Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Jonna, vrijdag gaat helaas niet lukken zit lastig qua vervoer en tijd maar zo ver weg is a niet en prachtige omgeving dus ik kom hier wel terug verder een voor iedereen!
Ik vind 8 dagen ook lang hoor Pips..

Vandaag strijk gedaan en nog 1 was.

Verder nog wat zooi opgeruimd.

Auto geen optie,te duur in wegenbelasting.

Morgen mw en campingbed bij schoonouders ophalen.

Misschien s'avonds een terrasje met vriendin.
Dubbel
Couberhg en misschien te duur in de benzine.
Gas Zoeb,dus dat valt wel mee maar weegt niet op tegen belasting.Ben er ook niet rouwig om hoor,vond hem toch niet mooi:)
Hoi lieve meisjes van het Bezemtopic!

Ik kom even heeeeeeeel voorzichtig binnen schuifelen, met het schaamrood op mijn kaken en wel 1000 excuses voor het feit dat ik zo lang niks van me heb laten horen.....

Ik ben een tijdje heel druk geweest, waarbij ik niet de tijd had om te reageren en wilde eerst helemaal bijlezen voordat ik weer aan zou sluiten.. Maar dat bijlezen werd zo'n klus dat het er maar telkens niet van kwam en toen werd het steeds lastiger!! En toen kreeg ik tijdens mijn vakantie zo'n lieve krabbel van Goldie, waar ik was en of ik niet meer meebezemde, en toen voelde ik me heeeeel schuldig! :(

Ik zou heel graag weer meedoen, zeker nu de vakantie is afgelopen en het echte werk weer begint, maar ik snap het ook als jullie lekker met z'n allen verder gegaan zijn en geen zin hebben in "afhakers".

Laat het maar weten, dan zal ik proberen om in het vervolg weer wat trouwer te zijn! (Ik heb trouwens wel een to-do-lijstje liggen, voor de laatste vakantie-dingen. Ik ben dus best goed aan het bezemen.. )

Veel liefs van Hizzel
Welkom terug Hizzel :-)

En je niet schuldig voelen hoor. Pak een bezem en schuif weer gezellig aan
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hello maisjes, repetitie ging goed!

Fijn dat jullie zo genoten hebben Mamz

Hizzel leuk dat je er weer bent, Niet schuldig voelen hoor!

Hmmm...zal ik (of iemand anders) Allis ook eens krabbelen?

Ik denk net als jij Zoeb, ook vaak aan haar...

Mijn bezemlijstje van vandaag was af, morgen wordt er niks gebezemd want ik ga een dagje met pleegmutti op stap. Gezellig!
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 22:04
Reden: Dat waren wel heel veel uitroeptekens..
% gewijzigd
Jonna, balen van die baan...maar dat meezeilen klinkt dat weer wel heel leuk!
Ik hoef thuis niks te doen, behalve wassen. En dat houd ik nu aardig bij.

Ik ga proberen of ik woe + do kan compenseren en dan vrijdag een snipperdag ertussen pla. Dan werk ik er 7 en ben ik er 5 vrij.

Anders neem ik ma+ vrij.

Thnx voor het meedenken, ik heb er echt wel wat aan ook al zeggen jullie allemaal iets anders
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoi Hizzel!

Jonna, jammer!
Even 38 pagina's bijgelezen...

Gefeliciteerd met zovelejaarshuwelijken, theorie-examen...

Leuk dat Coeberghzoon naast een Villarealer mocht meelopen.

Weeralarm is zo'n beetje langs me heengegaan. Kostte ons wel de geplande waddenloop, maar we konden schuilen bij iemand met een grote tent.

Heel veel sterkte voor vriendin van 1609. Hoop dat ze snel inziet dat ze in haar eentje veel sterker is dan met dit sujet. En hoop nog harder dat hij haar niet overhaalt om te gaan samenwonen.

Voor de rest: hoop dat ik geen belangrijke dingen ben vergeten. Bedtijd trouwens.

Truste!
Jonna dat is pas gaaf, zeilen op een tweemaster. Dat is al heel lang een wens van manlief en mij. Wij waren vandaag op onze zeilboot en we hebben besloten dat nu het wat beter met manlief gaat om morgen oudste te vragen toch de accu's in de boot te zetten, de zeilen erop te doen en toch nog van de boot te gaan genieten. Het kriebelde nogal toen wij vanmiddag die zeilers zagen. Het was erg lekker op de boot en er stond een lekker zeilwindje. Helaas komen wij zonder motor de jachthaven niet uit. 't Is allemaal kielekiele en de boot is net iets te groot om dat zonder ongelukken te kunnen. Dus morgen gaan wij lekker ook. Heerlijk.

De boot is trouwens naar ons meiske vernoemd.

Heb er verschrikkelijk veel zin in.
Hizzel

Eigenlijk moet er staan: "Welkom terug" maar die is er niet.

Wat is er veel geschreven hé Mamz. 38 pagina's in een week. Jeetje.

Jonna jammer van de baan. Is altijd een teleurstelling.

Pips blij dat je eruit bent.

Gold jammer dat het zo ver weg is. Anders was ik om een hoekje komen kijken.

Lukt het je nog niet met die smiley's??

Ze zijn leuk hé.

Goedemorgen!

Mooie boot Zoeb, fijn dat jullie weer gaan varen!

Gezellig dat je er weer bent Hizzel.

Wat jammer van de baan Jonna, vooral omdat het dé baan was.

Ik ga weer eens opschieten, heb een lange dag voor de boeg.

Lijst is niet lang vandaag,

- Werken.

- Wasje draaien.

- Beginnen met tas inpakken voor morgen.

Fijne dag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
gorups

:-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Môgge,

Ben weer eens op mijn werk. Maar 't is rustig.

Bankieren werkt zoals gewoonlijk als een tierelier. Fijn, laat het zo blijven.
Hi! Gisteren weinig terecht gekomen van mijn plannen om die ene kamer aan te pakken. Was moe en heb gewoon lekker op de bank gehangen.. moet kunnen. Morgen komen ze meten of de nieuwe bank naar binnen past.. spannend!! Als dat niet lukt moeten we dus een plan gaan bedenken hoe ie dan wel naar binnen kan maar dat zal wat meer voeten in aarde hebben.

Ik ga dus maar heeeeel hard duimen.

Jonna, gezellig dat je dr weer bent. T is gek maar als iemand er dan even niet is valt het meteen op, je wordt gemist!

Jammer van die baan maarrr.. eigenlijk kan het niet echt DE baan geweest zijn. Die gaat gewoon nog komen en dan is ie voor jou!!

Hizzel, welcome back! Volgens mij 'kennen' wij elkaar nog niet maar dat komt vanzelf.

Pip, ik zou voor optie 1 gaan. Persoonlijk krijg ik het een beetje benauwd van het idee om 8 dagen achterelkaar te werken. Maar volgens mij ben jij wel wat stoerder als ik (dan ik? dat weet ik nooit.. heel suf).

1609, het is moeilijk voor je dat je vriendin toch weer contact met hem opneemt maar onthou vooral: jij doet het goed. Meer kun je echt niet doen!

Zoebie, heeeerlijk dat je gaat zeilen! Ik ben niet zo'n held op het water maar ik kan me voorstellen dat mensen daar heel erg van kunnen genieten. Veel plezier!

En nu.. an die arbeit!

De meeste collega's zijn weer aan het werk dus het begint weer wat drukker te worden, wel fijn..
Goeiemorgen (zei ze zonnig terwijl ze eigenlijk ongelofelijk baalt dat ze zonder reden te vroeg uit bed is gekomen)

Vandaag:

Wasje ophangen

Nog een bakske leut (nu)

Waarschijnlijk een spelletje met de kinders met gezinsverzorgster

Kamer aan kant

WSW aanvraag invullen (duh, zit het uit te stellen)

Ik ben ondertussen hardnekkig aan het negeren dat de papa van mijn kinderen me zondag belde dat hij een mislukte zelfmoordpoging had gedaan en dat de kinderen hem eigenlijk heel graag willen zien :(
Goedemorgen!

Mamz, wat een rot bericht om te horen! Waarom negeer je het?

Hizzeltje! Daar ben je weer! Leuk en welkom terug!

Mooie boot Zoeb, leuk dat jullie weer wilen gaan varen. Voor mij hoeft het even niet meer

Gelfling, leuk een nieuwe bank! Wat voor een is het nou geworden? Hier gaat het nog een hele klus worden om de bank in de kamer te krijgen, we wonen op de eerste verdieping en de bank zal dus via het dakterras naar boven moeten. Maar we hebben nog even tijd om te bedenken hoe we dat gaan doen, we krijgen de bank pas ergens in oktober.

En ja, je hebt gelijk, ergens is een mooiere baan voor me, maar deze had ik zoooo graag willen hebben!

Opstaan en doorgaan!

We hebben een weekje vakantie en vandaag gaan we naar een nieuw dakterras set kijken bij intratuin. Ze geven heel veel korting.

Verder gaan we oude plekken bezoeken, waar we, ooit toen we kind waren, geweest zijn.

Morgen ook een drukke dag. Ixsje komt, man jarig, feestje, visite.

Geniet!
Nikki je hebt me aangestoken met het Intratuinvirus. Ook na al die reclame op tv van 50% korting ben ik om gegaan en vanmorgen met een volle auto planten thuisgekomen. Dat is leuk winkelen. Allemaal vaste planten voor de helft. Volgend jaar ben ik er blij mee. Nu is bijna alles gepoot. En ik heb er weer 2 vlinderstruiken bij gekocht omdat we hebben genoten van alle vlinders in de tuin dit jaar. Gisteren nog steeds alweer een koninginnepage. Ze blijven komen en zoeken de laatste bloeiende bloemen op.

Wat is ie mooi hé????

Bij intratuin zag ik ook een heel mooi klein vlindertje. Heb er met mijn mobiel een foto van gemaakt. Moet alleen even mijn kabeltje zoeken. .

Fijn zo'n heerlijke zomer die zo lang duurt.

Geniet.
Hebben jullie al gestemd voor de FvdM. verkiezing?

Ik wel en ik heb op Bor gestemd. Wordt hard tijd dat zij het ook eens wordt. Mag ik hier de link van het stemmen neerplempen?

http://www.viva.nl/category/fvdm
Helleu,

Ik kan met mijn mobiel niet stemmem Zoeb.

Misschien beter, want ik heb gelezen dat Quirijn van 100plus ook genomineerd is.

Hoef ik niet te kiezen!!

Nu weer werken, mooie foto van vlinder trouwens!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Klopt Nik, maar dat zag ik pas nadat ik al op Bor gestemd had.

Nou Misschien is Q dan volgende maand aan de beurt.

Nog niet gestemd, dat doe ik wel ff thuis.

Ik heb besloten: werk tot en met dinsdag en dan woensdag t/m zondag vrij! Dan 4 dagen werken en een week vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven