Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 11:36
dinsdag 22 december 2009 om 11:39
@Freak: Ik mag nu ook geen alcohol (ZS) en dat is mijn excuus om de heerlijkste fruitsapjes en exotische andere frisjes in huis te halen. Man is me af en toe aan het uitlachen (AH Excellent Merlot Druivensap ) als ik weer iets idioots drink. Maar het houdt de lol erin, en dan drink je niet alleen maar colalight of spa rood!
@Bi: ook een grote voor jou en je moeder!
Tjonge, we blijven elkaar de hele tijd en! Maar goed, en is ook fijn....
@straat: heerlijk zo'n poesie! die van mij is vanmorgen al dapper naar buiten geweest!
@Bi: ook een grote voor jou en je moeder!
Tjonge, we blijven elkaar de hele tijd en! Maar goed, en is ook fijn....
@straat: heerlijk zo'n poesie! die van mij is vanmorgen al dapper naar buiten geweest!
dinsdag 22 december 2009 om 11:41
dinsdag 22 december 2009 om 11:42
Zo en ik heb net met mezelf een vergaderingetje belegd.. en daar is als conclusie uitgekomen dat ik vandaag heel de dag mag forummen van mezelf
Uit de rondvraag kwamen verder geen rare dingen die om actie vragen dus het is geoorloofd
De notulen heb ik naar mezelf gemaild zodat ik bewijsmateriaal voorhanden heb!
Uit de rondvraag kwamen verder geen rare dingen die om actie vragen dus het is geoorloofd
De notulen heb ik naar mezelf gemaild zodat ik bewijsmateriaal voorhanden heb!
dinsdag 22 december 2009 om 11:44
Mooie van Tramadol was voor mij juist dat je daar niet echt aan verslaafd raakt. Je moet wel steeds meer nemen om het gewenste effect te hebben, maar je kunt zonder problemen stoppen. Ik gebruik t zo sporadisch dat ik nog steeds uitkom met 50mg en dan 2 paracetamol 1000mg erbij. (Die versterken elkaar)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!