Het centraal forummer topic
woensdag 26 juni 2013 om 10:34
Hallo allemaal,
Regelmatig zitten wij met vragen en opmerkingen die door Viva niet beantwoord of opgelost kunnen worden. Het lijkt me een goede zaak om daar een sticky topic voor te hebben waar iedereen terecht kan met dit soort zaken, zodat we op het modtopic niet meer zo vaak offtopic hoeven te gaan.
Dussss, als er iets is dat we onder elkaar op kunnen lossen, dan kunnen we hier terecht met vragen en antwoorden.
Ik hoop dat dit een uitkomst zal blijken.
Regelmatig zitten wij met vragen en opmerkingen die door Viva niet beantwoord of opgelost kunnen worden. Het lijkt me een goede zaak om daar een sticky topic voor te hebben waar iedereen terecht kan met dit soort zaken, zodat we op het modtopic niet meer zo vaak offtopic hoeven te gaan.
Dussss, als er iets is dat we onder elkaar op kunnen lossen, dan kunnen we hier terecht met vragen en antwoorden.
Ik hoop dat dit een uitkomst zal blijken.
donderdag 27 juni 2013 om 16:40
quote:Bailey01 schreef op 27 juni 2013 @ 14:40:
[...]
Ach, domme ik. ik bedoel de smiley's...
Bij mij zijn er geen smileys verdwenen, dus ik weet niet wat je bedoeld.
Ik weet wel dat als je zelf een bericht schrijft zonder te quoten, dat je dan op de rode letters REAGEER moet klikken om smileys te kunnen gebruiken
[...]
Ach, domme ik. ik bedoel de smiley's...
Bij mij zijn er geen smileys verdwenen, dus ik weet niet wat je bedoeld.
Ik weet wel dat als je zelf een bericht schrijft zonder te quoten, dat je dan op de rode letters REAGEER moet klikken om smileys te kunnen gebruiken
donderdag 27 juni 2013 om 20:07
En dan meteen maar deze. De eerste zin in het moderator topic
"In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators"
Ik vind dat ze dat moeten veranderen. Bij ieder verzoek word er namelijk beweert dat het off topic is. Ze kunnen er beter die vier dingen neerzetten die je daar wel mag verzoeken. En idd een sticky mod topic voor overige vragen (die niet over beleid gaan want dát maaag nieeet )
"In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators"
Ik vind dat ze dat moeten veranderen. Bij ieder verzoek word er namelijk beweert dat het off topic is. Ze kunnen er beter die vier dingen neerzetten die je daar wel mag verzoeken. En idd een sticky mod topic voor overige vragen (die niet over beleid gaan want dát maaag nieeet )
donderdag 27 juni 2013 om 20:17
quote:Bailey01 schreef op 27 juni 2013 @ 20:11:
Even testen dan. Nou, ik krijg dit te zien als ik op de smiley knop druk. Geen smiley's meer

:duckie:
>-D>-D
|-)

;-)
enz, enz, enz...
Het kan zijn dat je browser niet goed is ingesteld.
Als het daar niet aan ligt, dan ben ik bang dat je dit toch op het bugtopic moet melden, op dezelfde manier als je hier hebt gedaan, want dit is dan een forumprobleem en is misschien een nalatenschap van de vernieuwing.
Rare zaak.
Even testen dan. Nou, ik krijg dit te zien als ik op de smiley knop druk. Geen smiley's meer
>-D>-D
enz, enz, enz...
Het kan zijn dat je browser niet goed is ingesteld.
Als het daar niet aan ligt, dan ben ik bang dat je dit toch op het bugtopic moet melden, op dezelfde manier als je hier hebt gedaan, want dit is dan een forumprobleem en is misschien een nalatenschap van de vernieuwing.
Rare zaak.
donderdag 27 juni 2013 om 20:19
quote:nina1966 schreef op 27 juni 2013 @ 20:16:
Als forummer kun je niet veel dus wat is de bedoeling?
Als je het topic even door leest, dan kan je zien waar het over gaat.
Ik heb bijvoorbeeld de links neer gezet voor ad blockers omdat veel forummers last hadden van een vervelende reclame. Dat soort dingen kunnen hier onder elkaar worden opgelost.
Ook als je een goede tip hebt om één en ander soepeler te laten verlopen, is van harte welkom.
Als forummer kun je niet veel dus wat is de bedoeling?
Als je het topic even door leest, dan kan je zien waar het over gaat.
Ik heb bijvoorbeeld de links neer gezet voor ad blockers omdat veel forummers last hadden van een vervelende reclame. Dat soort dingen kunnen hier onder elkaar worden opgelost.
Ook als je een goede tip hebt om één en ander soepeler te laten verlopen, is van harte welkom.
maandag 1 juli 2013 om 10:41
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2013 @ 10:40:
Veel mensen klagen over de pop up van 538. Hier kan je het mee weg krijgen.
ad block plus voor chrome
ad block plus voor firefox
ad block, plus voor internet explorer
ad block plus voor operaHier ben ik echt heel blij mee! Werd gewoon chagrijnig van die reclames.. opgelost
.
Veel mensen klagen over de pop up van 538. Hier kan je het mee weg krijgen.
ad block plus voor chrome
ad block plus voor firefox
ad block, plus voor internet explorer
ad block plus voor operaHier ben ik echt heel blij mee! Werd gewoon chagrijnig van die reclames.. opgelost
..ben bij letter i ....I`m cool.