Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Truste Noan!
Truste noa
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 00:57:

Dat was ook mijn conclusie. Het was een verschrikkerlijke eye opener dat ik vatbaar was voor zijn avancesDergelijke relaties zijn een illusie. Ik weet er alles van.
Het legde een loep op alles wat er mis was in mijn relatie. 2 maanden later waren we na 15 jaar uit elkaar.
En hij haakt nu af?
Ik herken het helemaal hoor!
wie die getrouwde man

nee hoor die was toen ook direct einde

Was nieuwe vlam....
Bene there, done that.
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 01:04:

wie die getrouwde man

nee hoor die was toen ook direct einde

Was nieuwe vlam....Ok.
Dit alles speelde rond kerst vorig jaar.....

En nu pas is het rustig aan het worden in mijn hoofd. Ben op roze wolk nieuwe vlam gesprongen.....
Weet je... ik plaats één keer in de zoveel tijd mijn piloten verhaal hier. Niet omdat ik vind/denk dat het een prachtig, geweldig goed verhaal is, maar omdat ik gemerkt heb dat het mensen kan helpen.

Vastlopen in de liefde is kut, maar wel ergens goed voor.
Ik ken hem floor en hij is zo waar. En heeft me echt wel geholpen
Ik heb het afgelopen jaar moeten leren mezelf en mijn eigen intuitie weer te vertrouwen. En niet te bouwen op een ander voor mijn overleven. Daar word ik namelijk geen leuk mens van
Er is niks zo slecht voor je eigenwaarde als een ongelijkwaardige relatie.
Ik haal dit zo weer weg.
Als je druk bent met je eigen verdriet heb je weinig/geen ruimte voor het verdriet van de ander. Dat is een knetterharde constatering, maar oh zo waar.
Ik heb 't gelezen schaap!

Weet je... op een gegeven moment ben ik gaan accepteren. Ik ben gaan accepteren dat de ander niet perfect is en ikzelf al helemaal niet.

Ik sla honderd keer op een dag de plank mis, maar dat maakt mij geen slecht mens. Vanaf het moment dat ik dat erkent heb is mijn leven bijna eenvoudig geworden.

Ik bedoel het niet verkeerd. Als de ander dat niet (h)erkent is dat niet meer/langer mijn probleem.
Ben je naar bed schaap?
5 op een Remi!

Goeiemorgen!!!
Goeiemorgen!
Moggûh!
Goedemorgen vanuit het bed van Freak...

Nu nog een manier verzinnen om de deur uit te sneaken... We hebben nog geen behoefte om onze mini's er in te betrekken...

Best handig zo'n iPhone met internet.
Dat word een hele toestand dan Leukert..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven