Help mij...wie-wat is dit?

28-10-2018 23:30 32 berichten
Ik ben op zoek naar een cartoon, reclamemannetje, iets in een lesprogramma voor kinderen...ik heb geen idee. Ik ken iemand en als ik hem zie moet ik aan dat mannetje denken. In mijn herinnering is het een zwevend hoofd. Met een mooie lange krulsnor en een bril. Rommelig haar, een hoedje, maar dat weet ik niet zeker. En hij lacht. Ik weet het, weinig info, maar wie weet kunnen jullie helpen. Ik wil graag slapen vanavond ☺
anoniem_54958 wijzigde dit bericht op 28-10-2018 23:50
1.91% gewijzigd
Had je vroeger een Nintendo DS?

Het doet me denken aan dr. Kawashima, van een spelletje dus.

Afbeelding

Afbeelding
Bij de beschrijving moest ik ook aan het Monopoly mannetje denken. Die heeft toch weleens een monocle?

Afbeelding

Maar om het eens over een andere boeg te gooien: was het niet de serie Er was eens...?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Johnny Bravo?

https://nl.pinterest.com/pin/170292429637632996/
Nee ik denk dan toch maar het monopolymannetje. Lijkt er verdomd veel op met die krulsnor, hoedje en monocle...als het die al niet is. Je hebt er meerdere varianten van, dus misschien heb ik daar ooit 1 van gezien en is die ergens achterin mijn geheugen blijven plakken.
(Al zie ik ook een knikkend hoofd voor me, zwevend, iets educatiefs? 😌) Gek hè hoe je hersens een loopje met je kunnen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Ik trek mijn conclusie. Het hou het op het Monopolymannetje. Dat van Nina1966 is ook iets wat door mijn hoofd is gegaan, maar mist de krulsnor. Monopolymannetje lijkt gewoon het meeste. Bedankt voor het meedenken 😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven