Het forum blijft bestaan!

16-07-2021 22:43 1383 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE 2-8-2021

Beste forummers,

Zoals jullie net misschien hebben gemerkt hadden we een storing op het forum en kregen jullie de header van Flair te zien. Met het stoppen van VIVA als merk, worden artikelen van de reguliere site van VIVA.nl (dus niet het forum) op de site van Flair geplaatst. De migratie veroorzaakte een technisch defect, waardoor het forum ook tijdelijk niet (goed) bereikbaar was. Het forum blijft dus - zoals eerder gemeld - gewoon in de lucht! Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
CM VIVA

------------------------------------------------------------------

Beste forummers,

Goed nieuws: het forum blijft bestaan! De eerdere boodschap dat het forum op 2 augustus 2021 zou sluiten, is dan ook niet meer van kracht. De hoeveelheid reacties op het voorgenomen besluit om te stoppen met het forum, is enorm. DPG Media (uitgeverij van het forum) heeft besloten om het voortbestaan van het forum te borgen. Gezien VIVA stopt als merk, werken we de komende periode uit hoe we dit het beste kunnen doen.

We wilden jullie natuurlijk als eerste hierover informeren, vandaar dit bericht op dit tijdstip.

Voor nu: fijne zomer en blijf lekker forummen!

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 02-08-2021 18:34
Reden: Update mbt technische storing
32.01% gewijzigd
CommunityManagerViva schreef:
02-08-2021 20:20
Beste forummers,

Het forum blijft zoals het is, maar in welke vorm het blijft voortbestaan, zal de komende tijd duidelijk worden. We hopen jullie einde van de zomer hierover te kunnen informeren.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Je spreekt jezelf tegen. Je weet niet in welke vorm het forum blijft voortbestaan. Dan kun je dus ook niet zeggen dat het forum blijft zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
02-08-2021 20:41
Dat is toch een onwijze contradictie? Het blijft zoals het is, maar we weten niet in welke vorm. Nou, in deze vorm dan dus. Of niet, maar dan blijft het ook niet zoals het is.

Ik snap echt niets van deze zin.
Ik vind die geheimzinnigheid de ook irritant.
Zodra de grote onthulling komt, gaan degenen die het forum bijna om zeep geholpen hebben dan ook iets van zich laten horen?
Of wordt daarbij, net zoals bij het blad wat met de 'inhoud' de afgrond in geduwd is, ook de verantwoordelijkheid naar de gebruikers die afhaken geschoven?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
02-08-2021 21:14
Ja, hier nog één. Ik was wat aan het tikken toen alles bevroor en werd zo balorig van dat FlutFlair over mijn scherm heen dat ik per se iets wilde plaatsen, en dat is gelukt, terwijl het forum eruit lag. Geen idee hoe dat kan. Heel vreemd wel.

Leve de eigenwijze drollen 8-)

Haha :high5: .
Alle reacties Link kopieren
CommunityManagerViva schreef:
02-08-2021 20:20
Beste forummers,

Het forum blijft zoals het is, maar in welke vorm het blijft voortbestaan, zal de komende tijd duidelijk worden. We hopen jullie einde van de zomer hierover te kunnen informeren.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Jij denkt dat we nog wel een zomer krijgen? :sarcastic:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie in de tussentijd misschien even die zwarte balk hierboven klikbaar maken om terug te keren naar het forummenu? Ik scroll me een ongeluk nu...
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
02-08-2021 22:12
Kunnen jullie in de tussentijd misschien even die zwarte balk hierboven klikbaar maken om terug te keren naar het forummenu? Ik scroll me een ongeluk nu...
Grapje zeker :lol:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij (via mobiel) staat de knop “Viva” nu onder de balk, door alle berichten heen. :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
02-08-2021 22:14
Grapje zeker :lol:
Nee het is echt gelukt :cheer2:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
De bad gateways vliegen me om de oren. Zo gaat de leegloop hier vrolijk verder natuurlijk....
Alle reacties Link kopieren
Via www.viva.nl/forum kom ik nog steeds bij Flair uit. Is er een directe link naar het forum? Nu moet ik steeds via Google de pijlers googlen om op het forum terecht te komen, wat mega onhandig is.
Alle reacties Link kopieren
Forum.viva.nl ?
Alle reacties Link kopieren
MaEve12 schreef:
04-08-2021 19:48
Via www.viva.nl/forum kom ik nog steeds bij Flair uit. Is er een directe link naar het forum? Nu moet ik steeds via Google de pijlers googlen om op het forum terecht te komen, wat mega onhandig is.
Gewoon, forum.viva.nl toch?
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
04-08-2021 19:50
Forum.viva.nl ?
:high5:
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
:high5:
Kattentuintje schreef:
04-08-2021 19:51
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Ah, oké, simpel.
Alle reacties Link kopieren
vivaforum.nl werkt ook
Alle reacties Link kopieren
Ik was al ergens anders gaan kijken omdat Viva zou stoppen. En ik merk dat ik nu eigenlijk niet meer terug wil, omdat het op Viva zo gebruikersonvriendelijk is. Op het andere forum werkt alles. Hier zijn nu zelfs de pijltjes naar beneden kapot zodat mobiel forummen nog onmogelijker is dan het al was. Ik ga mezelf dus niet langer kwellen. Ik kijk na de zomer nog wel een keer of het hier technisch gezien weer een beetje op orde is, mocht ik dan nog interesse hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lauren schreef:
05-08-2021 12:22
Ik was al ergens anders gaan kijken omdat Viva zou stoppen. En ik merk dat ik nu eigenlijk niet meer terug wil, omdat het op Viva zo gebruikersonvriendelijk is. Op het andere forum werkt alles. Hier zijn nu zelfs de pijltjes naar beneden kapot zodat mobiel forummen nog onmogelijker is dan het al was. Ik ga mezelf dus niet langer kwellen. Ik kijk na de zomer nog wel een keer of het hier technisch gezien weer een beetje op orde is, mocht ik dan nog interesse hebben.
Dank voor de info.
Al een account? Log dan hier in.
Lauren schreef:
05-08-2021 12:22
Ik was al ergens anders gaan kijken omdat Viva zou stoppen. En ik merk dat ik nu eigenlijk niet meer terug wil, omdat het op Viva zo gebruikersonvriendelijk is. Op het andere forum werkt alles. Hier zijn nu zelfs de pijltjes naar beneden kapot zodat mobiel forummen nog onmogelijker is dan het al was. Ik ga mezelf dus niet langer kwellen. Ik kijk na de zomer nog wel een keer of het hier technisch gezien weer een beetje op orde is, mocht ik dan nog interesse hebben.
Nou doei dan.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier hier nog, Yasmijn en Moiren :flag:
Nou ja zeg. Kom er nu pas achter dat dit nog bestaat!
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Welkom terug!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
CommunityManagerViva schreef:
02-08-2021 20:20
Beste forummers,

Het forum blijft zoals het is, maar in welke vorm het blijft voortbestaan, zal de komende tijd duidelijk worden. We hopen jullie einde van de zomer hierover te kunnen informeren.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Misschien heb ik het gemist en heeft het ergens anders gestaan, maar de zomer is inmiddels toch echt al lang ten einde en ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen en de stand van zaken mbt het forum. Het zou fijn zijn om daar iets over te vernemen. Ik ben vast niet de enige... :-)-)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Augustus, tot nu. Nog steeds geen duidelijkheid eh? Ik zou mijn conclusies trekken.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb niet het gevoel dat het forum blijft eerlijk gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven