Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
quote:datdus schreef op 20 december 2012 @ 23:14:

Ik zou heel erg graag een winterslaap houden. Uk probeer het in het wknd weleens maar de honger wint dan toch.

Ik heb zo de pesthekel aan kou!!!! Echt vreselijk vind ik dat.

Ik vind vrieskou niet erg, maar die natte kou zoals vandaag wel.

Op zich hou ik wel van de winter maar er moet wel warmte zijn:

- sauna

- houtkachel

- warm bad

- warm bed

- single malt whiskey

- lieve sexy vrouw die graag wil worden opgewarmd
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Bij mij is kou ook au helaas.
Oh, dat kontje... kwijl
quote:datdus schreef op 20 december 2012 @ 23:19:

Bij mij is kou ook au helaas.

Bij mij nu ook... of ik moet stoppen met ademhalen. En da's ook geen optie.

Maar ik vind 't zo prachtig!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 december 2012 @ 23:20:

Oh, dat kontje... kwijl

Mooi hè ? Zullen we eens kijken of we onze billenman TAM hierheen kunnen lokken ? Ik heb nog wat meer lok-ass gevonden

Poeh, wat een mooie plaatjes hier!

Deze avond ook weer overleefd. Merk dat ik m niet meer terug wil, daar ben ik blij om. Maar waarom ik het dan zo moeilijk vind om afscheid te nemen ed... Pfoe...

Oh en stiekem doe ik nog een wedstrijdje met wie het nu beter gaat van ons 2, kennen jullie dat? Te flauw voor woorden natuurlijk, maar hij deed eigenlijk niets nieuws/boeiends/anders dan een half jaar geleden. Terwijl ik vol met nieuwe plannen en activiteiten zit, go me!

Oh en ik heb natuurlijk een smashing indruk achtergelaten door m'n outfit met rode pumps dat was wel duidelijk.

Oh en het concert was erg mooi

Tot zover DeeDee's ego post. Terug naar jullie
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Welcome back DeeDee,

Deze is voor jou ...

En 27 kinderen? Oh my! Mijn vader zou zeggen 'die heeft m niet met pissen versleten', maar ik begrijp dat ze anders zijn verwekt

Tja, als je altijd al een groot gezin wilde hebben id dit je kans! Hoe reageerde je toen hij het zei? Ik denk dat ik niet meer bij was gekomen van het lachen
En donkey het is vast lief bedoeld, maar wat doet dat 15-jarige jochie hier?
quote:DeeDee86 schreef op 20 december 2012 @ 23:41:

En donkey het is vast lief bedoeld, maar wat doet dat 15-jarige jochie hier? Mjah, ik aarzelde ook. Googlede op "sexy guy" en kreeg allemaal spierbundels die bol staan van de anale parabolen. En dit menneke die er nog enigszins normaal uit ziet. Maar ik zal hem wel vervangen door een spierbundel.
Nah. Zoek maar Josh Bowman. Iets ouder dan dit knulletje maar niet zo'n anabool
Ik hou me wel bij het plakken van plaatjes van mooie meiden. Daar heb ik meer verstand van
groot gelijk.

Zo DeeDee ligt weer in haar warme nestje... Nog 1 dag werken!
quote:DeeDee86 schreef op 20 december 2012 @ 23:40:

En 27 kinderen? Oh my! Mijn vader zou zeggen 'die heeft m niet met pissen versleten', maar ik begrijp dat ze anders zijn verwekt

Tja, als je altijd al een groot gezin wilde hebben id dit je kans! Hoe reageerde je toen hij het zei? Ik denk dat ik niet meer bij was gekomen van het lachen

Ik viel eerst stil. En daarna ging ik wel vragen hoe en wat natuurlijk. Maar ik moest op een gegeven moment wel ff op mn lip bijten. Vond het een absurde situatie.

Ik bedacht me vannacht ook nog dat ie dan dus ieder wknd (niet hele wknd) wel een kind moet zien als hij ze allemaal meerdere keren jaar ziet. En die komen bij hem over de vloer. Ik weet niet of ik daar op zit te wachten.
Goeiemorgen trouwens. En werkze vandaag!!
Snap ik datdus, denk dat ik daar ook geen zin in zou hebben... Of hij moet wel HEEL leuk zijn

Jij ook werkse vandaag!

Poeh je merkt t altijd.... Laatste werkdag... Zwaar
quote:DeeDee86 schreef op 21 december 2012 @ 08:14:

Snap ik datdus, denk dat ik daar ook geen zin in zou hebben... Of hij moet wel HEEL leuk zijn

Jij ook werkse vandaag!

Poeh je merkt t altijd.... Laatste werkdag... Zwaar Happy End of the World!
Ja gaan we eraan? Ik zie nog geen vuurzee in de verte... er is vast al een einde van de wereld topic hier of niet?
Ja verschillende. Het nare met vuurzeeën is juist dat je ze niet aanziet komen, daarom vergaan we ook suffie!
Gaaaaaaap. Is er nog koffie?
Oeps, nou snel dan maar.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

En koffie voor Pimp.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

*grist taart mee*
Als je maar van mn koffie afblijft!! Thanks merano!
*grist blauw jasje mee*

Ah staat me goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven