Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
donderdag 13 augustus 2009 om 18:32
Oh Bor ik heb er deze week twee op de bus gedaan. Ik zag 2 leuke en moest meteen aan A denken en omdat ik het adres in mijn portemonne heb zitten kon ik ze ook meteen posten.
A's adres blijft daar dus nog zitten. Is zoooo gemakkelijk.
Ik hoop dat ie ze leuk vind. Vooral die aap vond ik nogal vermakelijk.
A's adres blijft daar dus nog zitten. Is zoooo gemakkelijk.
Ik hoop dat ie ze leuk vind. Vooral die aap vond ik nogal vermakelijk.
donderdag 13 augustus 2009 om 18:57

donderdag 13 augustus 2009 om 20:09
Hallo allemaal!
Eerst een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, ik heb terug gelezen (was wel even bezig ) en jullie zijn allemaal lieverds!
En beterschap voor de zieken (en daar horen ook de huisdieren bij).
Wij zijn hier ondertussen een heel eind verder gekomen, al zie ik door de bomen het bos niet meer. Wat hebben wij toch veel spullen, en dan vooral boeken
Gisteren zijn we naar de Ikea geweest, waar we drie stuks Benno en 1 stuk Goliath hebben gescoord. Die staan ondertussen opgesteld, en het huis is nu officieel dichtgeslibt Het ergste is dat het kamertje nog steeds niet leeg is, en dat ik van een aantal spullen niet weet waar ik er mee moet blijven.
In de slaapkamer staan nu twee vuilniszakken met schoenen, daar moet ik nog een plekje voor vinden. Verder moeten er nog 3 dozen en 2 kratten in de overvolle berging gepropt worden. En dat terwijl we vandaag 5 vuilniszakken aan spullen uit het huis verwijderd hebben!
Maar voor vandaag hou ik er mee op, nu ben ik moe en ga ik lekker bankhangen.
Tot later!
Eerst een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, ik heb terug gelezen (was wel even bezig ) en jullie zijn allemaal lieverds!
En beterschap voor de zieken (en daar horen ook de huisdieren bij).
Wij zijn hier ondertussen een heel eind verder gekomen, al zie ik door de bomen het bos niet meer. Wat hebben wij toch veel spullen, en dan vooral boeken
Gisteren zijn we naar de Ikea geweest, waar we drie stuks Benno en 1 stuk Goliath hebben gescoord. Die staan ondertussen opgesteld, en het huis is nu officieel dichtgeslibt Het ergste is dat het kamertje nog steeds niet leeg is, en dat ik van een aantal spullen niet weet waar ik er mee moet blijven.
In de slaapkamer staan nu twee vuilniszakken met schoenen, daar moet ik nog een plekje voor vinden. Verder moeten er nog 3 dozen en 2 kratten in de overvolle berging gepropt worden. En dat terwijl we vandaag 5 vuilniszakken aan spullen uit het huis verwijderd hebben!
Maar voor vandaag hou ik er mee op, nu ben ik moe en ga ik lekker bankhangen.
Tot later!
donderdag 13 augustus 2009 om 21:09
Zoeb, het lijkt zo'n mooi plan van je broer, maar nogal heftig. Hoop dat alle uitgenodigde gasten wel aan zijn plan meedoen..
Hoop ook dat de Imodium zijn werk doet en jullie je welverdiende rust krijgen
Pip, draaierig en duizelig klinkt niet als een normale koppijn. Even afwachten dus wat het wordt..
Goldie, lekker, op reis! Hier ook vakantie! Hoef pas de 31ste weer op kantoor te zijn.
MissM, dat dichtgeslibte huis komt wel goed. Eerst maar even de kleine werpen..
Gelfling, op zich is het mogelijk om te werken zonder verbinding met het forum. Tenminste, het lukt mij, en ik ben behoorlijk verslaafd. Helpt het idee dat er iemand over je schouder heen kan kijken naar wat je doet?
Die sneakies van de politie, woningbouw en nog een derde organisatie hadden met hun poortactie gelijk maar eens onderzocht of er rariteiten in of rond huis waren. Mijn huis en tuin zijn gelukkig door de keuring heengekomen.
Best slim eigenlijk, ben benieuwd of ze nog tegen illegaal gedoe zijn aangelopen.
Mijn knijn is nog steeds niet beter verklaard. Oei, ik doe alsof van niet, maar ik zit best in mijn piepzak daarover.
Hoop ook dat de Imodium zijn werk doet en jullie je welverdiende rust krijgen
Pip, draaierig en duizelig klinkt niet als een normale koppijn. Even afwachten dus wat het wordt..
Goldie, lekker, op reis! Hier ook vakantie! Hoef pas de 31ste weer op kantoor te zijn.
MissM, dat dichtgeslibte huis komt wel goed. Eerst maar even de kleine werpen..
Gelfling, op zich is het mogelijk om te werken zonder verbinding met het forum. Tenminste, het lukt mij, en ik ben behoorlijk verslaafd. Helpt het idee dat er iemand over je schouder heen kan kijken naar wat je doet?
Die sneakies van de politie, woningbouw en nog een derde organisatie hadden met hun poortactie gelijk maar eens onderzocht of er rariteiten in of rond huis waren. Mijn huis en tuin zijn gelukkig door de keuring heengekomen.
Best slim eigenlijk, ben benieuwd of ze nog tegen illegaal gedoe zijn aangelopen.
Mijn knijn is nog steeds niet beter verklaard. Oei, ik doe alsof van niet, maar ik zit best in mijn piepzak daarover.
donderdag 13 augustus 2009 om 21:43
MissM, wadisun Benno en Goliath?
Mijn Ikea kennis gaat niet verder dan de Billy's en servies Arv...
En 5 vuilniszakken het huis uit is heel erg goed!
Mamz, 31 aug weer aan het werk? Da's nog heeeel ver weg hoor!
Wat is er met het zieke konijn aan de hand?
Hoe is het gegaan vandaag Pips? Voel je je al wat beter?
Boro
Zusenzo, nog nieuws van je vriendin?
Allis, lees je nog mee en kom je nog eens langs? Please?
Ik ga een paar tassen pakken.
Even paar daagjes weg: Ik heb er zin an! Morgen als de oudste klaar is van werk rijden we door naar het hotel.
Zaterdagochtend met de boot over naar Texel en zondag gaan we in Beverwijk naar de Zwarte Markt.
En dan komen we 's avonds laat weer terug.
Mijn Ikea kennis gaat niet verder dan de Billy's en servies Arv...
En 5 vuilniszakken het huis uit is heel erg goed!
Mamz, 31 aug weer aan het werk? Da's nog heeeel ver weg hoor!
Wat is er met het zieke konijn aan de hand?
Hoe is het gegaan vandaag Pips? Voel je je al wat beter?
Boro
Zusenzo, nog nieuws van je vriendin?
Allis, lees je nog mee en kom je nog eens langs? Please?
Ik ga een paar tassen pakken.
Even paar daagjes weg: Ik heb er zin an! Morgen als de oudste klaar is van werk rijden we door naar het hotel.
Zaterdagochtend met de boot over naar Texel en zondag gaan we in Beverwijk naar de Zwarte Markt.
En dan komen we 's avonds laat weer terug.
donderdag 13 augustus 2009 om 22:12
Helleu, ik ben weer thuis. Wat een dag weer zeg!
Oei, ik hoop dat het goed gaat met je konijn Mamz.
Ik weet helemaal nix van/over Ikea, alleen dat ze vieze balletjes verkopen en lekkere Daim! Dus vertelvetrel MissM!
Klinkt goed jullie weekend Goldie!
Sportman had zijn bezem lijstje mooi af, het terras is chique geworden, ik ben er helemaal blij mee.
Nu dat plafond nog en we kunnen er weer jaren, dat hoop ik dan, tegenaan!
Oei, ik hoop dat het goed gaat met je konijn Mamz.
Ik weet helemaal nix van/over Ikea, alleen dat ze vieze balletjes verkopen en lekkere Daim! Dus vertelvetrel MissM!
Klinkt goed jullie weekend Goldie!
Sportman had zijn bezem lijstje mooi af, het terras is chique geworden, ik ben er helemaal blij mee.
Nu dat plafond nog en we kunnen er weer jaren, dat hoop ik dan, tegenaan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 13 augustus 2009 om 22:54
Oeh, daimtaart van de ikea! Lékker! En wie het niet kent, die haal ik voor de meeting bij mij thuis dan wel!
De dag is weer voorbij voor vandaag!
Goldie, geniet er lekker van!
Mamz, ik duim voor je konijntje!
Zoeb, gaat het weer een beetje? En af en toe down is ook oke hoor!
Pips, howdoejoefeeeeelnow?
MissM, gewoon rustig weggooien. Jaar niet gebruikt is in principe weg. En als je dat bij boeken jammer vindt vraag je aan je bezoek of ze een boek willen uitzoeken.
Livre, ik vind het gezellig dat je ook hier bent. Maakt het makkelijker om even bij te kletsen En goed gebeld vandaag!
Gelfling, morgen weer een dag om te werken?
Hier vandaag totaal geen kluszin Lief ook niet, dus we hebben vandaag maar inkopen gedaan. Handdoeken en theedoeken (vind ik zó leuk om te kopen!), mooie lampen voor boven de tafel en bij de zithoek en tapijttegels voor Zoon.
Wel nog al het blauw geschilderd op de zolder van Zoonlief
Morgen:
in de ochtend alles inpakken
in de middag zolder schilderen
in de avond boodschappen doen
's nachts slapen
Trouwens, ik typ het wel met zo'n smiley erachter maar ik droom momenteel zo ontzettend veel dat het soms ontzettend vermoeiend is. Dus nu hoogste tijd om lekker te gaan liggen
De dag is weer voorbij voor vandaag!
Goldie, geniet er lekker van!
Mamz, ik duim voor je konijntje!
Zoeb, gaat het weer een beetje? En af en toe down is ook oke hoor!
Pips, howdoejoefeeeeelnow?
MissM, gewoon rustig weggooien. Jaar niet gebruikt is in principe weg. En als je dat bij boeken jammer vindt vraag je aan je bezoek of ze een boek willen uitzoeken.
Livre, ik vind het gezellig dat je ook hier bent. Maakt het makkelijker om even bij te kletsen En goed gebeld vandaag!
Gelfling, morgen weer een dag om te werken?
Hier vandaag totaal geen kluszin Lief ook niet, dus we hebben vandaag maar inkopen gedaan. Handdoeken en theedoeken (vind ik zó leuk om te kopen!), mooie lampen voor boven de tafel en bij de zithoek en tapijttegels voor Zoon.
Wel nog al het blauw geschilderd op de zolder van Zoonlief
Morgen:
in de ochtend alles inpakken
in de middag zolder schilderen
in de avond boodschappen doen
's nachts slapen
Trouwens, ik typ het wel met zo'n smiley erachter maar ik droom momenteel zo ontzettend veel dat het soms ontzettend vermoeiend is. Dus nu hoogste tijd om lekker te gaan liggen
vrijdag 14 augustus 2009 om 07:57
vrijdag 14 augustus 2009 om 07:57
Zoeb, wat een vervelend nieuws allemaal weer, , weet even niet wat ik verder nog zeggen kan.
Mamz, ik duim voor je dat je vandaag positief bericht krijgt over je konijn.
Fuss, dat is een aardig lijstje, succes ermee vandaag.
Man ziet inmiddels de muren op zich af komen en is strontchagrijnig. En ik ben chauffeur aan het spelen.
En dat zou nog meevallen als hij dan ook rust zou nemen, zodat hij snel weer op de been is, maar dat doet hij ook niet.
Anyway, vandaag werken, even rust.
Mamz, ik duim voor je dat je vandaag positief bericht krijgt over je konijn.
Fuss, dat is een aardig lijstje, succes ermee vandaag.
Man ziet inmiddels de muren op zich af komen en is strontchagrijnig. En ik ben chauffeur aan het spelen.
En dat zou nog meevallen als hij dan ook rust zou nemen, zodat hij snel weer op de been is, maar dat doet hij ook niet.
Anyway, vandaag werken, even rust.
vrijdag 14 augustus 2009 om 07:58
Mogge allemaal.
Daimtaart en een meeting bij Fus??? Heb ik wat gemist?
Of moet ik nu op de BH gaan kijken?
En wat een goede stelling, een jaar niet gebruikt dan kan het weg. Ik ben zo'n verzamelaar en ik kan niets wegdoen, bang dat ik het dan opeens mis. Mijn zolder puilt dan ook uit.
Mamz op het topic van Robo was er ook een forumster die een verstopt konijntje had, dat is wel goedgekomen.
Is dat niet heel duur? Je konijn zolang bij de dierenarts?
Onze poes was vergiftigd en net op tijd gered en die heeft een dag en een nacht aan het infuus bij de dierenarts gelegen. Ach het viel me eigenlijk best mee wat ik toen moest betalen. En poes was gered, dat was het allerbelangrijkste.
Geniet van je vrije dagen.
Gold fijn weekend in Texel en de zwarte markt in Beverwijk is zooooo groot. Niet zeeziek worden hoor op de boot
Nu ik het teruglees van die kaarten van A komt het lullig over en zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoelde dat A toch wel kaartjes krijgt van anderen als je het even vergeet. En het is voor A toch veel leuker om er zo af en toe eens een te krijgen dan opeens een hele stoot tegelijkertijd. En ik weet nog dat mijn meis kaarten geweldig vond, dus ik ben wat sneller in dat soort dingen. Was dus niet vervelend bedoeld.
Its nog vier dagen werken. Nog even aftellen. Lekker is dat zeg.
Ga je nog weg of heb ik nu niet goed gelezen.
Nik fijn dat het terras mooi is geworden.
En nu KOFFIE, Ik snak naar een bak,
Voor iedereen hier een dikke knuf en een hele fijne dag.
Daimtaart en een meeting bij Fus??? Heb ik wat gemist?
Of moet ik nu op de BH gaan kijken?
En wat een goede stelling, een jaar niet gebruikt dan kan het weg. Ik ben zo'n verzamelaar en ik kan niets wegdoen, bang dat ik het dan opeens mis. Mijn zolder puilt dan ook uit.
Mamz op het topic van Robo was er ook een forumster die een verstopt konijntje had, dat is wel goedgekomen.
Is dat niet heel duur? Je konijn zolang bij de dierenarts?
Onze poes was vergiftigd en net op tijd gered en die heeft een dag en een nacht aan het infuus bij de dierenarts gelegen. Ach het viel me eigenlijk best mee wat ik toen moest betalen. En poes was gered, dat was het allerbelangrijkste.
Geniet van je vrije dagen.
Gold fijn weekend in Texel en de zwarte markt in Beverwijk is zooooo groot. Niet zeeziek worden hoor op de boot
Nu ik het teruglees van die kaarten van A komt het lullig over en zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoelde dat A toch wel kaartjes krijgt van anderen als je het even vergeet. En het is voor A toch veel leuker om er zo af en toe eens een te krijgen dan opeens een hele stoot tegelijkertijd. En ik weet nog dat mijn meis kaarten geweldig vond, dus ik ben wat sneller in dat soort dingen. Was dus niet vervelend bedoeld.
Its nog vier dagen werken. Nog even aftellen. Lekker is dat zeg.
Ga je nog weg of heb ik nu niet goed gelezen.
Nik fijn dat het terras mooi is geworden.
En nu KOFFIE, Ik snak naar een bak,
Voor iedereen hier een dikke knuf en een hele fijne dag.
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:40
Goedemorgen!
Fijne dag in Blijdorp Boro, het is zo leuk daar.
Zo'n daimtaart vind ik dan weer nix, ik hou niet zo van chocolade geef mij maar drop!
Ooh, gezellig hè zo'n man in huis Rainz! Fijn dat je moet werken vandaag.
Kennen jullie dat mens die ging zwemmen? Die ging niet.
Ik had er geen zin in, dat vroege gedoe in dat natte water.
Ik ben nu thuis een beetje aan het bezemen, vaatwasser staat aan wasmachine en droger ook en ik heb net 23 handdoeken opgevouwen.
Nu even ontbijten en espresso's drinken, douchen en op de fiets springen.
Lijst voor vandaag,
- Naar Hellevoetsluis fietsen.
- Kijken voor een gasbbq en een tuinposter.
- Kijken voor een winterjas.
- Boodschappen doen.
- Naar kapper.
- Keuken opruimen.
- Was ophangen en opruimen.
Fijne dag in Blijdorp Boro, het is zo leuk daar.
Zo'n daimtaart vind ik dan weer nix, ik hou niet zo van chocolade geef mij maar drop!
Ooh, gezellig hè zo'n man in huis Rainz! Fijn dat je moet werken vandaag.
Kennen jullie dat mens die ging zwemmen? Die ging niet.
Ik had er geen zin in, dat vroege gedoe in dat natte water.
Ik ben nu thuis een beetje aan het bezemen, vaatwasser staat aan wasmachine en droger ook en ik heb net 23 handdoeken opgevouwen.
Nu even ontbijten en espresso's drinken, douchen en op de fiets springen.
Lijst voor vandaag,
- Naar Hellevoetsluis fietsen.
- Kijken voor een gasbbq en een tuinposter.
- Kijken voor een winterjas.
- Boodschappen doen.
- Naar kapper.
- Keuken opruimen.
- Was ophangen en opruimen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:15
Weet je wat lekker is Nikki? Dropijs! Vorig jaar eens gegeten, in Frankrijk. Zálig, ook al deed de naam anders vermoeden
Zoeb, ik heb gezegd dat als we verhuisd zijn we hier maar eens moeten meeten Vandaar dat taartje Je hebt dus niets gemist hoor.
Rainz, gelukkig maar dat je even kunt gaan werken dan. Hopelijk krijgt je man de rekening later niet gepresenteerd Beter nu wat rustiger aan doen dan later last. Maar ja, dat realiseer jij je waarschijnlijk wel en hij niet. Sterkte ermee!
Boor, veel plezier
Hier zit alweer wat meer in dozen intussen. En Zoon is eindelijk wakker en Lief ook. Die zijn niet meer vooruit te branden. Veel te laat naar bed, hard werken en voor Zoon hele lange dagen spelen, eisen hun tol. Gelukkig is Zoon volgende week bij zijn Pake, kan hij daar lekker bijkomen
Nog heel even forummen en dan gaan we maar weer
Zoeb, ik heb gezegd dat als we verhuisd zijn we hier maar eens moeten meeten Vandaar dat taartje Je hebt dus niets gemist hoor.
Rainz, gelukkig maar dat je even kunt gaan werken dan. Hopelijk krijgt je man de rekening later niet gepresenteerd Beter nu wat rustiger aan doen dan later last. Maar ja, dat realiseer jij je waarschijnlijk wel en hij niet. Sterkte ermee!
Boor, veel plezier
Hier zit alweer wat meer in dozen intussen. En Zoon is eindelijk wakker en Lief ook. Die zijn niet meer vooruit te branden. Veel te laat naar bed, hard werken en voor Zoon hele lange dagen spelen, eisen hun tol. Gelukkig is Zoon volgende week bij zijn Pake, kan hij daar lekker bijkomen
Nog heel even forummen en dan gaan we maar weer
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:20
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:27
Zus ik ben inderdaad weer uit mijn dip. Dat komt mede door jullie en door de goede tips op manliefs topic.
Ik zag het echt helemaal niet meer zitten door het idee dat deze toestanden een jaar konden duren en ook de mogelijkheid dat het nooit meer goed kwam.
Je kunt nog beter weten hoe lang iets duurt, dan kun je je erop instellen dan al dat onzekere. Ik kon me niet zetten in nog een jaar deze ellende. Manlief is sinds gistermiddag aan de loperamide en het gaat een stuk beter. Hij hoeft nu niet meer naar toilet te rennen. Gisteravond heeft hij de hele avond beneden gezeten. Fijn is dat zeg. Zoiets simpels en zo'n resultaat. Wat een hel was het de laatste weken.
Ik zag het echt helemaal niet meer zitten door het idee dat deze toestanden een jaar konden duren en ook de mogelijkheid dat het nooit meer goed kwam.
Je kunt nog beter weten hoe lang iets duurt, dan kun je je erop instellen dan al dat onzekere. Ik kon me niet zetten in nog een jaar deze ellende. Manlief is sinds gistermiddag aan de loperamide en het gaat een stuk beter. Hij hoeft nu niet meer naar toilet te rennen. Gisteravond heeft hij de hele avond beneden gezeten. Fijn is dat zeg. Zoiets simpels en zo'n resultaat. Wat een hel was het de laatste weken.