Het centraal forummer topic

26-06-2013 10:34 152 berichten
Hallo allemaal,

Regelmatig zitten wij met vragen en opmerkingen die door Viva niet beantwoord of opgelost kunnen worden. Het lijkt me een goede zaak om daar een sticky topic voor te hebben waar iedereen terecht kan met dit soort zaken, zodat we op het modtopic niet meer zo vaak offtopic hoeven te gaan.

Dussss, als er iets is dat we onder elkaar op kunnen lossen, dan kunnen we hier terecht met vragen en antwoorden.

Ik hoop dat dit een uitkomst zal blijken.
Eventjes uppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2013 @ 12:56:

[...]

Welke icoontjes? Waarvan?Ach, domme ik. ik bedoel de smiley's...
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Bailey01 schreef op 27 juni 2013 @ 14:40:

[...]

Ach, domme ik. ik bedoel de smiley's...

Bij mij zijn er geen smileys verdwenen, dus ik weet niet wat je bedoeld.

Ik weet wel dat als je zelf een bericht schrijft zonder te quoten, dat je dan op de rode letters REAGEER moet klikken om smileys te kunnen gebruiken
Ladies en gents,

De mods hebben besloten dat dit geen sticky zal worden.

Ik zal dus moeten blijven uppen.
Wat een goed topic Cateau!
quote:Cateautje schreef op 27 juni 2013 @ 16:43:

Ladies en gents,

De mods hebben besloten dat dit geen sticky zal worden.

Ik zal dus moeten blijven uppen.

UP

Ik help wel even
Ladies.
Jij hebt een streepje voor bij de mods! Ik heb ook al eenzelfde topic geprobeerd, ook geprobeerd om aan te vragen maar die van mij word als de wiedeweerga verwijdert. Vind het apart dat die van jou mag blijven staan.
En dan meteen maar deze. De eerste zin in het moderator topic

"In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators"

Ik vind dat ze dat moeten veranderen. Bij ieder verzoek word er namelijk beweert dat het off topic is. Ze kunnen er beter die vier dingen neerzetten die je daar wel mag verzoeken. En idd een sticky mod topic voor overige vragen (die niet over beleid gaan want dát maaag nieeet )
Even testen dan. Nou, ik krijg dit te zien als ik op de smiley knop druk. Geen smiley's meer

:cry::cry:

:heart::heart:

:smile::smile:

:duckie::duckie:

>-D>-D

|-)|-)

:'-(

;-);-)

enz, enz, enz...
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Ik wil het hier ook niet over beleid hebben. Dit topic is bedoeld om elkaar te helpen met zaken die niet door de mods (kunnen) worden opgelost.
Als forummer kun je niet veel dus wat is de bedoeling?
quote:Bailey01 schreef op 27 juni 2013 @ 20:11:

Even testen dan. Nou, ik krijg dit te zien als ik op de smiley knop druk. Geen smiley's meer

:cry::cry:

:heart::heart:

:smile::smile:

:duckie::duckie:

>-D>-D

|-)|-)

:'-(

;-);-)

enz, enz, enz...

Het kan zijn dat je browser niet goed is ingesteld.

Als het daar niet aan ligt, dan ben ik bang dat je dit toch op het bugtopic moet melden, op dezelfde manier als je hier hebt gedaan, want dit is dan een forumprobleem en is misschien een nalatenschap van de vernieuwing.

Rare zaak.
quote:nina1966 schreef op 27 juni 2013 @ 20:16:

Als forummer kun je niet veel dus wat is de bedoeling?

Als je het topic even door leest, dan kan je zien waar het over gaat.

Ik heb bijvoorbeeld de links neer gezet voor ad blockers omdat veel forummers last hadden van een vervelende reclame. Dat soort dingen kunnen hier onder elkaar worden opgelost.

Ook als je een goede tip hebt om één en ander soepeler te laten verlopen, is van harte welkom.
Misschien kun jij dan (ook) de OP aanpassen en vermelden als er weer een oplossing is gegeven. * Denkt even mee *
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Is er ergens nog een rel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 juni 2013 @ 21:40:

Is er ergens nog een rel?Nee, ik zoek me al weken rot maar er komt maar geen rel. Komt vast door dat nieuwe kleurtje, dat werkt rustgevend natuurlijk.
Wéér niet?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Onderwerpen zoeken voor het forum werkt niet meer, je komt dan terecht op blogs

Ik geloof dat iemand de oplossing had door te googlen:

forum viva het centraal forummer topic

Een ander topic mag ook natuurlijk.

en dan krijg je wat je hebt geschreven.

Weet iemand hoe ik Delta search van mijn computer kan krijgen? Het heeft zich geïnstalleerd terwijl ik iets downloadde. Krijg er een sik van, de bron is nergens te vinden.
Cadeautje, al eens gegoogled op "remove delta search"?
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2013 @ 10:40:

Veel mensen klagen over de pop up van 538. Hier kan je het mee weg krijgen.

ad block plus voor chrome

ad block plus voor firefox

ad block, plus voor internet explorer

ad block plus voor operaHier ben ik echt heel blij mee! Werd gewoon chagrijnig van die reclames.. opgelost :-).
..ben bij letter i ....I`m cool.
Wegens overweldigend succes, nog eventjes ge-upt.
Alleen voor het Viva forum moet ik m'n superieure Chrome inruilen voor dat brakke Internet Exploder, anders doet de helft het niet grrrrrr
quote:Cateautje schreef op 01 augustus 2013 @ 15:15:

Wegens overweldigend succes, nog eventjes ge-upt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven