Het Goed-Nieuws-Journaal

27-10-2009 13:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag me niet waarom, maar ik moest net denken aan dat liedje van Kinderen voor Kinderen, over een journaal met alleen maar goed nieuws. (Google leert: Als ik de Baas zou zijn.)

Leek me een mooi topic, dus bij deze.

Heb je goed nieuws, deel het hier!
Ik heb net mijn Master scriptie ingeleverd!
Gaaf! Heb je er vertrouwen in??
Jawel, het is tussendoor steeds al in gedeeltes nagekeken dus het is echt klaar nu! Misschien wat kleine verbeteringen hier en daar....

Heb jij zelf ook goed nieuws?
Nou, ik was heel hard aan het nadenken, maar ik kon eigenlijk niks concreets bedenken. Heb ook geen slecht nieuws, maar uberhaupt weinig nieuws
Beter geen nieuws dan slecht nieuws toch?
Hoop vanavond hier terug te komen met goed nieuws. Ben 19 weken zwanger, heb vanavond een echo en hopelijk weet ik dan wat het gaat worden!!!!

Iig nu lekker taart, pa is jarig en dit weekend komt mijn vriend! Ow, en het is opgehouden met regenen.
Heb water over mijn laptop geknoeid, maar hij doet het nog!
Mies, houd ons op de hoogte! Ben heel benieuwd Ik zit met vriend nog in de droom-fase; we hebben het veel over kindernamen en trouwen (hoe we dat willen) enzo, maar nu nog niet.
Minie; gelukkig was het water. Cola is erger!
Ik heb mijn eerste slaapdienst ooit goed overleeft!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Zogauw ik het weet ben ik hier weer terug op dit topic! Ben vanavond om 21.15uur (idd errug laat) aan de beurt! Heb er nu al zin in!
Ik heb vakantie en voor het eerst sinds maanden weer helemaal relax!

Spannend Miesteph!!!

ikbeniknietsanders top! Weet niet wat voor werk je doet, maar ergens anders slapen voor je werkt ( met eventueel de verantwoordelijkheid van anderen), lijkt me super moeilijk!
Ow heerlijk helemaal relex zijn. Geniet van je vakantie!

Ik werk in de zorg en heb idd verantwoording voor zeker 30 mensen. Best spannend.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wauw spannend Miesteph, heb je al een gevoel wat het wordt?
Ik heb eindelijk tegen Goldfishie kunnen zeggen dat het asociaal is dat ze haar 'verliefd op de dierenarts' topic nooit meer ge-update heeft....

Jeee... dat zat me al maanden dwars, eindelijk gerechtigheid!
Arteman heeft zijn laatste tentamen gehaald en mag eind november zijn HBO-diploma ophalen!
Leuk, allemaal! Arteman- gefeliciteerd! (Ik ken het gevoel, haha. Wacht maar, over een jaar wil je terug naar school )
Gefeliciteerd Artemis!!!!

Nee, ik heb geen flauw idee wat het wordt. Heb geen enkel voorgevoel. De vorige keer had ik al een vermoeden dat het een jongentje zou worden en dat was ook zo, maar dit keer? het is me trouwens ook om het even, ben met beide even gelukkig als het maar gezond is!
Zou je het niet al moeten weten?? Ik dacht dat je het vandaag te horen kreeg!
Ze heeft pas om 21,15 een afspraak Linndaatje
Oh dat was ik ook vergeten. Wist helemaal niet dat dat ook 's avond kan (mijn tijd moet nog komen).
Ik heb vandaag gehoord dat ik in februari weer een jaar verlenging krijg!
Zeker in deze tijd is dat erg goed nieuws! Geniet er maar van
Oh, ik heb ook klein goed nieuws: Ik heb EINDELIJK fijne casual schoenen gevonden. Ze zien er stiekem niet uit, maar met mijn maat mag ik blij zijn dat ik goede, gangbare schoenen heb Was al maanden op zoek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven