Het forum blijft bestaan!

16-07-2021 22:43 1383 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE 2-8-2021

Beste forummers,

Zoals jullie net misschien hebben gemerkt hadden we een storing op het forum en kregen jullie de header van Flair te zien. Met het stoppen van VIVA als merk, worden artikelen van de reguliere site van VIVA.nl (dus niet het forum) op de site van Flair geplaatst. De migratie veroorzaakte een technisch defect, waardoor het forum ook tijdelijk niet (goed) bereikbaar was. Het forum blijft dus - zoals eerder gemeld - gewoon in de lucht! Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
CM VIVA

------------------------------------------------------------------

Beste forummers,

Goed nieuws: het forum blijft bestaan! De eerdere boodschap dat het forum op 2 augustus 2021 zou sluiten, is dan ook niet meer van kracht. De hoeveelheid reacties op het voorgenomen besluit om te stoppen met het forum, is enorm. DPG Media (uitgeverij van het forum) heeft besloten om het voortbestaan van het forum te borgen. Gezien VIVA stopt als merk, werken we de komende periode uit hoe we dit het beste kunnen doen.

We wilden jullie natuurlijk als eerste hierover informeren, vandaar dit bericht op dit tijdstip.

Voor nu: fijne zomer en blijf lekker forummen!

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 02-08-2021 18:34
Reden: Update mbt technische storing
32.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
26-01-2022 11:52
Ik heb niet het gevoel dat het forum blijft eerlijk gezegd.
Heb ik ook. Het onderhoud kost geld maar wat levert het DPG op aan advertentie inkomsten? Er zijn veel forummers vertrokken en de eerste verontwaardiging over het stoppen is voorbij. Als het nu alsnog stopt gaat dat geen groot rumoer meer geven.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
26-01-2022 09:43
Augustus, tot nu. Nog steeds geen duidelijkheid eh? Ik zou mijn conclusies trekken.
Ze zeiden niet dat het zomer 2021 zou zijn wanneer er duidelijkheid zou komen. O_O
ooitverlegen schreef:
26-01-2022 11:59
Heb ik ook. Het onderhoud kost geld maar wat levert het DPG op aan advertentie inkomsten? Er zijn veel forummers vertrokken en de eerste verontwaardiging over het stoppen is voorbij. Als het nu alsnog stopt gaat dat geen groot rumoer meer geven.

Echt wel.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-01-2022 12:04
Echt wel.
Ja, hier wel. Maar ook in het openbaar waardoor DPG zich misschien nog een keer achter het oor krabt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zaten we met zijn allen in hetzelfde vliegtuig of is er een natuurramp geweest en zijn we dolende zielen die niet doorhebben dat we er niet meer zijn. En bestaat daarin het forum nog in onze wereld terwijl ze in werkelijkheid allang gestopt zijn.
WandaVision schreef:
26-01-2022 13:38
Misschien zaten we met zijn allen in hetzelfde vliegtuig of is er een natuurramp geweest en zijn we dolende zielen die niet doorhebben dat we er niet meer zijn. En bestaat daarin het forum nog in onze wereld terwijl ze in werkelijkheid allang gestopt zijn.

Ik dacht al dat ik een ijsbeer zag.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-01-2022 13:52
Ik dacht al dat ik een ijsbeer zag.
Keanu Reeves al gesignaleerd ?
Alle reacties Link kopieren
Hoera 🎉 😀 ☀ #logtzeldenmeerin #tochfijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven