Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Ze doen ons na bij '' Laten we de dag samen nuttig besteden''

Gaan ze elkaar ook schoppen enzo..
De vorige keer was het geen gruis maar een steen van 1 cm die vast zat in een nier. Ieuw die was groot en die deed ook pijn. Operatief verwijderd en moest 1 nacht in het ziekenhuis blijven. Het gekke was dat ik pas van die aanvallen kreeg nadat de steen was verwijderd. Kreeg ook andere complicaties en dat is dus een week ZH geworden. Dat is pas erg als je denkt na 1 nachtje weer naar huis te kunnen en dan komt er iedere dag een nachtje bij.
Hmm dat is wel erg vervelend, is er geen andere methode om de stenen te verwijderen.

Ik weet bij galstenen gaan ze met behulp van een scope naar binnen en halen ze er dan zo uit (ercp)?

Of iets van medicatie waardoor de steen vergruist?

Nou ja vast niet anders had je dat natuurlijk allang gedaan.

Erg vervelend die koliekpijn, maar hopen dat ie uit zich zelf je lichaam verlaat.

Je ken het er wel nog bij hebben nietwaar
Zus gelukkig heb ik (nog) geen kolieken. Alleen die zeurderige pijn rechts in mijn rug. Heel bekend alleen had ik het toen links.

Moet toch maar naar de HA als het erger wordt, effe laten checken of het echt weer een steen is.
Ik snap er nu dus helemaal niks meer van he...

Dit topic had vanmorgen nog maar 93 pagina's.. Nu 152 ofzo

Ik heb niks verkeerd ingesteld, maar de Vivasite doet af en toe wel een beetje raar...
quote:Rozigst schreef op 07 juli 2009 @ 12:33:

Ze doen ons na bij '' Laten we de dag samen nuttig besteden''

Gaan ze elkaar ook schoppen enzo..

Puur toeval dat ik nu dit topic ontdek! (nou ja, misschien ben ik er wat meer op gespitst... )

Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet zeker weet of ik me hier anders aangesloten had... topics die al maanden lopen hebben vaak een clubje van vaste forummers (die soms ook al helemaal van het begintopic zijn afgeweken) waar ik me al snel een buitenstaander voel... Dan is een nieuw, 'eigen' topic soms net wat toegankelijker.
Och Tammetuk, iedereen kan erbij en is welkom. Je komt vanzelf achter alle forummer eigen en aardigheden

Dus welkom. En als je erom vraagt omdat je niks gedaan krijgt, krijg je een virtuele schop.

Zelf ben ik vrij laks wat het huishouden betreft de laatste week.

Zus je gaat pas in de vergruizer als het niet vanzelf weggaat. En ik weet niet of ze die inmiddels al in ons ziekenhuis hebben. Met de vorige niersteen (Is al vier jaar geleden) moest ik naar Geldrop omdat ze me hier niet konden helpen. Dus ik wacht maar weer af.

Rozig we willen weer in de top 10. Maar snappen doe ik het ook niet. Want ik zie ook 156 staan. Hoe komen ze erbij?

Maar ik heb ook geen zin om het allemaal na te kijken.

Het onweert hier vandaag al voor de derde keer. We zijn het van weken aan het inhalen denk ik.

Het knalt lekker in ieder geval.

Lijstje:

Stoffen, stofzuigen en dweilen,(beneden)

Wassen en drogen

Koken

Werken (ja ook nog anderhalf uur)
Het lijkt wel of er opeens minder reactie's per pagina staan. Misschien komen we daardoor wel opeens aan die 156 pagina's.
Ja, ik las ergens dat er nu 15 pagina's per pagina staan ipv. 25, dit om het laden minder lang te duren..

Mooi klaar mee, haha

T heeft hier de hele dag geregend, net eindelijk droog.. Zie ik dat het door de afzuigkap naar binnen is geregend...

Heb weer wat te doen dus.. (Hoewel ik niet snap hoe het naar binnen kan regenen... )
Nou, dat van die lijstjes is wel nuttig. Ben vandaag toch niet helemaal toe gekomen aan alles wat ik van plan was dus voor vanavond nog:

- afwassen en keuken opruimen

- studiespullen opruimen afmaken

- viool oefenen (morgen weer les)

- ...

Vast nog iets wat me nu even niet te binnen schiet!
quote:mamzelle schreef op 06 juli 2009 @ 23:11:

[...]

Werken

Gesprek over de kinderen

Schoonmaakster op bezoek

Afwassen -heeft zij gedaan-

Was opvouwen

Kind naar dwarsfluitles

Ben helemaal murw gepraat vanmiddag. Eten vandaag: frieten.

Die was zou best wel eens naar morgenochtend geschoven kunnen worden.

Zoebie, hoop dat het meevalt met de niersteen.
quote:nikkinuts schreef op 07 juli 2009 @ 09:48:

Moggû,

Goldie, nog gefeliciteerd met man!

Ik ga vandaag veel doen, het is een stoffige bende hier.

- Achter pc zitten, maar niet te lang!

- De was.

- Hardlopen.

- Afwasmachine uitruimen.

- Keuken soppen.

- Stofzuigen.

- Stoffen.

- Boodschappen en koken.

- Op pad met vriendin.

Pittige lijst, hij moet af want ik heb verder weinig tijd deze week.

Ik ga weer snel, fijne dag!

Het is gelukt! De lijst is af!

Ik moet alleen nog koken en dat ga ik straks doen, eten we lekker vroeg want ik moet om half 7 weer weg.

Ik ging vanmorgen hardlopen, het was even droog dacht ik.

Ja even, 10/15 minuten en ik ben 45 minuten buiten geweest.

Het was een lekkere tempratuur om te lopen, ik hield het met gemak 35 minuten vol.

Vorige week heb ik alleen maar gewandeld.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zoebie, ik hoop ook dat het meevalt met je niersteen.

Cakejes zijn allemaal gelukt, ik laat man straks foto's maken en dan zet ik ze weer op mijn hyves.

Tammetuk, welkom! Iedereen is hier altijd van harte welkom, of dat nu voor langere of voor kortere tijd is. Schoppen op verzoek kun je krijgen, aaien over je bol of schouders om op uit te huilen zijn hier ook altijd wel te vinden.

Succes met je lijstje!

Straks nog even wat aan de was doen en dan vanavond eindelijk weer een avondje met de voetjes omhoog. Ik merk dat ik me heel erg loop te verbijten en tegen mezelf zeg: nog een dagje, donderdag mag je die inzinking krijgen, dus dat is niet goed. Heb te veel gedaan afgelopen dagen (voorbereiding feest, feest zelf, gisteren meegeholpen met opruimen, vandaag cakejes bakken en morgen werken) en ik leefde de afgelopen dagen op pijnstillers. Op die paar dagen is er al een heel doosje doorheen gegaan, om maar op gang te kunnen blijven. Donderdag breng ik de kinderen naar mijn ouders en dan ga ik de hele dag niets doen. Even bijkomen.
quote:mamzelle schreef op 07 juli 2009 @ 17:00:

[...]

Ben helemaal murw gepraat vanmiddag. Eten vandaag: frieten.

Die was zou best wel eens naar morgenochtend geschoven kunnen worden.

Zoebie, hoop dat het meevalt met de niersteen.

Ik las dat die frieten naar morgenochtend verschoven werden............................................

Heeft het praten geholpen?
Mamz, gaat het een beetje? Helemaal murw gepraat is niet fijn, zijn er weer wat oplossingen dichterbij of is het puur jezelf uiten?
Nik ik heb je vriendje gemaakt voor het treinkaartje.

Ik raak het anders toch niet kwijt, Zonde.

Wil even je adres waar het naar toe moet.

Liefs Zoeb.
Man, pijn en de hond zijn even weg dus als een tornado door mijn benedenhuis gegaan.

Lijstje:

Stoffen, stofzuigen en dweilen,(beneden)

Wassen en drogen

Koken

Werken (ja ook nog anderhalf uur)

Wassen doe ik pas na 9 uur. Nachtstroom.

'k Heb wel het zweet op mijn kop staan.
groepsknuffel!

Ben moe, had ouderavond. Morgen nog werken en dan is het weekend. Oh, hoe heerlijk!

Ach gossie, die dochter van Michael Jackson....
quote:Tammetuk schreef op 07 juli 2009 @ 16:50:

Nou, dat van die lijstjes is wel nuttig. Ben vandaag toch niet helemaal toe gekomen aan alles wat ik van plan was dus voor vanavond nog:

- afwassen en keuken opruimen

- studiespullen opruimen afmaken

- viool oefenen (morgen weer les)

- ...

Tja... geen goede binnenkomer voor mij op dit topic...

Had Michael Jackson maar niet dood moeten gaan vorige week....

Gelukkig heb ik morgen nog een vrije dag!
Zoeb, ik ben geen vriend van je.

Ik heb je inmiddels 3 uitnodigingen gestuurd!

Ohwacht, ik zet mijn adres wel ff op de hyve. Dank je!
Rainz, dikke knuf. Is er echt geen mogelijkheid dat je morgen al je rust neemt?

MJ herdenking gekeken. Mijn kinderen zijn by the way postuum MJ fan geworden, ze vinden zijn muziek echt leuk!

En dan komt er natuurlijk een stukje over papa missen en over wat er een jaar of twee geleden gebeurde en dan blijkt Middelste al twee jaar te hebben gedacht dat zijn vader uit het raam was gevallen

(er was politie bij ons en de gordijnen werden dichtgetrokken om het contact tussen vader buiten en kinderen binnen te verbreken).

Nee, echt niet, lieverd, papa was echt helemaal okee toen.

Ik had een intake voor weekendpleegzorg.
Nikki, het forum doet weer raar, ik kan niet quoten.

Effe wat anders proberen....

Zoeb, ik ben geen vriend van je.

Ohwacht, ik zet mijn adres wel ff op de hyve. Dank je!

Ja en ik had ze alle drie binnen,

maar ik was werken. Stom he dat we niet aan Hyves hebben gedacht. Gelukkig is 't opgelost.
Nikki, het forum doet weer raar, ik kan niet quoten.quote:Zoebie schreef op 08 juli 2009 @ 05:11:

Effe wat anders proberen....

[quote Zoeb, ik ben geen vriend van je.

Ohwacht, ik zet mijn adres wel ff op de hyve. Dank je! .

Ja en ik had ze alle drie binnen,

maar ik was werken. Stom he dat we niet aan Hyves hebben gedacht. Gelukkig is 't opgelost
Poehee Mamz, wat werken die kinderhersentjes soms raar he?

Ik heb de herdenking van MJ niet gezien. Laat thuis van werk en daarna rijles.

Vandaag werken en sporten
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik bezem vandaag bijzonder weinig.

- Zwemmen.

- Werken.

- 1 was ophangen en 1 in de droger doen.

- Eten koken voor mezelf.

Fijne dag allemaal!

Rainz, rustig aan hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven