Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 21:48:

Nummerzoveel.

wat een mooie inbreng.

ben er gewoon stil van

*Welcome Dear*Hartverwarmend Schaapie
Nou, wat een warm welkom! Dank!!!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 december 2009 @ 21:49:

Hebben jullie plannen voor morgen?

Werken!

Best jammer.
ga trouwens ook nog naar de HA dinsdag of woensdag
Ja Bubb... dat van die was klopt wel maar dat was omdat de wintertrui van mr Bianco nog helemaal onder in de wasmand lag (van vorig jaar winter nog ofzo) dus hij moest leeg om daarbij te komen. En alles eruit halen om alleen die trui op te graven vond zelfs ik te erg
quote:nummerzoveel schreef op 19 december 2009 @ 21:50:

Nou, wat een warm welkom! Dank!!!Thnx NZ. Welkom hier!
heb een hele vreemde pijnlijke bult achter mijn rechteroor.
Geen plannen hier, ben kinderloos...
Ik moet morgen ook werken Ibi... en ik moet een 'kleine-huis-op-de-prairy-jurk" aan!!!
quote:Jackyr schreef op 19 december 2009 @ 21:49:

Ibi zat jij net ook niet bij Shrek?ja zat shrek te kijken en te forummeren tegelijk. Tot frustratie van mijn man
How comes Ibi
arme jullie!

Ik wil echt even aan de slag in mijn huis. En dan voornamelijk de benedenverdieping.
huis-op-prairy jurk... pffff... maak me gek...
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 21:52:

Ik moet morgen ook werken Ibi... en ik moet een 'kleine-huis-op-de-prairy-jurk" aan!!!Krijgen we een foto Bianca?
Door typen!
Ow Ibi daar moet je wel even naar laten kijken ja. Ik heb al jaaaaaaaren een bult achter mn oor maar het schijnt een vetbultje te zijn. Soms doet ie wel een beetje zeer maar hij wordt niet groter en niet kleiner dus ik heb hem maar geaccepteerd zoals hij is.
Omdat hij denkt dat ik de film dan niet kan volgen en hij stond speciaal voor mij aan.

Hij wilde serieus request blijven kijken, maar dat kijken we al de hele dag.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 december 2009 @ 21:53:

arme jullie!

Ik wil echt even aan de slag in mijn huis. En dan voornamelijk de benedenverdieping.Nu nog?
Oke, ben dr

Mocht hier onzin berichten typen, ben ik toevallig heul goed in
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melissa_Gilbert

nog steeds een mooie vrouw
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 december 2009 @ 21:54:

Omdat hij denkt dat ik de film dan niet kan volgen en hij stond speciaal voor mij aan.

Hij wilde serieus request blijven kijken, maar dat kijken we al de hele dag.Dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen.. ik heb er nog niets van gezien eerlijk gezegd
@ Bi

welkom nummerzoveel

floor heb je het lijstje al klaar?
Hoop niet dat ik hier aan moet gaan wennen want ik slaap altijd op rechteroor en dat gaat nu gewoon niet van de pijn.
Pffff....
Ik zal kijken of ik een foto neer kan zetten (dan snij ik wel even mn hoofd eraf he )

Mrs Oleson is er niks bij hoor! Een suede rok met kantjes en dingetjes... zo niet iets voor mij!!

Maar heel de sfeer in de binnenstad is Charles Dickens-stijl morgen. Dus ik doe wel mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven