Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 6 december 2012 om 21:05
Zolang iedereen zich concentreert op 20 cm, maatje 34, 30 jaar of jonger, afwezigheid van bindingsangst, overschatting van eigenwaarde, onvermogen om eigen tekortkomingen te onderkennen en de gevolgen van ouderdom ontkent, zal de resterende 15% van potentieel matchende partners zonder problemen erg gelukkig worden.
De rest zal echter gewoon realistische doelen moeten stellen
De rest zal echter gewoon realistische doelen moeten stellen
donderdag 6 december 2012 om 21:25
quote:Peacy schreef op 06 december 2012 @ 21:18:
Amand: ben ik realistisch als ik een kerel wil die voor mij gaat? Zonder daarin zn eigen leven te verliezen?:p.
Ik lees hier op het Viva-forum vaak de term 'voor mij gaat'.
Ik ga even met de billen bloot nu, wanneer ik vraag: Wat bedoel je daar in een-god-die-niet-bestaat-naams mee?
Ik gok dat het om loyaliteit gaat; een man die zich no-matter-what aan jou vebindt.
Dan ga ik nog even een stap verder; ik denk dat je zoekt naar een man die bereid is de kinderen die jij wil gaan krijgen, te gaan onderhouden.
Heb ik het mis?
Amand: ben ik realistisch als ik een kerel wil die voor mij gaat? Zonder daarin zn eigen leven te verliezen?:p.
Ik lees hier op het Viva-forum vaak de term 'voor mij gaat'.
Ik ga even met de billen bloot nu, wanneer ik vraag: Wat bedoel je daar in een-god-die-niet-bestaat-naams mee?
Ik gok dat het om loyaliteit gaat; een man die zich no-matter-what aan jou vebindt.
Dan ga ik nog even een stap verder; ik denk dat je zoekt naar een man die bereid is de kinderen die jij wil gaan krijgen, te gaan onderhouden.
Heb ik het mis?
donderdag 6 december 2012 om 21:27