Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gaan ze nou nog wel verder zoeken BAM, je bent toch met klachten naar de HA gegaan toch?
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 22 december 2009 om 20:10
Bammetje!!
Kan me voorstellen dat je enorm opgelucht bent! Je mag No wel heeeeel erg bedanken dat ze je nog een zet(je) heeft gegeven om te bellen want anders had je vandaag nog steeds de grote struisvogel uitgehangen
quote:zusenzo schreef op 22 december 2009 @ 20:10:
Gaan ze nou nog wel verder zoeken BAM, je bent toch met klachten naar de HA gegaan toch?Jazeker, ik wil helemaal binnenstebuiten gekeerd worden totdat ik weet wat het is.
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 22 december 2009 om 20:11
Ik heb geen voorstel gezien Freezy? Alleen over dat je in je spreukenboekje ging kijken. Maar dat hoeft niet meer want ik hou deze tot jij op een onbewaakt moment ineens die van jou kwijt bent
Mamalief, gefeliciteerd met het goede nieuws. Ik weet verder niet wat er aan de hand was/is, maar van een neuroloog horen dat er niets afwijkends te zien is lijkt me hoe dan ook een opluchting.
Heb ik verder nog iets gemist?
The time is now
Anoniem_64c8d7a3e6e27
dinsdag 22 december 2009 om 20:17
quote:LeukerT schreef op 22 december 2009 @ 20:15:
Had ik jullie al verteld dat ik trouwens de oudejaarsloterij ga winnen?Zit je weer aan de port?