Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 13:49
woensdag 16 december 2009 om 13:57
Ik zit hier met 2 jochies "gezellig" woensdag middag te hebben.
1 is boos dat ik op de pc mag en hij niet, ander sloopt en jat speelgoed van broer.
Vliegen elkaar in de haren, maken er bende van.
Had nog wel een romantisch plaatje in hoofd om gezellige kerstkransjes/warme choco (mét slagroom noanne) kerstversiering afmaken middag te hebben met ze.
Heb jongste inmiddels met dekentje op de bank gelegd en die viel prompt in slaap
(heeft vanmo al met mij samen hele morgen lopen tutten in pyjama, is vast niet lekker van de vaccinatie)
Middelste verveelt zich, en omdat ik altijd zeg; dat is goed voor de creativiteit durft hij niets te zeggen.
Ik ga ze vanmi maar eens positief verwaarlozen.
Ben zelf ook moe, en aangedaan door woorden van bijna exman.
Realiseer mij dat ik bang was gisteravond.
Ben wel heel rustig gebleven.
Dat dan weer wel!! Had hij niet verwacht.
1 is boos dat ik op de pc mag en hij niet, ander sloopt en jat speelgoed van broer.
Vliegen elkaar in de haren, maken er bende van.
Had nog wel een romantisch plaatje in hoofd om gezellige kerstkransjes/warme choco (mét slagroom noanne) kerstversiering afmaken middag te hebben met ze.
Heb jongste inmiddels met dekentje op de bank gelegd en die viel prompt in slaap
(heeft vanmo al met mij samen hele morgen lopen tutten in pyjama, is vast niet lekker van de vaccinatie)
Middelste verveelt zich, en omdat ik altijd zeg; dat is goed voor de creativiteit durft hij niets te zeggen.
Ik ga ze vanmi maar eens positief verwaarlozen.
Ben zelf ook moe, en aangedaan door woorden van bijna exman.
Realiseer mij dat ik bang was gisteravond.
Ben wel heel rustig gebleven.
Dat dan weer wel!! Had hij niet verwacht.
woensdag 16 december 2009 om 14:00
Zo, de dames zijn met de boom bezig, kerstliedjes staan aan maar de sfeer is er nog niet echt
Overal rommel, een boom die niet recht wil blijven staan, ballen die op een kluitje worden gehangen en aan de andere kant dus niks, lampjes die na lang frummelen en heel lief vragen eindelijk wilden branden, kerstballen die liever willen stuiteren dan hangen, hond die alles wil bekijken van heel dichtbij, katten die met de ballen gaan voetballen, kabouter plop die steeds harder gaat zingen, nepdennenaalden door de hele kamer, scherven in m'n sokken, ja de kerststemming is zooooooooooooo fijn en vredig he?
Overal rommel, een boom die niet recht wil blijven staan, ballen die op een kluitje worden gehangen en aan de andere kant dus niks, lampjes die na lang frummelen en heel lief vragen eindelijk wilden branden, kerstballen die liever willen stuiteren dan hangen, hond die alles wil bekijken van heel dichtbij, katten die met de ballen gaan voetballen, kabouter plop die steeds harder gaat zingen, nepdennenaalden door de hele kamer, scherven in m'n sokken, ja de kerststemming is zooooooooooooo fijn en vredig he?
woensdag 16 december 2009 om 14:02
quote:gewoonpetra schreef op 16 december 2009 @ 13:49:
Knap van je en het doet mij zo goed om je warmte te ervaren.
Hoop dat je je snel weer beter voelt!
Tnxx Petra erg lief van je
Ik probeer inderdaad wel voor iedereen iets te kunnen betekenen.. heb wel enige levenservaring
Ehh.. voel me nu weer goed gelukkig had wel ff schrik eerlijk gezegd
Nogmaals tnxx.. ik vind sowieso dat hier heel veel lieve mensen aanwezig zijn.. gewoon een hele lieve open groep.. heb tenslotte niet voor niets alles gelezen he
Knap van je en het doet mij zo goed om je warmte te ervaren.
Hoop dat je je snel weer beter voelt!
Tnxx Petra erg lief van je
Ik probeer inderdaad wel voor iedereen iets te kunnen betekenen.. heb wel enige levenservaring
Ehh.. voel me nu weer goed gelukkig had wel ff schrik eerlijk gezegd
Nogmaals tnxx.. ik vind sowieso dat hier heel veel lieve mensen aanwezig zijn.. gewoon een hele lieve open groep.. heb tenslotte niet voor niets alles gelezen he
woensdag 16 december 2009 om 14:07
quote:mamalief schreef op 16 december 2009 @ 14:00:
Zo, de dames zijn met de boom bezig, kerstliedjes staan aan maar de sfeer is er nog niet echt
Sorry lieve BAM, maar moest erg lachen om je post (en nog niet eens zozeer om het drama, maar om hoe je het schreef).
Dikke gerT voor jou
Sorry lieve BAM, maar moest erg lachen om je post (en nog niet eens zozeer om het drama, maar om hoe je het schreef).
Dikke gerT voor jou