Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou mannen, kijk eens, lekker hapje.

quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 12:44:

Zo zeg. Werd ik gewoon pas om half 12 wakker. En dat nog vanwege een werkelijk enorme hagelbui die tegen m'n slaapkamerraam kletterde.

Wat lekker, pimp
Heerlijk ja.

En nu ben ik zo lui dat ik me zelfs nog moet aankleden.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 13:42:

Heerlijk ja.

En nu ben ik zo lui dat ik me zelfs nog moet aankleden.Als je er bij ligt zoals de dame van Cateautje, hoef je je echt niet aan te kleden hoor.
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 13:12:

[...]

Leuk juist, jarig in december, dan is iedereen sowiezo al in een feeststemming. Ik kan je vertellen dat het helemaal niet handig is om in december jarig te zijn. Niet zelf, maar anderen zijn hier jarig. Je ziet elkaar dan toch al vaker vanwege de feestdagen, het is voor iedereen een dure maand, dus iedereen moet op z'n centjes letten en als je pech hebt zijn ze allemaal te druk voor jouw feestje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hier inmiddels ook gedoucht en aangekleed.

Zo nog even wat huishoudelijke taken...maar ja, die wil ik altijd per se in het weekend doen, want doordeweeks wordt er gewerkt en heb ik er 's avonds geen zin meer in.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 13:45:

[...]

Ik kan je vertellen dat het helemaal niet handig is om in december jarig te zijn. Niet zelf, maar anderen zijn hier jarig. Je ziet elkaar dan toch al vaker vanwege de feestdagen, het is voor iedereen een dure maand, dus iedereen moet op z'n centjes letten en als je pech hebt zijn ze allemaal te druk voor jouw feestje.Ik kan je vertellen uit eigen ervaring dat ik daar nog nooit mee te maken heb gehad. Misschien komt dat omdat ik altijd maar om een kleinigheidje vraag.
Zooooooooooooooooo

Net de winterjas gekocht bij sissy boy, van 240 euro voor 90!!!!!!

Ik ben blij blij blij
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 13:45:

[...]

Ik kan je vertellen dat het helemaal niet handig is om in december jarig te zijn. Niet zelf, maar anderen zijn hier jarig. Je ziet elkaar dan toch al vaker vanwege de feestdagen, het is voor iedereen een dure maand, dus iedereen moet op z'n centjes letten en als je pech hebt zijn ze allemaal te druk voor jouw feestje.

Precies. Welke dag ik mn verjaardag ook vier, het komt nooit uit vanwege sinterkerst&nieuw onzin. Echt hoor, ben er al weer helemaal klaar mee, en het moet nog beginnen

Maargoed, laat het ons niet afleiden van belangrijkere zaken:

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Wie is er hier jarig in december? Sinterklaas is jarig in december! En omdat het een echte man is voor hem ook een plaatje.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:badmeester schreef op 02 december 2012 @ 13:48:

Zooooooooooooooooo

Net de winterjas gekocht bij sissy boy, van 240 euro voor 90!!!!!!

Ik ben blij blij blij Geweldig. Mijn koopje komt ook van de week. Wat kan een mens daar blij van worden hè.
Ach ja. Wie weet draag ik dit , of dit , of dit .

Maar in ieder geval gecombineerd met een lilleke steunkous...
He, Bad.

Heb je een jas gekocht? Een badjas?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 02 december 2012 @ 13:52:

He, Bad.

Heb je een jas gekocht? Een badjas?
Badmeester, mogen we een plaatje van de jas zien? plies?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 december 2012 @ 13:52:

Ach ja. Wie weet draag ik dit [afbeelding], of dit [afbeelding], of dit [afbeelding].

Maar in ieder geval gecombineerd met een lilleke steunkous...Dat blauw vind ik zó mooi hè. * zucht *
Er is een tijdje terug een gemummificeerde vinger gevonden van 38 cm lang. Dat zou moeten bewijzen dat reuzen hebben bestaan. Zou de onderstaande dame nog een restant DNA over hebben van deze groeivorm?

Leuk dat je er ook bent, cateautje
Even kijken, ik vergeet de naam van de site met fotos continu
quote:Amand schreef op 02 december 2012 @ 13:58:

[...]

Dat blauw vind ik zó mooi hè. * zucht *Ik ook. Combineert zo mooi met m'n ogen. wink wink
quote:DeeDee86 schreef op 02 december 2012 @ 14:00:

[afbeelding]
En daarna ga ik limoentaart maken
Kijk eens, gratis en voor niets.

Ha, Amand. Welkom op deze zondagmiddag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven