Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
maandag 25 mei 2009 om 09:08
Mogu Dames,
Boro,respect voor je hoor,hoe je het allemaal doet enzo...en wel voor meer meiden hier,dus groeps
Allis,wat Boro zegt,telkens kleine beetjes eten,helpt dat tegen misselijkheid?bij mij toen wel...altijd proberen waard.
Fussie,ik vind kamperen met kinderen ook super,hadden vorig jaar een hotel,maar dan zit ik liever in een caravan of tent..ieder het zijne..
Mamzelle,ik ben gister ook nog even wezen Jazzen,zat aan de haven op terras...ukkie heeft show gestolen door te dansen...leuk!!
Lijstje voor vandaag:
zwembad kopenmorgen in aanbieding,scheelt 10euro..
wassen(strijken doe ik vanavond als het wat afgekoeld is)
vaatwasser in en uitruimendoet zijn werk
stofzuigen
keuken dweilen(mannen hebben er een bende van gemaakt met BBQ)
jurkje ruilen(bij nader inzien toch niet leuk)
korte broeken voor middelste en ukkie kopengewoon bij de zeeman,deze week nog eens 20% korting
Fijne dag voor iedereen
Boro,respect voor je hoor,hoe je het allemaal doet enzo...en wel voor meer meiden hier,dus groeps
Allis,wat Boro zegt,telkens kleine beetjes eten,helpt dat tegen misselijkheid?bij mij toen wel...altijd proberen waard.
Fussie,ik vind kamperen met kinderen ook super,hadden vorig jaar een hotel,maar dan zit ik liever in een caravan of tent..ieder het zijne..
Mamzelle,ik ben gister ook nog even wezen Jazzen,zat aan de haven op terras...ukkie heeft show gestolen door te dansen...leuk!!
Lijstje voor vandaag:
zwembad kopenmorgen in aanbieding,scheelt 10euro..
wassen(strijken doe ik vanavond als het wat afgekoeld is)
vaatwasser in en uitruimendoet zijn werk
stofzuigen
keuken dweilen(mannen hebben er een bende van gemaakt met BBQ)
jurkje ruilen(bij nader inzien toch niet leuk)
korte broeken voor middelste en ukkie kopengewoon bij de zeeman,deze week nog eens 20% korting
Fijne dag voor iedereen
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 25-05-2009 13:03
Reden: gestreept
Reden: gestreept
% gewijzigd
maandag 25 mei 2009 om 09:35
Mogguh maisjes...
Zo diep geslapen vannacht dat ik nu barstende koppijn heb.
En ik heb een boel te doen:
Stofzuigen
Om vergif voor het onkruid tussen de tegels
Naar de Hema om een nieuwe bh (ik voelde gisteren steeds iets prikken, bleek mijn beugel gebroken)
Om nieuwe kortemouw overhemden voor manlief (alles van vorig jaar is te klein)
Nou, nog een dag lekker weer en dan is het weer afgelopen.
Hoi Tila! Nog steeds drukdrukdruk?
Allemaal: Group !
Nu eerst meer koffie...
Zo diep geslapen vannacht dat ik nu barstende koppijn heb.
En ik heb een boel te doen:
Stofzuigen
Om vergif voor het onkruid tussen de tegels
Naar de Hema om een nieuwe bh (ik voelde gisteren steeds iets prikken, bleek mijn beugel gebroken)
Om nieuwe kortemouw overhemden voor manlief (alles van vorig jaar is te klein)
Nou, nog een dag lekker weer en dan is het weer afgelopen.
Hoi Tila! Nog steeds drukdrukdruk?
Allemaal: Group !
Nu eerst meer koffie...
maandag 25 mei 2009 om 10:03
Knuffelt ook even mee.
Coebergh, ik ben niet bij de haven geweest, dus heb de show van je ukkie niet gezien..
Even een lijstje maken anders wordt er zeker niet gebezemd vandaag:
-afwassen
-was in de machine duvelen
-droge was in een kast pletteren -goed idee van de heren, mijn was is zo'n ravage dat op dit moment het wassen veeeel belangrijker is dan het opvouwen-
-iets met de troepjes op de vloer doen
-opvoedingsondersteuning krijgen terwijl huishoudelijke hulp als een ajax door mijn keuken zoeft
Coebergh, ik ben niet bij de haven geweest, dus heb de show van je ukkie niet gezien..
Even een lijstje maken anders wordt er zeker niet gebezemd vandaag:
-afwassen
-was in de machine duvelen
-droge was in een kast pletteren -goed idee van de heren, mijn was is zo'n ravage dat op dit moment het wassen veeeel belangrijker is dan het opvouwen-
-iets met de troepjes op de vloer doen
-opvoedingsondersteuning krijgen terwijl huishoudelijke hulp als een ajax door mijn keuken zoeft
maandag 25 mei 2009 om 10:12
Nog steeds druukdruk hier. Afgelopen weekend braaf gebezemd: alle was is al gedaan, gedroogd, gevouwen en gestreken ( ) en de hele bovenverdieping gedaan (stofzuigen, opruimen, dweilen, bad wastafel en plee) maar moet vandaag voor miseresessie naar de tandarts (een uur! UUR!!!) en vanmiddag komt er een handige harrie van mijn werk als het goed is de vaatwasser inbouwen. Of toch minstens kijken wat we daar voor nodig hebben en de aanluitingen maken dus met een beetje mazzel hoeven we na vandaa niet meer alles met de hand af te wassen! Joechei!
Verder: lijstje voor vandaaag:
Haken ophangen
plafondmandje ophangen in badkamer
bankhoezen wassen
stofzuigen dweilen beneden
Verder: lijstje voor vandaaag:
Haken ophangen
plafondmandje ophangen in badkamer
bankhoezen wassen
stofzuigen dweilen beneden
maandag 25 mei 2009 om 11:06
was opgevouwen en opgeruimd
wasmachine vullen en laten draaien
Stofzuigen (half klaar)
Planten water geven
Wat is er aan de hand met je gebit Tila?
Lekker, een vaatwasser.. Ik hoop voor je dat het aansluiten vandaag nog lukt!
Aha Mamz, er begint me ergens wat te dagen..Laatste keer in B stond onze auto in een parkeergarage en toen moesten we iid een soort van bruggetje over een haventje over.
Lag een boot in het water wat een restaurant was, kan dat kloppen?
*nog steeds hoofdpijn...
*
wasmachine vullen en laten draaien
Stofzuigen (half klaar)
Planten water geven
Wat is er aan de hand met je gebit Tila?
Lekker, een vaatwasser.. Ik hoop voor je dat het aansluiten vandaag nog lukt!
Aha Mamz, er begint me ergens wat te dagen..Laatste keer in B stond onze auto in een parkeergarage en toen moesten we iid een soort van bruggetje over een haventje over.
Lag een boot in het water wat een restaurant was, kan dat kloppen?
*nog steeds hoofdpijn...
maandag 25 mei 2009 om 11:33
Dat van die boot weet ik dan niet...haha!weet alleen de spinola maar dat is volgens mij meer een cafe...
Poeh Tila een UUR...succes dan maar!
Ik heb net korte broeken ingeslagen voor de jongens...lees ik hier dat t morgen weer afgelopen is met het mooie weer...
Net heul boos geworden aan de telefoon..Nederlandse Energie Maatschappij...grrrr!!Ben 3 jaar geleden overgestapt naar Oxxio,als gevolg daarvan heb ik dus 3 weken zonder gas.water,licht gezeten.Zegt die man aan de tel:maar dat gebeurt bij ons niet.Ik:hoe weet jij dat zeker?Hij:omdat wij geen Oxxio zijn..Ik:krijg ik dat zwart op wit?Nee meneer ik wil niet overstappen!!Hij:ja maar mevrouw,net zei u van wel.....GRRRR Nee ik stap niet over en hoef jouw al zeker geen verantwoording af te leggen...Toen zei hij...k*twijf....Nou ja zeg....
Poeh Tila een UUR...succes dan maar!
Ik heb net korte broeken ingeslagen voor de jongens...lees ik hier dat t morgen weer afgelopen is met het mooie weer...
Net heul boos geworden aan de telefoon..Nederlandse Energie Maatschappij...grrrr!!Ben 3 jaar geleden overgestapt naar Oxxio,als gevolg daarvan heb ik dus 3 weken zonder gas.water,licht gezeten.Zegt die man aan de tel:maar dat gebeurt bij ons niet.Ik:hoe weet jij dat zeker?Hij:omdat wij geen Oxxio zijn..Ik:krijg ik dat zwart op wit?Nee meneer ik wil niet overstappen!!Hij:ja maar mevrouw,net zei u van wel.....GRRRR Nee ik stap niet over en hoef jouw al zeker geen verantwoording af te leggen...Toen zei hij...k*twijf....Nou ja zeg....
maandag 25 mei 2009 om 11:39
Da's erg, als je daar een klacht over doet bij NEM is meneer zijn baantje kwijt.
Volgens mij ligt er inderdaad een restaurantje vlak bij het kasteel. In elk geval heb ik daar wel eens hoempapamuziek op het water gezien.
Man, wat is het heet. Shirtje wat ik voor vandaag in gedachten had is daar toch niet passend bij.
Volgens mij ligt er inderdaad een restaurantje vlak bij het kasteel. In elk geval heb ik daar wel eens hoempapamuziek op het water gezien.
Man, wat is het heet. Shirtje wat ik voor vandaag in gedachten had is daar toch niet passend bij.
maandag 25 mei 2009 om 11:56
Wat is er weer veel geschreven. Klinkt gezellig, kasteeltje, haven, boot.
NEE zeg niet dat het mooie weer is afgelopen. Zwembad is vol aan het lopen.
K*twijf zeggen aan de tel.... is ie zeker zijn baantje kwijt. Was het weer iets van zo'n irritant jeweetwel telefoontje. Die kun je blokkeren op infofilter.nl duurt wel een week of vier voor het werkt en je moet het iedere 2 jaar opnieuw doen.
Zo fijn dat die nu niet meer bellen.
Hoe is het met die misselijke vrouwluu???
Sterkte hoop dat het nu een beetje over is.
NEE zeg niet dat het mooie weer is afgelopen. Zwembad is vol aan het lopen.
K*twijf zeggen aan de tel.... is ie zeker zijn baantje kwijt. Was het weer iets van zo'n irritant jeweetwel telefoontje. Die kun je blokkeren op infofilter.nl duurt wel een week of vier voor het werkt en je moet het iedere 2 jaar opnieuw doen.
Zo fijn dat die nu niet meer bellen.
Hoe is het met die misselijke vrouwluu???
Sterkte hoop dat het nu een beetje over is.
maandag 25 mei 2009 om 12:13
Bizar, kutwijf zeggen aan de telefoon... zo bont heb ik het nog niet meegemaakt!
Wat er mis is was met mijn gebit? 5 jaar struisvogelen en niet naar de tandarts gaan, dat was er mis Ik heb een onredelijke tandartsenangst en toen we naar belgie verhuisden heb ik dat mooi aangegrepen om niet meer te gaan. Dat betekende dus net een dieptereiniging want overal zat tandsteen en 2 gaatjes vullen.
Ik heb nou wel weer een mooi bekkie. Maar ik was panisch, net in die tsoel. Dat gesjor aan mijn mond, mijn constante angst dat verdoving toch nog niet helemaal werkt (heb ik 1 keer gehad, bij een gruwelvulling. Net toen die enge drilboor kwam, bleek de verdoving nog niet helemaal te werken en zat dat kreng vol op mijn zenuw.) Niks voor mij. Had wel een leuk nieuw mantra "Je raakte ook niet in paniek bij je bevalling, dus dit kan je ook"
Verder al gedaan:
haken ophangen
mandje ophangen
Wat er mis is was met mijn gebit? 5 jaar struisvogelen en niet naar de tandarts gaan, dat was er mis Ik heb een onredelijke tandartsenangst en toen we naar belgie verhuisden heb ik dat mooi aangegrepen om niet meer te gaan. Dat betekende dus net een dieptereiniging want overal zat tandsteen en 2 gaatjes vullen.
Ik heb nou wel weer een mooi bekkie. Maar ik was panisch, net in die tsoel. Dat gesjor aan mijn mond, mijn constante angst dat verdoving toch nog niet helemaal werkt (heb ik 1 keer gehad, bij een gruwelvulling. Net toen die enge drilboor kwam, bleek de verdoving nog niet helemaal te werken en zat dat kreng vol op mijn zenuw.) Niks voor mij. Had wel een leuk nieuw mantra "Je raakte ook niet in paniek bij je bevalling, dus dit kan je ook"
Verder al gedaan:
haken ophangen
mandje ophangen
maandag 25 mei 2009 om 13:01
Tila,die houden we erin,geen paniek bij je bevalling,ik moet over 2 weken 3 gaatjes laten vullen,als ik er nu aan denk lopen de rillingen(angstzweet)over mijn rug..en de bevallingen vond ik een fluitje van een cent...
Zoeb,hoorde net dat de zon wel weer terugkomt hoor,vanaf vrijdag word het weer beter heb ik begrepen.
Net NME gebeld,maar die werken met extern buro werd mij verteld,toch ging die mevrouw mijn klacht doorgeven zei ze..moet t nog zien...
GL..hoe gaat t met hoofdpijn?Ik las dat je lavendel in de tuin had..als er al bloemetjes in zitten helpt het weleens om die te crunchen in je zakdoek en daarmee over je slapen te wrijven(heb bij lavendelkwekerij gewerkt)
Zoeb,hoorde net dat de zon wel weer terugkomt hoor,vanaf vrijdag word het weer beter heb ik begrepen.
Net NME gebeld,maar die werken met extern buro werd mij verteld,toch ging die mevrouw mijn klacht doorgeven zei ze..moet t nog zien...
GL..hoe gaat t met hoofdpijn?Ik las dat je lavendel in de tuin had..als er al bloemetjes in zitten helpt het weleens om die te crunchen in je zakdoek en daarmee over je slapen te wrijven(heb bij lavendelkwekerij gewerkt)
maandag 25 mei 2009 om 13:20
maandag 25 mei 2009 om 14:19
Tjeeee wat is het benauwd zeg!
Lekkah!
Naar de Hema om een nieuwe bh hopelijk past ie
Om nieuwe kortemouw overhemden voor manlief hopelijk passen ze...
Over de markt om aardbeien JAMMIE
Nu alleen nog:
Was ophangen/in de droger stoppen
En vergif halen. Daar zie ikop tegen want is een heel leindje op de fiets
Misschien vanavond met kleintje nog even de stad in.
Het is kermis.
Hoofdpijn gaat al een stuk beter Coebergh, dankje. Je tip met de lavendel ga ik zeker onthouden!
Lekkah!
Naar de Hema om een nieuwe bh hopelijk past ie
Om nieuwe kortemouw overhemden voor manlief hopelijk passen ze...
Over de markt om aardbeien JAMMIE
Nu alleen nog:
Was ophangen/in de droger stoppen
En vergif halen. Daar zie ikop tegen want is een heel leindje op de fiets
Misschien vanavond met kleintje nog even de stad in.
Het is kermis.
Hoofdpijn gaat al een stuk beter Coebergh, dankje. Je tip met de lavendel ga ik zeker onthouden!
maandag 25 mei 2009 om 14:34
Hier is het niet zo warm maar wel bewolkt, gatsie.
Gisteren een hele fijne gehad, kon ik wel gebruiken, ook het hele huis is gesopt van onder tot boven.
Morgen weer een dag, dan doe ik de was nog opvouwen en andere alllerhande klusjes.
Want dan regent het toch de hele dag......
Hmm kronen spreek me er niet van, op zich valt het wel mee, maar nu na een half jaat laat hij vaak los en dat is echt zo een nachtmerriegevoel, ik moet maar eens bellen daar over.
Gisteren een hele fijne gehad, kon ik wel gebruiken, ook het hele huis is gesopt van onder tot boven.
Morgen weer een dag, dan doe ik de was nog opvouwen en andere alllerhande klusjes.
Want dan regent het toch de hele dag......
Hmm kronen spreek me er niet van, op zich valt het wel mee, maar nu na een half jaat laat hij vaak los en dat is echt zo een nachtmerriegevoel, ik moet maar eens bellen daar over.
maandag 25 mei 2009 om 15:07