Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
nog 5
2700
Als jij 300 dingen to do hebt floor is dit topic ook gelijk vol als je ze allemaal gepost hebt
quote:Bubbles_ schreef op 19 december 2009 @ 21:38:

[...]

Ga je nou echt die fles als wc gebruiken is een idee!
afgelopen
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:36:

Bovendien... toen ik 19 was ging mn moeder of vader me echt niet meer naar mn werk brengen hoor!Nee, de mijne ook niet, maar ik had het best fijn gevonden
The time is now
IBI, is helemaal into Shrek
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ben niet van de was hoor.. Kan ik niet Floor dr badkamer verbouwen als verrassing voordat Werper terugkomt??
quote:Bubbles_ schreef op 19 december 2009 @ 21:36:

Oh sorry erelid

Rectificatie: jackyr is van de strijk floor Denk niet dat Floor daar iets om geeft.. als die strijk maar gedaan wordt *heb alleen nog maar één tafellaken liggen om te strijken*
quote:Banba schreef op 19 december 2009 @ 21:40:

[...]

Nee, de mijne ook niet, maar ik had het best fijn gevonden

Ja ik ook... maar ik had mooi pech. Kon gewoon lekker op de fiets (bij gebrek aan rijbewijs op die leeftijd).

Maar hij heeft nu wel tegen haar gezegd dat ze het voortaan zelf moet regelen. Hij is ook blij als ie thuis is en ff lekker kan zitten met een biertje (of 2 ... of 3... of 4)
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:41:

Ik ben niet van de was hoor.. Kan ik niet Floor dr badkamer verbouwen als verrassing voordat Werper terugkomt??Mag je wel opschieten.. en kunnen we oud en nieuw wel helemaal schudden hier.
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:43:

[...]

Hij is ook blij als ie thuis is en ff lekker kan zitten met een biertje (of 2 ... of 3... of 4) Mee O&N vieren..
Nog minder dan 300 posts toch?

En waar is Banba?
Niemand is erg actief nu..
Schaapie moet wel present blijven nu..
floor is nu de buren gek aan het maken...

Smoke on the water...
quote:stratego schreef op 19 december 2009 @ 21:41:

IBI, is helemaal into ShrekIkke wel! Heeft heel erg gesneeuwd hier zag ik toen ik het raam open deed. En de buren hebben een kerstboom in de achtertuin neergezet.
Iedereen heef RL nu?
Als ie daardoor een extra biertje kan nemen dan viert ie wel mee hoor

Maar hem laten typen is geen goed plan... dan is het nog eerder 2010 dan dat het oud & nieuw is geweest (Ha! lekker cryptisch he? )
vraagt zich af waar Freak zit...
Niemand erg actief? Typ me suf
Wij hebben de kerstboom al ruim een maand binnen staan.. vanmiddag heeft de Cock eindelijk de buitenverlichting gedaan.. hij had geen zin zei die
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:41:

Ik ben niet van de was hoor.. Kan ik niet Floor dr badkamer verbouwen als verrassing voordat Werper terugkomt??Kan jij ook keukens verbouwen?
Is het nu al bijna O&N?

want;

Ik moet de hond nog uitlaten, die nu sloom en lui is..

Dochter moet naar bed, nu Shrek is afgelopen

En ik kan nu eindelijk een dvd uitkijken, die ik aanvankelijk vanmiddag aan het kijken was, maar dochter keek mee en in een keer zetten die personages in die film het op een krikken, dus maar uitgezet, niet geschikt voor kinderen...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
hoewel ik wel even naar de wc ben gegaan want ik merkte niks van Floor haar aanbod.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven