Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
maandag 17 december 2012 om 16:21
maandag 17 december 2012 om 16:25
quote:Amand schreef op 17 december 2012 @ 16:23:
[...]
Wachten tot na de winter? Dat trek jij niet Tuurlijk wel. Gewoon dikke maillot aan en gáán. Op hockey zitten vast ook wat échte stoere doch beschaafde (en vaak ook hoogopgeleide en bemiddelde) mannen, en er zijn ook nog eens veel meer hockeyers dan rugbyers en polo'ers... Go get em girl!
[...]
Wachten tot na de winter? Dat trek jij niet Tuurlijk wel. Gewoon dikke maillot aan en gáán. Op hockey zitten vast ook wat échte stoere doch beschaafde (en vaak ook hoogopgeleide en bemiddelde) mannen, en er zijn ook nog eens veel meer hockeyers dan rugbyers en polo'ers... Go get em girl!
maandag 17 december 2012 om 16:29
quote:Peacy schreef op 17 december 2012 @ 16:27:
Deedee: Welke omgeving zoek jij je mannen?
hoezo, heb je wat in de aanbieding?
Kom trouwens niet bij van jullie reacties. Zie mezelf al smachtend in de kou in mn maillot langs het hockeyveld staan. Nee, zo wanhopig ben ik dan toch ook weer niet...
Deedee: Welke omgeving zoek jij je mannen?
Kom trouwens niet bij van jullie reacties. Zie mezelf al smachtend in de kou in mn maillot langs het hockeyveld staan. Nee, zo wanhopig ben ik dan toch ook weer niet...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 17 december 2012 om 16:30
maandag 17 december 2012 om 16:31
quote:DeeDee86 schreef op 17 december 2012 @ 16:29:
[...]
Wij hebben hier én een hockeyveld én een rugbyveld.
Dus vandaar
[...]
Wij hebben hier én een hockeyveld én een rugbyveld.
Dus vandaar