Henk en Ingrid

23-04-2010 21:29 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Henk en Ingrid.

Een koophuis met hypotheekaftrek in een vinexwijk? Twee keer per jaar op vakantie met de kinderen? Anderhalf inkomen? En je dan nog misdeeld voelen?

Daar helpt niets meer aan.
Wat je zegt!

Het zijn de mensen met een bovengemiddeld inkomen (52% belastingtarief) met een woning boven het miljoen die geconfronteerd worden met de aftopping van de hypotheekrenteaftrek door het eigenwoningforfait niet meer te maximeren, mét kinderen maar zonder enig recht op kindertoeslag, een hoop spaargeld als appeltje voor de dorst waarover later belachelijk veel successierecht voor moet worden afgedragen en ook geen recht op elke andere vorm van toeslag of tegemoetkoming of 'soebsidie' dan ook....die mensen worden pas benadeeld!

Eindelijk, Willem1959, iemand die het ziet!
Wie??
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Waar gaat dit over?
Heb je ruzie met je buren Willem?
Peas on earth!
'Dit zijn de "kiezers" waar onze aller Geert het allemaal voordoet
Ik vind het wel een leuk stel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wilders heeft Henk en Ingrid genoemd als de doelgroep waar hij het 'voor doet". Soort Jan Modaal, of 'hoe komt Jan Splinter door de winter'.

Wel lullig voor de Henken en de Ingridden die nu hun naam moeten gaan veranderen.
Ik ook,

Henk en Ingrid, ik mag ze wel!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Laat ze maar mee doen aan de fotowedstrijd van Frutesse. Kunnen ze een picknickmand winnen, hebben ze in ieder geval te eten.
En ik altijd maar denken dat het allemaal voor Sjonnie en Anita was. Maar die zijn 'm zeker te min.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ah ok na Johnny en Anita , Wim en Nel het lekkere stel, nu dus Henk en Ingrid.
Ik vind 'Ingrid' maar uitheemsig klinken, bah...
Vind het wel sielug voor Fred en Ria, wat hebben die misdaan dat Wilders hen heeft ingeruild voor Henk en Ingrid?
Waar zijn Johnny en Anita gebleven dan?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Fred en Ria Onderbuik, geweldig!
Het waren Henk en Anja, maar Henk heeft haar ingeruild voor Ingrid blijkbaar. Die Henk toch.
quote:dorinke schreef op 23 april 2010 @ 21:53:

Het waren Henk en Anja, maar Henk heeft haar ingeruild voor Ingrid blijkbaar. Die Henk toch.Het is een smeerlap, die Henk.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nee joh, Henk is gewoon bezig met 'de tweede leg'
Ja maar he, Anja ging ook vreemd dus ik snap Henk wel hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, Anja was zonder medeweten van Henk gestopt met de pil en raakte zwanger van haar exotische minnaar. Zou Henk ook nog partneralimentatie moeten betalen? Heeft Geert daar rekening mee gehouden? Nee, vast niet, he,. Geert is wereldvreemd en moet wat vaker naar het Viva-forum. Want nu zit Ingrid met de stoofgebakken peren.
Maar voorlopig zijn Henk en Ingrid nu hart en ruggegraat van de Nederlandse samenleving en dat was Henk met Anja nooit gelukt!
anita op der sita!

die is aan het scheuren en mannen aan het keuren...
En die Anja zit nu zonder man, maar met kind op een klein flatje op drie hoog achter. Beetje bijstand, dat is het wel.

Vaak denkt ze nog weemoedig terug aan d'r doorzonwoning in die Vinex wijk. Lekkere auto voor de deur, 2 vakanties per jaar en gezellig met d'r vriendinnen naar de Libelle Zomerdag.

Haar beste vriendin Ingrid was er snel bij om Geert Henk te troosten..... zucht.
Anja staat er niet bij stil dat Henk en Ingrid het zwaar hebben; ze worden door iedereen gepakt (stelletje polygamisten, laten ze het op de sekspijlerT maar niet horen) én door de politieke elite genegeerd. Vooral dat laatste, daar hebben ze dagelijks last van .
anoniem_72239 wijzigde dit bericht op 23-04-2010 22:48
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven