Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Mijn eigenste eigen website, 200 pagina's reizen.
weer weg
Ik ga m nu bekijken!
Ik heb m even bij mijn favorieten gezet.
Goedemorgen.

Ik ga ff kinderen halen.
Ik ben bezig om online echte kerstkaarten te versturen. Wat een toestand zeg.
Goeimorgen Floor!
Goedemorgen appel.
Operatie Freak-Sneak is gelukt.

Binnen 2 minuten uit een warm bed in een koude auto.

Brrr... -8,5 graden hier...

Ja je moet er wel wat voor over hebben he!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goedemorgen allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik ben weg.

Op koffie bezoek her en der.

Tot later en een fijne dag allemaal!
Haha LeukerT.. maar goed dat er nu net niet vandaag een marathon-uitzending was van SpongeBob.. anders was ze de eerste 24 uur nog niet onder de douche gegaan.. en had jij 24 uur met je iphone in bed gelegen. Zonder ontbijt, zonder te kunnen plassen.

Hoe doe je dat eigenlijk als je wakker wordt? Je kan dan niet naar de wc rennen want je kan Mini tegenkomen. Ik moet echt altijd gelijk gaan rennen als ik wakker wordt

Appeltje.. fijne dag!

Roosje.. succes bij de kapperT!

Wat zal ik eens gaan doen?
Floor... ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar het pilotenverhaal. Wil de dat nog een keer ergens neerplempen?
Ik ga proberen om 10 op een Remi te halen
Dan moeten er geen klanten in de winkel komen natuurlijk... ik roep dan wel vanuit mn rookhok dat ze zelf mogen inpakken en het geld op de balie neer moeten gooien
We zijn al weer over de 2000... het wordt weer tijd om de volgende opener te bespreken
Wie is er nog niet geweest?
Ik in elk geval wel.. en ik ben ook niet zo handig met leuke plaatjes maken. Ik vind de Elf tot nu toe het leukste plaatje
Ik in elk geval wel.. en ik ben ook niet zo handig met leuke plaatjes maken. Ik vind de Elf tot nu toe het leukste plaatje
Volgens mij is het te warm in mn rookhok/kantoor. Ik hoor de tegels in de kasten kraken. Ik verwacht dat er elk moment eentje vanaf kan vallen.
Het zijn van die kasten met schuifpanelen. En ik heb de tegels maar op 4 puntjes vastgezet voor als ze ooit plaats moeten maken voor nieuwe collectie.
Ik blijf er mooi uit de buurt Ik weet hoe het voelt als er eentje bovenop je tenen valt!! AUUWWW
Ik ben tijdens het tegelen ook weleens van mn trappie gevallen en stapte daarbij bijna in een volle emmer met tegellijm. Gelukkig kon mr Bianco me opvangen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven