Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 12:59
Appel sgaap is TO bij dit deel dus ben gewoon een lekker bemoeial
Ik ga vandaag een onderzoek doen naar soep in zak (meestal over de verpakking bij dergelijke dingen hoef nooit wat te proeven gelukkig) Voor 20 min. krijg ik 25 euro contant.
Heb zojuist kerstboodschappen gedaan. Kon het natuurlijk allemaal niet tillen en de auto is ingesneeuwd. Heb dus in de sneeuw met een boodschappenkar gelopen. Iedereen keek wat raar en het was ook best zwaar.
Vanavond met man en vriendin lekker winkelen!
Ik ga vandaag een onderzoek doen naar soep in zak (meestal over de verpakking bij dergelijke dingen hoef nooit wat te proeven gelukkig) Voor 20 min. krijg ik 25 euro contant.
Heb zojuist kerstboodschappen gedaan. Kon het natuurlijk allemaal niet tillen en de auto is ingesneeuwd. Heb dus in de sneeuw met een boodschappenkar gelopen. Iedereen keek wat raar en het was ook best zwaar.
Vanavond met man en vriendin lekker winkelen!
dinsdag 22 december 2009 om 13:01
dinsdag 22 december 2009 om 13:01
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 december 2009 @ 12:59:
Lekker Ibi.. waar gaat dat vanuit? Zo wil ik ook wel onderzoeken
Lekker Ibi.. waar gaat dat vanuit? Zo wil ik ook wel onderzoeken