Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Veel plezier met jezelf, Pip!
Mogu...

I'ts als jij mij kan vertellen hoe ik dat kan veranderen...Graag!

Gister toch iets teveel Coebergh op..wel lekker bijgekletst met vriendin.

Mamz..Fijn dat zoon het toch fijn vond dat ik er was.Zoon hier zag middagje spelen ook wel zitten!

Zoeb..ben erg blij dat je het zo naar je zin hebt gehad.Klinkt ook als een gezellige bende!!Veel plezier vandaag met de Zoebroute!

Ik hoop stiekem dat ik vanmiddag nog even op het ligbed in tuin kan liggen...er even een uurtje tussenuit zou erg prettig zijn.(vroegah kon ik met gemak een nachtje overslaan )
eerst een itsman uit bed trommelen mamz, geloof dat die nog niet echt wil

coebergh ik heb je een berichtje gestuurd op hyveshoe je dit kan doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tot 14:00 uur ziet het schema er zo uit:

50 blz lezen

Klusje (was ophangen, vaatwasser inruimen)

Kwartiertje forummen

en dan weer van voren af aan.

Daarna is Pip aan de beurt!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Succes Pips!

Goed dat je jezelf die disipline op kan leggen!

Ik hou vandaag een rustdagje samen met kids.Heb net samen met ukkie gedoucht,nu ga ik tosti's maken.Daarna ukkie naar bed en oudste 2 willen graag op de uitgeklapte bank een dvd kijken.

Rainz..al een beetje van de schrik bekomen?

It's..bericht ontvangen!heb je uitgenodigd als vriend.

Druifje..wat sneu voor je dochter!!En voor jullie!Krijgt ze wel loopgips?dochter hier durfde daar eerst niet op te lopen,maar ze zijn dan wel een stuk mobieler.Sterkte ermee!

Boro..ik zie net kaartje voor A op kast liggen!En ik was er van overtuigd dat ie met andere post was meegegaan.Kaartje komt deze week dus...

Tosti's zijn klaar!!
Mogguh.....

Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad Zoeb!

Mooi schema Pips, dat is wel uit te houden zo.

Mamz ook mee naar de meet, dan zou mijn autootje (Fuss, Coebergh, jij, en ik zei de gek) vol zijn.

Oh en die afgesloten Hyves is een fijn idee hoor, maar nu kan ik bij niemand meer kijken!

Is het ook niet zo dat ik per persoon kan blokkeren of zo?

Ps: Boro, van mijn dus nog geen kaartje... Zo attent ben ik dus. Helemaal vergeten en niks geschikts in huis. dus het komt nog wel hoor, ik weet alleen nog niet wanneer

En vanmiddag gaan wij naar mijn ouders.

Meer info op de BH.
Goedemorgen allemaal!

Zoebie, ik moest wel lachen om je verhaal, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!

Hier zit de was alweer in de machine, en er ligt een stapel klaar om op te ruimen. James is de auto wassen (die wordt een beetje door mijn gebezem aangestoken :-) ) en dan kunnen we alweer weg, we hebben een kinderfeestje vanmiddag.
Nog 50 pagina's en dan heb ik het hele boek doorgeworsteld. En dan beginnen we vanavond nog een keer van voren af aan.

Vanaf morgen proefexamens en kijken op welke punten ik nog moet oefenen.

(ik mag van mezelf nog tot 13:00 uur forummen )

Heb heerlijk gelunched, een recept uit O magazine. Prutje van kikkererwten gemaakt (ouderwets met gedroogde erwten die gister 8 uur hebben geweekt) dat op brood met gegrilde bacon, tomaat en wortel. Twee sandwiches en een glas karnemelk en ik zit bomvol.
Nog een paar klusjes en dan rust!
Zo, lijstje is afgewerkt!

Zo meteen sporten dus ben nu gauw aan het lunchen, een stuk soberder dan die uitgebreide lunch van jou, HPL, maar wel met lekker vers brood dat vanochtend bezorgd is en een gekookt eitje. (moest toch een ei koken voor de hond want volgens de dierenarts is dat goed voor haar vacht)
Man heeft nog steeds een zere rug, maar verder gaat het wel met hem. Praatjes heeft hij niet meer zo, maar is inmiddels wel al aan het kijken wat voor lease-auto hij deze keer graag zou willen. Hij loopt een beetje op de zaken vooruit, zullen we maar zeggen.

Met mij gaat het ook wel weer. Gisteren gewandeld met mijn moeder, maar die kletst dan zoveel dat ik nog mijn hoofd niet leeg krijg. Vanmorgen maar in mijn uppie gaan wandelen, twee rondjes door het bos. Al denkend rondlopen, ruim een uur gewandeld. Nu is wel mijn hoofd een beetje leger, scheelt een stuk.

