Het èchte Mannen hoekje

01-12-2012 08:11 2940 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)

Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.

Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.

Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.

Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.

Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.

Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.

Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).

Bier en tieten blijven centrale thema's.

Proost !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 14:04:

Kijk eens, gratis en voor niets.

[afbeelding]Verkeerde kleur blauw, sorry. Zeg maar tegen haar dat ze het uit moet trekken.
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 13:46:

[...]

Ik kan je vertellen uit eigen ervaring dat ik daar nog nooit mee te maken heb gehad. Misschien komt dat omdat ik altijd maar om een kleinigheidje vraag. Dan gok ik dat jij half december jarig bent en niet op 3, 4, 6, 7, 23, 24, 27, 28 december...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amand schreef op 02 december 2012 @ 14:06:

[...]

Verkeerde kleur blauw, sorry. Zeg maar tegen haar dat ze het uit moet trekken.Hallo zeg, je bent toch een geëmancipassioneerde man? Zeg het lekker zelf.
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 14:07:

[...]

Dan gok ik dat jij half december jarig bent en niet op 3, 4, 6, 7, 23, 24, 27, 28 december...Klopt, ik heb geen trekjes van de schorpioen of de steenbok, haha.
http://s222.beta.photobucket.com/user/b ... r/library/

Haal m zo weer weg (ja ik weet t van de kleur broek, die matcht met de jas haha)
* kuch * mooie jas, batsmeister
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 14:08:

[...]

Klopt, ik heb geen trekjes van de schorpioen of de steenbok, haha.schorpioen? Is toch echt vrolijk boogschutter hoor, for what it's worth Als je half dec jarig ben kom je juist dichter naar steenbok toe toch?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:badmeester schreef op 02 december 2012 @ 14:09:

http://s222.beta.photobucket.com/user/b ... r/library/

Haal m zo weer weg (ja ik weet t van de kleur broek, die matcht met de jas haha)Kekke jas, beter dan al dat zwart, maar die broek, mèn.
maar laten we t hier verder niet over hebben. horoscopenonzin

quote:DeeDee86 schreef op 02 december 2012 @ 14:10:

[...]

schorpioen? Is toch echt vrolijk boogschutter hoor, for what it's worth Als je half dec jarig ben kom je juist dichter naar steenbok toe toch?

Nope, ik ben 100% boogie, inclusief mijn grote talent voor tact.

quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 14:08:

[...]

Klopt, ik heb geen trekjes van de schorpioen of de steenbok, haha.Dat zou kunnen, want eigenlijk behoor je waarschijnlijk tot het 13e sterrenbeeld 'Slangendrager'.....
op zondag moet dat voor een man toch kunnenncateautje?

Sissy boy heeft op de binnnenweg ook een mooie outlet
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 14:13:

[...]

Dat zou kunnen, want eigenlijk behoor je waarschijnlijk tot het 13e sterrenbeeld 'Slangendrager'.....deze?

quote:badmeester schreef op 02 december 2012 @ 14:14:

op zondag moet dat voor een man toch kunnenncateautje?

Sissy boy heeft op de binnnenweg ook een mooie outletSorry hoor, maar zo'n kleur is verboden op alle dagen van de week.
Môgge! *veegt brakjes de slaap uit de oogjes en slurpt aan de welverdiende bak koffie*

Wát een avond/nacht... Bloody hell...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2012 @ 14:13:

[...]

Dat zou kunnen, want eigenlijk behoor je waarschijnlijk tot het 13e sterrenbeeld 'Slangendrager'.....Nope, absoluut niet.
quote:Hasse88 schreef op 02 december 2012 @ 14:17:

Môgge! *veegt brakjes de slaap uit de oogjes en slurpt aan de welverdiende bak koffie*

Wát een avond/nacht... Bloody hell...haha Morgeh Hasse! Vertel, lekker wezen doorzakken?
Hasse!!! Nu MOET je vertellen wat je gedaan hebt natuurlijk...
quote:Hasse88 schreef op 02 december 2012 @ 14:17:

Wát een avond/nacht... Bloody hell...Vertel vertel.
quote:Cateautje schreef op 02 december 2012 @ 14:17:

[...]

Nope, absoluut niet.Ik schatte je al in als nuchter type
We hadden een absinthe-proeverij in mijn stamkroeg... Ik was nog wel verstandig (heb het bij 2 gehouden en veel water tussendoor), maar mocht wel gezellig bhv-en bij een alcoholvergiftiging en een doorgedraaide gast... De afterparty thuis was overigens héél gezellig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja Hasse, nieuwsgierig...

Badmeester, smaken verschillen, ik vind de jas echt niet mooi, sorry...
quote:Hasse88 schreef op 02 december 2012 @ 14:19:

We hadden een absinthe-proeverij in mijn stamkroeg... Ik was nog wel verstandig (heb het bij 2 gehouden en veel water tussendoor), maar mocht wel gezellig bhv-en bij een alcoholvergiftiging en een doorgedraaide gast... De afterparty thuis was overigens héél gezellig!

Absint?! Joh....

Enne, hoe voel je je nu?
Sterker nog ik heb een heel trainingspak in die kleur-:)
quote:Hasse88 schreef op 02 december 2012 @ 14:19:

We hadden een absinthe-proeverij in mijn stamkroeg... Ik was nog wel verstandig (heb het bij 2 gehouden en veel water tussendoor), maar mocht wel gezellig bhv-en bij een alcoholvergiftiging en een doorgedraaide gast... De afterparty thuis was overigens héél gezellig! wow, heftig!! smaakt dat absinth nou nog ergens naar, of is het echt te puur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven