Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
dinsdag 18 december 2012 om 11:21
quote:secondhandsuus schreef op 18 december 2012 @ 11:16:
Van mij mag het. 1 grote boem en dan alles weg.
Behalve dan die 4000 mensen uit frankrijk.
(ben ik blij dat ik niet in frankrijk woon. Stel je voor zijn alleen maar lelijke mannen die mee mogen. Of mannen met een hangzak. Ben je mooi genaait... )
Zouden ze daar niet op geselecteerd hebben? Knap stom.
Alhoewel, na twee generaties waarin die 4000 zich onderling gaan voortplanten maakt het niet meer uit. Dan is iedereen lelijk en hebben alle mannen een hangzak. Dan weet je niet beter of het hoort zo
Van mij mag het. 1 grote boem en dan alles weg.
Behalve dan die 4000 mensen uit frankrijk.
(ben ik blij dat ik niet in frankrijk woon. Stel je voor zijn alleen maar lelijke mannen die mee mogen. Of mannen met een hangzak. Ben je mooi genaait... )
Zouden ze daar niet op geselecteerd hebben? Knap stom.
Alhoewel, na twee generaties waarin die 4000 zich onderling gaan voortplanten maakt het niet meer uit. Dan is iedereen lelijk en hebben alle mannen een hangzak. Dan weet je niet beter of het hoort zo
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 18 december 2012 om 11:25
quote:missy_Acy schreef op 18 december 2012 @ 10:09:
Volgens mij is dat Mieke, deeds. Die van die gestolen fb foto's enzo.
nah, heb geloept en ze vroeg eerst iets over een studie en dat waren wel redelijk inhoudelijke vragen (waar het VF niets mee kan want wij zijn geen studieadviseurs).
Dus betwijfel of het echt een troll is. Of gewoon een domme doos.
Zie dat t inmiddels al 11 pagina's lang is... en ik heb niet eens tijd op bij te lezen
Volgens mij is dat Mieke, deeds. Die van die gestolen fb foto's enzo.
nah, heb geloept en ze vroeg eerst iets over een studie en dat waren wel redelijk inhoudelijke vragen (waar het VF niets mee kan want wij zijn geen studieadviseurs).
Zie dat t inmiddels al 11 pagina's lang is... en ik heb niet eens tijd op bij te lezen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 18 december 2012 om 11:26
quote:DeeDee86 schreef op 18 december 2012 @ 11:25:
[...]
Zie dat t inmiddels al 11 pagina's lang is... en ik heb niet eens tijd op bij te lezen Gewoon een troll hoor. En het topic is wel onderhoudend.
[...]
Zie dat t inmiddels al 11 pagina's lang is... en ik heb niet eens tijd op bij te lezen Gewoon een troll hoor. En het topic is wel onderhoudend.
dinsdag 18 december 2012 om 14:12
quote:datdus schreef op 18 december 2012 @ 11:39:
Goffer!!!!!! De collega die mij zou helpen deze wk heeft zich ziekgemeld
. Das al de tweede keer en ik ben er klaar mee. Ik vraag niet snel hulp en als ik het vraag heb ik het dus hard nodig. Nu moet ik het weer in m'n eentje doen.
Grrrrrrrr!!!!!!!
Als ik kon zou ik je helpen.
Ik zit hier zowat duimen te draaien en moet nóg twee dagen.
Goffer!!!!!! De collega die mij zou helpen deze wk heeft zich ziekgemeld
Grrrrrrrr!!!!!!!
Als ik kon zou ik je helpen.
Ik zit hier zowat duimen te draaien en moet nóg twee dagen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 18 december 2012 om 14:43
Ik kom niet meer bij om een grap van slechte grappen.
"Ik heb een nieuwe papa!" schept Saskia op tegen de andere kleuters uit haar klas. Doelend op de nieuwe vriend van haar moeder.
"Hij komt me straks ophalen."
Na school loopt ze met haar vriendjes en vriendinnetjes naar buiten. Waar de vriend van haar moeder haar opwacht.
Zegt haar vriendin, wijzend naar hem: "Oooooh, die is tof! Die hebben wij ook gehad!"
"Ik heb een nieuwe papa!" schept Saskia op tegen de andere kleuters uit haar klas. Doelend op de nieuwe vriend van haar moeder.
Na school loopt ze met haar vriendjes en vriendinnetjes naar buiten. Waar de vriend van haar moeder haar opwacht.
Zegt haar vriendin, wijzend naar hem: "Oooooh, die is tof! Die hebben wij ook gehad!"
dinsdag 18 december 2012 om 14:47
quote:missy_Acy schreef op 18 december 2012 @ 14:43: