemelsbreed zo dichtbij elkaar liggen. Lastig, weet ook geen oplossing.

Het stuk water wat beide plaatsen scheidt zal daar wel de grote oorzaak van zijn.

Andere optie: Motorboot huren en neerleggen bij almere haven.
Er gaat een directe trein toch van Almere naar Bussum. Misschien moet je overstappen in Weesp, dat zou kunnen maar je bent echt binnen een half uur van station naar station. Met de bus zit je daarna zo in Huizen. Is er geen interliner die dat stukje rjdt? Misschien zelfs vanuit Almere?

Als je het stuk met de taxi aflegt dan kun je beter een auto kopen....dat is na een week of 3 echt voordelinger
Misschien kan je zelfs iemand vinden die je oppikt van het station.
vond mijn toevoeging ook erg waardevol...
Jeetje, je reageert wel erg vijandelijk op mensen die je proberen te helpen. Die zullen zich de volgende keer wel twee keer bedenken voor ze met je mee denken voor een oplossing.

maar goed, je probleem:

Even ge-google-mapt:

Almere- Huizen is 18.2 km. Echtr een kippeeindje dus. Dan kun je toch binnen een uur fietsen? Dus op de brommer moet dat nog sneller kunnen. (Ik heb geen idee hoe snel brommers rijden). Inderdaad: warm aankleden voor onderweg en omkleden als je er bent. Dat doen zoveel mensen
quote:gember999 schreef op 28 november 2010 @ 16:32:

Jeetje, je reageert wel erg vijandelijk op mensen die je proberen te helpen. Die zullen zich de volgende keer wel twee keer bedenken voor ze met je mee denken voor een oplossing.

maar goed, je probleem:

Even ge-google-mapt:

Almere- Huizen is 18.2 km. Echtr een kippeeindje dus. Dan kun je toch binnen een uur fietsen? Dus op de brommer moet dat nog sneller kunnen. (Ik heb geen idee hoe snel brommers rijden). Inderdaad: warm aankleden voor onderweg en omkleden als je er bent. Dat doen zoveel mensen

18,2 km maar????

Dan begrijp ik werkelijk waar niet waar TO zich ze druk over maakt.

Brommer, dikke jas, wanten, sjaal en gaan!
ze heeft last van aanstelleritis.

Denk waarschijnlijk dat de hele wereld werk heeft op 5 min. loop afstand. Of word opgehaald door een chaffeur.
quote:kikietje schreef op 28 november 2010 @ 16:11:

Nee! hellas kan ik niet meerijden en (sorry) ik woon in almere. Moet om 8 uur op kantoor zijn.. Vespatje is te koud! en met het openbaar vervoer een wereld reis van meer dan een uur met meerdere malen overstappen.Tja,. niet leuk, maar goed te doen dus. Succes!
18 km kun je gewoon fietsen als het moet. Maar dat hoeft niet eens want je hebt blijkbaar een snorfiets. En ja, natuurlijk is het te koud in een mantelpakje, maar dan kleed je je gewoon warm aan voor onderweg en trek je eenmaal op je werk je mantelpakje aan.
Maak jij wel vaker van een mug een olifant, TO?

Wat een non probleem zeg.... maak het jezelf niet zo moeilijk, oplossingen genoeg!

Een paar weken..... tsk
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven