Het gesticht
zondag 15 augustus 2010 om 15:01
Wie kan ook niet tegen verandering?
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
maandag 16 augustus 2010 om 17:19
quote:dezuster schreef op 16 augustus 2010 @ 16:08:
[...]
Mevrouw u heeft zojuist duidelijk aangegeven deze sleutels wel te hebben.
Volgens mij hoort u stemmen want ik heb niks aangegeven hoor. Nog niet, misschien geef ik u wel aan wegens wanprestaties.
quote:Afgelopen nacht zou een collega van mij de dienst draaien maar helaas was die zelf te van slag om dit te doen en mij hiervan op de hoogte te stellen.
u moet uw eigen verwarring en onkunde niet op mij projecteren. Aan uw uitleg kan ik al horen dat u uw zaakjes in uw beroep zeker niet op orde hebt.
Een gesticht vol patiënten de hele nacht alleen laten. Weet u zeker dat ú niet geschift bent?
Zelfs uw patiënten vonden het vreemd dat u er niet was.
quote:Dat mijn patienten al in de war waren voor uw komst heeft er niks mee te maken. Als u een gewonde op straat ziet liggen mept u er toch ook niet op los onder het mom: "ach hij/zij was toch al gewond".
Overigens bied ik u wel een lekkere slaapplek aan hier voor vannacht. U komt mij eigenlijk ook wel warrig over.
Bent u wel bevoegd diagnoses te stellen? Dachut niet.
En ik heb een prima eigen bed waar ik normaliter, heerlijk helder van geest, prima in slaap, tenzij u uw patiënten weer in de steek laat en zij de boel voor de tigste keer op stelten zetten.
Waardoor ik geen oog dicht toe. Wat gaat u daaraan doen. Nou?
[...]
Mevrouw u heeft zojuist duidelijk aangegeven deze sleutels wel te hebben.
Volgens mij hoort u stemmen want ik heb niks aangegeven hoor. Nog niet, misschien geef ik u wel aan wegens wanprestaties.
quote:Afgelopen nacht zou een collega van mij de dienst draaien maar helaas was die zelf te van slag om dit te doen en mij hiervan op de hoogte te stellen.
u moet uw eigen verwarring en onkunde niet op mij projecteren. Aan uw uitleg kan ik al horen dat u uw zaakjes in uw beroep zeker niet op orde hebt.
Een gesticht vol patiënten de hele nacht alleen laten. Weet u zeker dat ú niet geschift bent?
Zelfs uw patiënten vonden het vreemd dat u er niet was.
quote:Dat mijn patienten al in de war waren voor uw komst heeft er niks mee te maken. Als u een gewonde op straat ziet liggen mept u er toch ook niet op los onder het mom: "ach hij/zij was toch al gewond".
Overigens bied ik u wel een lekkere slaapplek aan hier voor vannacht. U komt mij eigenlijk ook wel warrig over.
Bent u wel bevoegd diagnoses te stellen? Dachut niet.
En ik heb een prima eigen bed waar ik normaliter, heerlijk helder van geest, prima in slaap, tenzij u uw patiënten weer in de steek laat en zij de boel voor de tigste keer op stelten zetten.
Waardoor ik geen oog dicht toe. Wat gaat u daaraan doen. Nou?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
maandag 16 augustus 2010 om 20:20
quote:S0LEIL schreef op 16 augustus 2010 @ 20:08:
Zeg, welke geinponem heeft mij vannacht in een zelfknuffeljasje gewikkeld? En me vervolgens de hele dag zo laten zitten?
[afbeelding]
Ik wil eruiuiuiuiuhuiuiuiuiut!
Ah Soleil, ik help je wel even. Hier heb je ook meteen wat pillen.
*verdenkt Shalala van dit feit, aangezien zij ook iets te maken heeft met de verdwenen sleutels*
Zeg, welke geinponem heeft mij vannacht in een zelfknuffeljasje gewikkeld? En me vervolgens de hele dag zo laten zitten?
[afbeelding]
Ik wil eruiuiuiuiuhuiuiuiuiut!
*verdenkt Shalala van dit feit, aangezien zij ook iets te maken heeft met de verdwenen sleutels*
maandag 16 augustus 2010 om 20:36
quote:Ises schreef op 16 augustus 2010 @ 20:20:
[...]
Bedankt Ises!
Ik denk dat je gelijkt hebt, ik herinner me inderdaad steeds vaag een Shalalieshalala Shalalieshalala te horen, gepaard met draaiorgelgeluiden en een centenbak sleutelbos.
Aaargh! Gauw, nog een paar pillen, dat draaiorgel!!!
[...]
Bedankt Ises!
Ik denk dat je gelijkt hebt, ik herinner me inderdaad steeds vaag een Shalalieshalala Shalalieshalala te horen, gepaard met draaiorgelgeluiden en een centenbak sleutelbos.
Aaargh! Gauw, nog een paar pillen, dat draaiorgel!!!
maandag 16 augustus 2010 om 20:44
quote:S0LEIL schreef op 16 augustus 2010 @ 20:36:
[...]
Bedankt Ises!
Aaargh! Gauw, nog een paar pillen, dat draaiorgel!!! [afbeelding]
Dus daarom herinner ik me een draaiorgel, dacht dat het door de pillen kwam.
Shalala heeft het dus voorzien op ons gekken
[...]
Bedankt Ises!
Aaargh! Gauw, nog een paar pillen, dat draaiorgel!!! [afbeelding]
Dus daarom herinner ik me een draaiorgel, dacht dat het door de pillen kwam.
Shalala heeft het dus voorzien op ons gekken
maandag 16 augustus 2010 om 21:04
De hoofdzuster Naomi heeft genickswapt met Minny! Wie had dat nou ooit kunnen denken?
Vivamod in "Vragen aan Vivamod #2"quote:Vivamod schreef op 16 augustus 2010 @ 14:13:
Beste allemaal,
Ik beantwoord alvast een deel van de vragen.
(...)
@Helaholalalala, bedankt voor je oplettendheid (ik kwam op dat topic via een rechtstreekse link naar een vraag aan mij, had helegaar niet in de gaten dat het inmiddels al gesloten was) en @Iris1969, dank voor het kopiëren!
(...)
groetjes,
Naomi
Vivamod in "Vragen aan Vivamod #2"quote:Vivamod schreef op 16 augustus 2010 @ 14:13:
Beste allemaal,
Ik beantwoord alvast een deel van de vragen.
(...)
@Helaholalalala, bedankt voor je oplettendheid (ik kwam op dat topic via een rechtstreekse link naar een vraag aan mij, had helegaar niet in de gaten dat het inmiddels al gesloten was) en @Iris1969, dank voor het kopiëren!
(...)
groetjes,
Naomi
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 16 augustus 2010 om 21:11
maandag 16 augustus 2010 om 21:30
quote:S0LEIL schreef op 16 augustus 2010 @ 20:53:
Zeg gek, kijk eens uit wie je gek noemt Denk je dat ik gek ben om dat zomaar te pikken ofzo Ga lekker Shalalieshalala gek noemen ofzo
Nee nee, natuurlijk niet. Je bent zo gek als je jezelf voelt!
*geeft Soleil een flinke spuit met kalmerend spul als zoenoffer*
Zeg gek, kijk eens uit wie je gek noemt Denk je dat ik gek ben om dat zomaar te pikken ofzo Ga lekker Shalalieshalala gek noemen ofzo
Nee nee, natuurlijk niet. Je bent zo gek als je jezelf voelt!
*geeft Soleil een flinke spuit met kalmerend spul als zoenoffer*
maandag 16 augustus 2010 om 21:51
*Weet niet waar Soleil dat dan gehoord moet hebben. Die spullen liggen al 10 jaar opgeslagen in de schuur. Komt geen deuntje meer uit, hoor!*
*Stuurt taxi naar gesticht om Dana op te halen. Ondertussen draaf ik van vertrek naar vertrek om de kleren bende in kasten en onder het bed te douwen nog even wat te herschikken her en der voor de logé.
*Stuurt taxi naar gesticht om Dana op te halen. Ondertussen draaf ik van vertrek naar vertrek om de kleren bende in kasten en onder het bed te douwen nog even wat te herschikken her en der voor de logé.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)