Vandaag alleen even ego-post, het zit me toch nog steeds niet lekker. Bedoel, ben 26, als het verkeerd was afgelopen had ik nu al weduwe geweest... wil er niet aan denken, maar blijft maar door mijn hoofd heen spoken. Vanavond nog een rondje wandelen, die gedachten moeten mijn hoofd uit.
Rainz het lijkt me heel logisch dat je dat ongeluk niet zomaar uit je kop krijgt.

Hier is het zooooo lekker rustig!
Toch een werk hoor even je tuintje inrichten.

Wel leuk geworden. En 't is hier errug druk op de straat,

Even een korte impressie:

Foto....

Mijn voortuin

Optocht
Gezellig Zoeb!

Mooie film gekeken (The Duchess) echt prachtig! Nu eten bij Broer, altijd leuk die onverwachte dingen
Itsme, wat is het geworden?

Lekker he Pip van die onverwachte dingen, kan ik ook zo heerlijk van genieten.

Rainz, het is ook niet niks...... er is nogal wat voorgevallen zeg. En logisch dat je gaat malen. Prettig dat je tijdens de wandelingen door kunt waaien. Geef het de tijd!

Druif, wat vervelend Meisje! Ik heb op het andere topic gereageerd, ik bel je van de week.

Fijn dat je terug bent trouwens!

Zoeb, wat een verhaal van de auto! Geweldig! Zag je zo staan bij de autohandelaar!

Super fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad.

Wat ziet het er heerlijk zonnig uit bij jullie! Hier regent het alweer.......

Gisteren een heerlijke dag gehad met kleinezoon en Boefje. Lekker boodschapjes gedaan en dan is een 5-jarige een enorme hulp

's Middags en 's avond de BBQ bij dochter en schonezoon, was ontzettend gezellig én lekker! De meiden (en aanhang) van man hebben hier gezellig geslapen, heerlijk ontbijtje, lekker gekletst en vanmiddag hebben we ze terug gebracht naar hun woonplaats. Man en ik zijn een beetje duf......
zo even snel een berichtje voordat we gaan eten

we zijn naar park de hoge veluwe gereden om daar heerlijk burgerlijk op de witte fietsen op zoek te gaan naar bramen en mooie plekjes om foto's te maken.

Rainz, natuurlijk ga je malen. Dat is niet meer als logisch, dat zou ieder mens doen.

Jonna, lekker is dat he als iedereen thuis is en blijft slapen. Ik kan daar ook wel van genieten als ik weer eens bij mijn ouders ben en al mijn zusjes er ook weer zijn.

De onverwachte dingen vind ik altijd het leukste in het leven eigenlijk. Daar kan ik echt gelukkig van worden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Druifje vind jij dat een rustige lekkere vakantie. Kind met een gebroken scheen- en kuitbeen lijkt me niet echt rustig. Nou ja dat ze alleen maar kan zitten' misschien. Maar wel heftig. En vervelend voor meiske. Zo in de vakantie. Hoe oud is ze? Ik las ergens 3 jaar? Aggottegot. Zo'n ukkie.

Ik ga ook naar de meet. Althans als alles hier weer rustig is. Lijkt me helemaal super zeg.

Fus heb je erg veel last van je bil? Wat een hoop werk zeg, zo'n verhuizing. Ach en de laatste loodjes. Nog effe doorzetten denk ik. Brrr.

Rains zo te lezen is man nu toch wel onder de indruk.

Hopelijk heeft ie er wat van geleerd. Dit heeft ook voor jou even tijd nodig.

Gold stuur even je adres via de Hyves, dan stuur ik de jurk op.

Fijn dat je er zo blij mee bent. Misschien moet ie ietsje ingenomen worden.

Knip en plak vanaf de 2e bladzijde. Er wordt hier zoveel geschreven. En als ik terug ga naar de 1e bladzijde zonder knippen en plakken ben ik alles kwijt.

Nikki dat is niet zo hoor, dat je kaal wordt als de verf er te lang inzit. Die is gewoon na een half uurtje uitgewerkt.

Ik heb er eens een uur mee ingezeten door dit forum. Was het helemaal vergeten. En er was niets geks gebeurd. Had al mijn haar nog en de kleur was ook goed.

1609 is je lijstje nog af?

En MissM.Ik zie jou lijst ook niet meer. Is het gelukt. Pffft dat was wel een end lijst zeg.

Ik heb mijn Hyves ook afgeschermd voor de meethyves. Alleen vrienden kunnen nog kijken en vandaag kreeg ik er een vriendinnetje bij. Boro zo lief je krabbel. En ik ben nog steeds op zoek naar een nog stoerdere kaart met een Harley of zoiets. Dus die komt er ook vast nog aan. Al moet ik een foto van zoon's Harley sturen als ik er geen kan vinden. Maar komen doet ie. Zeker weten.

Mamz, autobedrijf zat aan de Waalhaven. Geen idee of dat Noord of Zuid is. Het was alleen een rotend van het CS af.

Trouwens familie snapte niet dat ik niet even gebeld had om me daarvandaan op te halen, Tsja als ik dat had geweten had ik een wat rustigere reis naar M gehad. Och ik heb al met al een heerlijke dag gehad en vandaag was ook super. Met anlief in de rolstoel het hele festivalterrein afgelopen. En we zijn ook zo weer thuis als het nodig was. En we kwamen natuurlijk het hele dorp tegen en hebben met iedereen gebuurt. Was errug leuk, ook vandaag.

En Jonna hier heeft de hele dag de zon geschenen. En ze hadden regenbuien voorspeld. Niets gevallen hier.

Het was heel heet, Zeker bijna 30 graden in de zon. En druk. Ben benieuwd hoeveel mensen er zijn geweest vandaag. Maar veel meer als 10.000. Het was heel heel erg druk.

Leuk is dat die onverwachte slapers. Ik geniet er ook altijd enorm van.

Bah Pips vervelend met dit weer om weer van voren af aan te moeten beginnen.

Its ik vind de Hoge Veluwe zoooo mooi. Willen we ook nog een gaan fietsen. Volgend jaar zeker.

Jeetje ik hoop echt dat ik niets ben vergeten. Zoja excuseer me dan hoor, 't Is hier niet bij te houden gewoonweg. Wel gezellig.

Ik hoop dat jullie niet afgeschikt zijn van mijn lap tekst.
Wat heb ik genoten vandaag!
Kort maar krachtig Pips. Vond het nogal een bizar verschil met mijn post.
Navond.

Vanochtend weer een enorme scene gehad met Oudste (baalt).

Verder naar het bos geweest met oma, en dat was wel gezellig.

Het is me niet gelukt om haar te vertellen dat ik teleurgesteld was in haar non-actie van gisteren..
Mogguh! Waarom is dat weekend altijd zo snel voorbij?
Mogguh. Ja Pips erg he en dan met dat lekkere weer. Boooeeeee haat de maandag.

Mamzz je weekje rust is dus echt voorbij. Fijn dat je het je moeder hebt kunnen vertellen. Wat vond ze ervan?

Meiden de bobbel in mijn borst is opeens een stuk kleiner aan het worden.

Jippie.
Dat is goed nieuws op de maandagochtend Zoeb!Moet je nog terug naar ziekenhuis voor knobbel?Fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad!Je "klinkt"iig erg vrolijk!

Pips...gaan jij en MrN nog op vakantie?

Mamz..wat vervelend dat je weer een scene had met oudste.En dat je je moeder niet hebt kunnen vertellen dat je teleurgesteld was.Nu blijf je daar weer mee lopen..Maar je weet het he,als ik ergens mee kan helpen doe ik dat graag.

Vandaag:

stoffen,stofzuigen,dweilen huiskamer

keuken opruimen en poetsen

wassenzit erin!

wc poetsen

ramen zemen

boodschappen doen

Fijne dag allemaal!!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 10-08-2009 11:38
Reden: nog meer strepen
% gewijzigd
Da's mooi Zoeb! Zag er leuk uit je dorpsfeest

Vandaag druk:

- plamuren

- voorstrijken

- naar de stort

- afhankelijk van voorstrijk latexen

- inpakken

- afwasmachine uitruimen en inruimen en dat ga ik nú doen!

Fijne dag allemaal!
Hoi meiden,

Bedankt voor de lieve berichtjes voor mijn dochter. Het gaat om de oudste van 5. Het zijn vermoeiende dagen, omdat ze praktisch niets zelf kan. Met krukken lopen gaat nog niet denderend, dus uiteindelijk wordt er na een paar passen toch weer getild; naar de wc, naar de auto, naar de bakfiets, weer naar de keuken, naar de bank... en nu is man weer werken dus moet ik het zelf doen.

Ik zie echt als een berg op tegen deze week. Man is extreem druk na 2 weken vakantie en moet wrsch. ook 's avonds werken. En hij heeft de oudste echt gruwelijk verwend door ala minuut voor haar klaar te staan. Hij voelt zich een beetje schuldig (hij heeft de gebruiksaanwijzing van de glijbaan niet goed gelezen voodat ze er vanaf gleed) en probeert het nu goed te maken.

Wow, fussie... je hebt plannen vandaag..

Mijn lijstje voor vandaag:

* stofzuigen benedenverdieping

* afspraak maken gipskamer

* vakantiewas draaien

* was opvouwen

Als ik hier aan toekom vind ik dat al heel wat, want zodra ik mijn kont keer wordt er ruzie gemaakt hier. De vervelling begint toe te slaan bij de oudste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven