Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
quote:wdr schreef op 17 december 2012 @ 17:26:

[...]

Echte man 2.0 laat zich niet onder een kerstboom leggen. Hij slaat 's nachts een ruitje in, klimt naar binnen. Verstopt zich dan naakt in de kerstboom. En bespringt je als je nietsvermoedend naast je kerstboom op de bank je favoriete Net5 programma bekijkt.

Bekijk je kerstboom maar eens goed... misschien zit hij daar al...Hij wil me dood hebben?? Zal me een nieuwsbericht zijn zeg: vrouw sterft aan hartaanval na besprongen te zijn door EM 2.0
quote:datdus schreef op 17 december 2012 @ 17:42:

[...]

Hij wil me dood hebben?? Zal me een nieuwsbericht zijn zeg: vrouw sterft aan hartaanval na besprongen te zijn door EM 2.0Ik ben slechts de bode van het onheil. Ik heb verder geen enkele invloed op het handelen van EM 2.0. Hij is meester van zijn eigen lot en luistert naar niemand.
quote:wdr schreef op 17 december 2012 @ 17:26:

[...]

Echte man 2.0 laat zich niet onder een kerstboom leggen. Hij slaat 's nachts een ruitje in, klimt naar binnen. Verstopt zich dan naakt in de kerstboom. En bespringt je als je nietsvermoedend naast je kerstboom op de bank je favoriete Net5 programma bekijkt.

Bekijk je kerstboom maar eens goed... misschien zit hij daar al...Geen kerstboom...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 17 december 2012 @ 17:44:

[...]

Geen kerstboom... Dan word je in ieder geval niet besprongen. Weet niet of dat voor jou goed of slecht nieuws is...
quote:merano schreef op 17 december 2012 @ 17:44:

[...]

Geen kerstboom... Je kunt nog eentje halen!!
Weet je wat, ik zet vast een raampje open. Dan hoeft ie die niet in te slaan.
En als je dan een minikerstboom hebt, ligt daar dan ook een mini-EM 2.0 onder?

Gutenabend trouwens!

quote:datdus schreef op 17 december 2012 @ 17:49:

Weet je wat, ik zet vast een raampje open. Dan hoeft ie die niet in te slaan.haha goed plan!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:secondhandsuus schreef op 17 december 2012 @ 17:56:

En als je dan een minikerstboom hebt, ligt daar dan ook een mini-EM 2.0 onder?

Gutenabend trouwens!

Hai suus! Lekker gewerkt??
Het was een drukke edoch bevredigende dag met 12 en toen nog maar 11 en toen weer 12 mannen.

Maar geen EM 2.0....

En nu weet ik ook wat ik moet gaan koken op kerstavond...

(ipv 2e kerstdag)

Tromgeroffel.....

Zelfgemaakte friet

Curryworst

Én een salade....

Tja.... Mannen hé....

Ieuw Pimpel!

Who the fuck is that?
Je weet wat ze zeggen: des te groter de boom............des te groter de ballen.
quote:datdus schreef op 17 december 2012 @ 18:11:

Je weet wat ze zeggen: des te groter de boom............des te groter de ballen.Is dat een voordeel bij het plompzakken?
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 18:11:

[afbeelding]hahaha geweldig!
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 18:13:

[...]

Is dat een voordeel bij het plompzakken?Ik ben voor een hoop te vinden, maar die is ieuw...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
*schopt vent uit kerstboom*

Hoe is het hier?
Hai tam.
*probeert vent uit kerstboom TAM op te vangen*

TAM!
Haay Tam!6
Gelukkig, jullie zijn mij nog niet vergeten tussen al het Amand-, HBG- en WDR geweld.
Was je op forum vakantie ofzo?
manhug voor TAM
quote:missy_Acy schreef op 17 december 2012 @ 18:36:

Was je op forum vakantie ofzo?Nee, te druk, andere verplichtingen, geen zin....... gewoon veel seks gehad gegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven