Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Middag...

Ukkie was al om half 7 wakker vanochtend dus ik heb hem naast me in bed gelegd.Hebben we geslapen tot 10.00u!!

Vanochtend dus lekker aangelummeld,samen gedoucht en wat boodschappen gedaan.

Nu ligt ukkie weer te slapen.Als hij bij opa is heeft ie geen tijd om te slapen waardoor hij dus nu een paar dagen erg moe is(en chagerijnig,nee,nee,nee ik ben 2)

Vriend is de stad in voor laptop

Eigenwijze mannen:hier nog zo'n exemplaar!!

Eerst werd er gezegd,we kopen geen andere auto voordat deze verkocht is.Belt er net een vriend die een pontiac te koop heeft van zijn schoonmoeder,voor een echt vriendenprijsje..Wil vriend daar toch morgen nog even gaan kijken...Het is zo'n spacemodel ofzo,dus we passen er makkelijk met zijn 5en in en bagage dus ook!Ik bemoei me er maar niet meer mee en zie morgen wel waarmee hij thuis komt...

Gold..staat verhaal op je hyves?dan weet ik het!

Bor...goed bezig!!

Pips..fijn dat het goed gaat met MrN!

MissM..geen tips,vriend hier is een kei in alles op het laatste moment doen.Babykamer moest nog behangen worden toen ik bevallen was.Toen ik thuis kwam was dat ook inderdaad gebeurt!

Ik ga laatste beetje strijk wegwerken
mijn bezemlijstje voor vandaag:

-Slaapkamer even opruimen

-badkamer grote beurt geven

- een lijstje maken wanneer ik radicaal ga opruimen

- rekeningen betalen

-wassen (waarschijnlijk meer als 1 was), de eerste zit erin

itsman is ondertussen de auto ophalen, die is weer helemaal klaar (en ik ben weer 150 euro armer)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vanochtend gewerkt. Op woensdagochtend vrijwillig ik een paar uurtjes als het gaat, dat is vaste prik.

De rest van de dag(en) gebruik ik dan om weer bij te komen.
Willen jullie meedenken?

Ik ben vandaag weer begonnen, moet tot en met zondag werken

Mijn compensatiedagen zijn ma 31-8 + di 01-09. Nu krijg ik net de vraag (zeg maar opdracht) of ik dinsdag kan komen ivm belangrijk overleg. Geen probleem, want ik vind ook dat ik daarbij moet zijn.

Opties:

Vanaf nu 5 dagen werken, maandag vrij, 3 dagen werken, 3 dagen vrij

Vanaf nu 8 dagen werken en dan 4 dagen vrij

(za + zo zijn 5 uur, daar mag ik 2 keer een hele vrije dag voor opnemen)

Ik zie het allebei wel zitten, wat is wijsheid?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoi allemaal,

voor vandaag geen lijstje, heb gewerkt en verder hoef ik helemaal niets van mezelf, heerlijk!

Helaas moest vriendin vandaag thuis zijn omdat ze naar haar ex-werkgever moest (is ontslagen dankzij deze relatie) en nu is hij alweer bij haar.

Hartstikke frustrerend maar toch hoop ik dat ze, door hier steeds te zijn, haar gevoel van eigenwaarde een beetje op kan vijzelen. Mijn vrienden zijn echt hartstikke lief voor haar en ook op mijn werk wordt ze goed ontvangen. Dat zal toch wel helpen?

Coebergh, ik denk dat er iets mis is gegaan want ik zie je niet terug in mijn vriendenlijstje. Ik stuur je nog een uitnodiging, kijken of het nu wel werkt.

En welkom Tas..

Fijne dag nog!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 augustus 2009 @ 16:53:

Willen jullie meedenken?

Ik ben vandaag weer begonnen, moet tot en met zondag werken

Mijn compensatiedagen zijn ma 31-8 + di 01-09. Nu krijg ik net de vraag (zeg maar opdracht) of ik dinsdag kan komen ivm belangrijk overleg. Geen probleem, want ik vind ook dat ik daarbij moet zijn.

Opties:

Vanaf nu 5 dagen werken, maandag vrij, 3 dagen werken, 3 dagen vrij

Vanaf nu 8 dagen werken en dan 4 dagen vrij

(za + zo zijn 5 uur, daar mag ik 2 keer een hele vrije dag voor opnemen)

Ik zie het allebei wel zitten, wat is wijsheid?Jezus Pips ik zou gek worden van het idee dat ik 8 dagen achter elkaar zou moeten werken. Want dat zijn er veel.
Ach, vroegâh in de zorg werkte je er soms 10.
Ohw oke, maar ik zou er niet aan moeten denken,
8 dagen achter elkaar zou ik iig niet trekken dus ik zou voor de eerste optie gaan. Hoeveel uur per dag werk je?
Jonna alles goed? We horen even niks. Oh ja de opdracht dinsdag en woensdag. Klopt ook. Was het leuk?

Hoe is het eigenlijk met Allis. Denk veel aan haar.
ik zou zelf voor de 8 dagen kiezen maar ik vind het zelf niet fijn om maar een dag vrij te zijn tussen zoveel diensten. Ik heb dan liever een langere rit en en twee of drie dagen vrij zodat ik ook wat aan mijn dagen heb.

Hier even uitgebezemd eerst eens even lekker eten
Navond..

Bezemactiviteiten vandaag:

-was draaien en hangen en afhalen.

-kampeerspullen zo goed als opgeruimd.

-naar het zwembad.

Wat was het werkelijk heerlijk op Ameland.
Ik zou ook voor de 8 dagen gaan pips, en daarna lekker flink wat dagen vrij om bij te komen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik ben er nog niet uit, pffffff
handig ook dat we allemaal wat anders zeggen

Kan je die vier dagen vrij voor een weekend plannen ? Of zit dat er niet in ? Zodat je 8 dagen werkt, maar dan in totaal 6 dagen vrij hebt ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Helleu,

HotPip, ik zou voor de 8 gaan. Ik ga volgende week voor 7!

Dat jullie van die bewaarders zijn, ik pleur alles weg! Nooit problemen mee gehad, soms wel wat spijt, maar da's zonde van je tijd!

Ik denk dat ik een keer of 2 per jaar door de kasten raas en van alles weg doe.

Ik vind het dan gewoon kicken om de vuilniszakken te tellen. Verder ben ik vrij normaal hoor.

Vandaar ook al die aankopen gisteren bij Intratuin, we hebben bijna alles van het terras weg gedaan. We hebben nog 2 antiek achtige bloempotten en een tuinset, de rest moest weg.

En Sportman is over een week of 3 jarig, en dan zijn al die spullen, leuk zijn kado!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nope Boor, die 4 dagen zijn incl weekend.
Moeilijk Pips. Ik hoop dat je er snel uitkomt.

Mamzie een beetje tot rust gekomen? Wat gaat het snel he.

Nik ik wou dat ik wat van jou had. Ben veel te bewaarderig.
mmmz misschien kan ik uitleggen waarom ik liever voor 8 dagen op, vier dagen af kies. Als ik maar een dag vrij heb, zoals vandaag kom ik niet aan de rust die ik zo krijgen bij meerdere dagen vrij. Dan ben ik alleen maar bezig met opruimen, dingen regelen of ik heb afspraken (zoals de apk) en dan kom ik nog niet echt tot rust. Als ik twee dagen vrij heb, kan ik op 1 dag alle "vervelende klusjes" doen en de andere dag iets leuks of gewoon helemaal niets
Ik zou voor vijf en drie gaan. Vier dagen of drie dagen vrij maakt ook niet zoveel uit tenzij je van plan bent een reisje te boeken of zo. Lekker rustdagje pakken maandag.

Maar goe, dat is van iemand die liefst dag werken dag vrij om en om plant.
Zoeb, wij hebben maar een klein huisje. Dus om het een beetje bewoonbaar te houden moet het wel.

En ik hou niet van zooi.

Ik ben altijd zo opgeruimd in huis, we hebben 1 kamertje waar het wat zooieriger mag zijn. Daar staat de pc, de kledingkast en de droger.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hello ladies!

Ik ben er nog hoor. Had twee dagen een opdracht en het was zooooo koud gisteren! Was meezeilen op een tweemaster met een groep studenten die een introductie week hebben. Regen, wind en koud! Had géén gevoel meer in mijn vingers!

En toen we gisteravond thuis kwamen had ik een mail van het bedrijf waar ik gesolliciteerd had.....afgewezen. En daar baal ik behoorlijk van, het was gewoon helemaal mijn baan!
En oh ja Pip, ik zou 8 dagen ook niet trekken. Maar hee....jij bent een jonkie
Oh Nik, ik snap het. Ik heb een kanjer van een twee onder een kap, woning met drie slaapkamers en een joekel van een zolder en ook nog eens een kelder een hele grote tuin een garage en twee schuurtjes.En alles staat vol. En we zijn nog maar met zijn tweeën. Ben nu dus wel aan het opruimen geslagen.
Jonna, vrijdag gaat helaas niet lukken zit lastig qua vervoer en tijd maar zo ver weg is a niet en prachtige omgeving dus ik kom hier wel terug verder een voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven