Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 14:32
quote:lunaan schreef op 22 december 2009 @ 14:31:
@appel, ben nu toch wel benieuwd, wat die hond van je doet met de aansteker?
Het is een kerstman aansteker die een liedje zingt als je m aansteekt en licht geeft.
Duurt ongeveer een halve minuut.
En iedere keer als ik dus een peuk aansteek blaft appelhond een halve minuut tegen de kerstman aansteker alsof het zijn grootste vijand is.
@appel, ben nu toch wel benieuwd, wat die hond van je doet met de aansteker?
Het is een kerstman aansteker die een liedje zingt als je m aansteekt en licht geeft.
En iedere keer als ik dus een peuk aansteek blaft appelhond een halve minuut tegen de kerstman aansteker alsof het zijn grootste vijand is.
dinsdag 22 december 2009 om 14:34
quote:appeltjesgroen25 schreef op 22 december 2009 @ 14:32:
[...]
En iedere keer als ik dus een peuk aansteek blaft appelhond een halve minuut tegen de kerstman aansteker alsof het zijn grootste vijand is. Word je daar zelf niet gek van (van de aansteker dus, niet van de hond)
[...]
En iedere keer als ik dus een peuk aansteek blaft appelhond een halve minuut tegen de kerstman aansteker alsof het zijn grootste vijand is. Word je daar zelf niet gek van (van de aansteker dus, niet van de hond)