Het forum op zich vragen

13-01-2009 23:17 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke typo ook in topictitel . het had dus op zich moeten zijn

Ik had een paar vragen:

Hoe werkt die zoekfunctie, of werkt die gewoon niet? Als ik iets intoets waarvan ik weet dat het bestaat(topictitel, 1 woord) dan krijg ik toch geen results.

Waarom zie ik maar 3 seconden nadat de pagina geladen is hoeveel berichten een forummer heeft geschreven, en voeg toe aan contact(dat staat in rode letters) Als ik iemand iwl toevoegen moet ik altijd vliegensvlug zijn omdat ik anders die link weg is.

Is dit eigenlijk wel de juiste plek om deze vragen te stellen?
anoniem_71971 wijzigde dit bericht op 13-01-2009 23:19
Reden: topictitel
% gewijzigd
test test uitgebreid reageren.
DTEEZ!
quote:Sarah Scott schreef op 14 januari 2009 @ 14:20:

*willekeurige qoute* Ik heb een domme vraag (ja, ze bestaan inderdaad!). Als ik iemand quote lukt het me niet om een witregel te krijgen tussen mijn tekst en de quote, hoe doe je dat? (Enter maakt bij mij geen verschil).
quote:Soundpost schreef op 14 januari 2009 @ 16:21:

[...]

Ik heb een domme vraag (ja, ze bestaan inderdaad!). Als ik iemand quote lukt het me niet om een witregel te krijgen tussen mijn tekst en de quote, hoe doe je dat? (Enter maakt bij mij geen verschil).drie keer enter
Ben er al achter hoor, je moet gewoon zo vaak mogelijk enteren en dan maar zien wat er gebeurt.
quote:Soundpost schreef op 15 januari 2009 @ 19:09:

Ben er al achter hoor, je moet gewoon zo vaak mogelijk enteren en dan maar zien wat er gebeurt.Zie je!
Oh, niet dus.

Nou, zo komt dit topic wel vol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven