Volgens mij heet dat snorrer. Maar of die ook in Huizen rijden?
Wat vind jij een ware ramp? Huizen ligt hartstikke centraal, er rijdt toch zeker wel een bus op gezette tijden? En als je dat niks vind, kan je geen fiets neerzetten bij een station?
Anoniem_111093
zondag 28 november 2010 om 16:11
O, snorder dus.
Anoniem_63919bda9a97c
zondag 28 november 2010 om 16:11
Nee! hellas kan ik niet meerijden en (sorry) ik woon in almere. Moet om 8 uur op kantoor zijn.. Vespatje is te koud! en met het openbaar vervoer een wereld reis van meer dan een uur met meerdere malen overstappen.
Hoeveel km moet je reizen om in Huizen te komen,hoe laat moet je er zijn ...
Wel handige info als je advies wilt?
Anoniem_111093
zondag 28 november 2010 om 16:15
Sorry hoor, ik vind wel dat je een beetje overdrijft. Alsof je in de rimboe woont. Je kan je toch wapenen tegen de kou? En anders moet je maar gewoon dat uur met het OV. Ik heb jaren niet anders gedaan.
Ik woon ook in Flevoland. OV is prima daar. Zeker in Almere. Rijdt er zelfs niet een rechtstreekse bus?!
Anoniem_63919bda9a97c
zondag 28 november 2010 om 16:16
quote:kikietje schreef op 28 november 2010 @ 16:17:
ja inderdaad heel overdreven om te piepen over de kou! gaat toch prima een half uur of je brommer in een mantelpakjeMoet meteen aan Annie de Rooy denken nu.
Dat klopt, ov is gigantisch omrijden terwijl almere en huizen hemelsbreed zo dichtbij elkaar liggen. Lastig, weet ook geen oplossing. Kun je wellicht in huizen blijven liogeren? Er zijn ook websites waarin lifts worden aangeboden/gevraagd. Onlijn carpoolafspraken maken zeg maar. Heb er zelf geen ervaring mee maar je zou kunnen kijken. Succes.
Anoniem_63919bda9a97c
zondag 28 november 2010 om 16:18
Tanx voor het meerdenken maar laat maar. ga wel met een gewone taxi
quote:kikietje schreef op 28 november 2010 @ 16:17:
ja inderdaad heel overdreven om te piepen over de kou! gaat toch prima een half uur of je brommer in een mantelpakjeDan trek je een spijkerbroek aan met een dikke maillot eronder,en die verwissel je op het toilet voor je mantelpakje...