Het gesticht
zondag 15 augustus 2010 om 15:01
Wie kan ook niet tegen verandering?
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
zondag 15 augustus 2010 om 23:20
quote:Ises schreef op 15 augustus 2010 @ 23:03:
Precies DNM, het komt op hetzelfde neer.
Mensen die een nieuwe nick, of op non-actief wilden, ging het om het feit dat het nu heel makkelijk gaat; met 1 druk op de knop.
Feit blijft dat alles wat je de ether inpleurt openbaar is. Knoppen of niet. Ik snap de commotie dus ook niet zo.Het ging bij de meesten helemaal niet om de knopjes. De knopjes deden alleen heel veel mensen weer eens realiseren dat alles wat je hier schrijft, toch wel erg zichtbaar is voor de hele wereld. Vooral door het loepje is alles makkelijk terug te vinden. En dus besloten mensen dat dit het moment was om maar eens met een schone lei te beginnen (of zoals ik: ik was het al lang van plan en toen het topic van Five over non-actief maken van je account er kwam, dacht ik: o, lekker makkelijk om het nu te doen).
Precies DNM, het komt op hetzelfde neer.
Mensen die een nieuwe nick, of op non-actief wilden, ging het om het feit dat het nu heel makkelijk gaat; met 1 druk op de knop.
Feit blijft dat alles wat je de ether inpleurt openbaar is. Knoppen of niet. Ik snap de commotie dus ook niet zo.Het ging bij de meesten helemaal niet om de knopjes. De knopjes deden alleen heel veel mensen weer eens realiseren dat alles wat je hier schrijft, toch wel erg zichtbaar is voor de hele wereld. Vooral door het loepje is alles makkelijk terug te vinden. En dus besloten mensen dat dit het moment was om maar eens met een schone lei te beginnen (of zoals ik: ik was het al lang van plan en toen het topic van Five over non-actief maken van je account er kwam, dacht ik: o, lekker makkelijk om het nu te doen).
zondag 15 augustus 2010 om 23:26
quote:iris1969 schreef op 15 augustus 2010 @ 22:29:
Iry heeft wel wat uit te leggen, ze opent de deuren van dit gesticht en neemt zelf de keuerlatten. Tssk.
Ja sorry!!
Ik was echt even helemaal de weg kwijt.
Ik heb midden op straat dit refrein van Marco uren lang lopen zingen:
Hoe vertel je iemand
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat het leven dat je leefde
Dat het forum wat je kende
Binnenkort verdwijnt
Je raakt me kwijt, Je raakt me kwijt
'T is de waarheid
En ja... dat vondend e buren op een gegeven moment niet zo leuk dus die belde de politie en werd ik opgehaald.
Ben net thuis, het gaat wel weer..
Iry heeft wel wat uit te leggen, ze opent de deuren van dit gesticht en neemt zelf de keuerlatten. Tssk.
Ja sorry!!
Ik was echt even helemaal de weg kwijt.
Ik heb midden op straat dit refrein van Marco uren lang lopen zingen:
Hoe vertel je iemand
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat het leven dat je leefde
Dat het forum wat je kende
Binnenkort verdwijnt
Je raakt me kwijt, Je raakt me kwijt
'T is de waarheid
En ja... dat vondend e buren op een gegeven moment niet zo leuk dus die belde de politie en werd ik opgehaald.
Ben net thuis, het gaat wel weer..
zondag 15 augustus 2010 om 23:27
quote:juliaana schreef op 15 augustus 2010 @ 23:16:
Misschien moet ik me ook maar melden voor het gesticht.
Meld ik me kortgeleden aan, gaat bijna iedereen er als een haas vandoor
Is er nog plek of ben ik zelfs hiervoor te laat?
Welkom in ons midden, je bent net op tijd voor de nachtronde plassen en pillen.
Je hebt trouwens wel een toepasselijke naam gekozen, want Juultje was zo gek als een deur ,
Misschien moet ik me ook maar melden voor het gesticht.
Meld ik me kortgeleden aan, gaat bijna iedereen er als een haas vandoor
Is er nog plek of ben ik zelfs hiervoor te laat?
Welkom in ons midden, je bent net op tijd voor de nachtronde plassen en pillen.
Je hebt trouwens wel een toepasselijke naam gekozen, want Juultje was zo gek als een deur ,
zondag 15 augustus 2010 om 23:32
quote:iris1969 schreef op 15 augustus 2010 @ 23:29:
Het is je vergeven Iry, al is zo'n politiecel best wel comfortable vind ik, beter dan de isoleercel van gisteren (sorry trouwens van die poep op je muren).
Ja het was idd wel beter dan de isoleer.
En geeft niets van de poep, ik vond het een uitdaging de muren schoon te likken, dus thanks!
Het is je vergeven Iry, al is zo'n politiecel best wel comfortable vind ik, beter dan de isoleercel van gisteren (sorry trouwens van die poep op je muren).
Ja het was idd wel beter dan de isoleer.
En geeft niets van de poep, ik vond het een uitdaging de muren schoon te likken, dus thanks!